TNBC skriver:
Ja, fordi det kun er den man hoerer om, du hoerer ikke om de boern der ikke leder efter deres far, fordi det er ikke intressant, saa derfor sidder: Ja, der er saa mange der gerne vil finde deres far og hans familie, fordi de vil kende dem. Det er synd, ja, det er det, men det er kun en % del af donorboern der spoerg..
Trist at din venindes boern spoerg, men saa man hun forklarer dem, hvorfor de ikke har en far. Hvorfor hun tog valget.
Ligesom den femaarige dreng, der ikke har en mor, fordi hun doede.
Der er mange enlige, og ja der er nogen der ikke ved hvem faren er, og det skal de forklarer deres barn, eller faren ikke gad at have noget med dem at goere. Jeg ville helt sikkert hellere vide at jeg var 120% oensket af min mor, end at jeg var et uheld, eller at min far bare ikke gad at have at noget med mig at goere.
Der er mange boern I dag, der kun har en foraelder, og naar boernene saa spoerg, saa fortaeller du dem sandheden, og svarer paa deres spoergsmaal.
Uden at andre kalder dem egoistiske og ikke taenker paa deres boern.
Selvfølgelig er der donorbørn, der ikke har behovet for at finde frem til deres genetiske ophav - jeg har da heller aldrig påstået andet. Men nu er det altså sådan, at der findes donorbørn, der har behovet, og hvis deres forældre har frataget dem retten til at kunne få tilfredsstillet det behov, så ER forældrene egoistiske!