Egoistisk valg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.296 visninger
247 svar
743 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2016

Anonym trådstarter

Min veninde har fået to børn med en sæddoner. Børnene er hhv. 3 og 4 år og er begyndt at gå meget op i, at de andre børn i børnehaven har en far, og når de læser børnebøger og ordet "far" kommer op, er det tydeligt at se, at de er meget forvirret omkring det.

Jeg finder det hjerteskærende at se, at de i så ung en alder allerede er bevidste om, at størstedelen af andre børn har noget, som de ikke har, og jeg må ærlig talt indrømme, at jeg synes, at det er et pisse egoistisk valg at sætte børn i verdenen med en sæddoner.

Hvis et barn selv kunne vælge, er jeg sikker på, at det gerne ville vide, hvem både dens far og mor er. Hvor fedt er det lige at vokse op uden at kende sit ophav?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Min veninde har fået to børn med en sæddoner. Børnene er hhv. 3 og 4 år og er begyndt at gå meget op i, at de andre børn i børnehaven har en far, og når de læser børnebøger og ordet "far" kommer op, er det tydeligt at se, at de er meget forvirret omkring det.

Jeg finder det fuldstændig hjerteskærende at se, at de i så ung en alder allerede er bevidste om, at størstedelen af andre børn har noget, som de ikke har, og jeg må ærlig talt indrømme, at jeg synes, at det er et pisse egoistisk valg at sætte børn i verdenen med en sæddoner.

Hvad vil du med dit indlæg? 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hvad vil du med dit indlæg? 

Dele min mening.

Anmeld Citér

22. april 2016

Monski

Anonym skriver:

Jeg finder det hjerteskærende at se, at de i så ung en alder allerede er bevidste om, at størstedelen af andre børn har noget, som de ikke har, og jeg må ærlig talt indrømme, at jeg synes, at det er et pisse egoistisk valg at sætte børn i verdenen med en sæddoner.

Hvis et barn selv kunne vælge, er jeg sikker på, at det helst havde både en mor og en far. Hvor fedt er det lige at vokse op uden at kende sit ophav?

. Nogle børn vokser op uden en mor, andre uden en far. Nogle børn vokser op med to mødre, andre med to fædre. Min ældste dreng og vokset op med en far, mor og en pappa. 

Alle familier er forskellige 

Anmeld Citér

22. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Dele min mening.

Så stå ved din mening. 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Så stå ved din mening. 

Det gør jeg skam 

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

Monski skriver:

. Nogle børn vokser op uden en mor, andre uden en far. Nogle børn vokser op med to mødre, andre med to fædre. Min ældste dreng og vokset op med en far, mor og en pappa. 

Alle familier er forskellige 

Ja, men i situationer hvor en af forældrene fx har valgt barnet fra, ved barnet i det mindste, hvor det kommer fra ren genmæssigt - det er noget donerbørn mangler, hvilket i min mening har en stor indflydelse på deres identitetsdannelse!

Anmeld Citér

22. april 2016

Kay

Anonym skriver:

Det gør jeg skam 

At skrive som anonym er ikke at stå ved sin mening

Anmeld Citér

22. april 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det gør jeg skam 

Næe, det gør du ikke ret meget, når du vælger at være anonym

Anmeld Citér

22. april 2016

Anonym trådstarter

At skrive som anonym er ikke at stå ved sin mening

Jeg er ikke en aktiv bruger på debatten, så hvad forskel gør det, om I kender mit brugernavn eller ej?

Jeg står 100% ved min mening!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.