Barn nummer 2 med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
KoFy skriver:

Og hvad skal jeg svare på det her?

Er din tekst fyldt med grammatiske fejl, fremstår du ikke særligt klog - det kan du umuligt være uenig i.

Kan se du har valgt at slette din bruger.

Men føler stadig at jeg bliver nød til at kommentere på din, total langt ude fordom omkring stavning.

Tænk sig, at man kan være så total tankeløs og ude af trit med virkeligheden og så bagud i sin opfattelse af andre mennesker.

Total smagesløst.

Og det samme gælder din kommentar om, hvad der er en normal/dysfunktionel familie, er da også helt hen i vejret!!

Til TS. Gør hva der funger for dig og din familie Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2022

Carina:-)

Jeg har deaktiveret Kofys profil.

Så hun kan ikke længere se, hvad I skriver til hende.

Mvh Carina. 

Anmeld Citér

25. december 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Mvh Carina. 

Takker, for jeres gode indsats og for at holde god ro og orden. Vh Stine 

Anmeld Citér

25. december 2022

AnoMor

Mvh Carina. 

Tak for jeres gode arbejde og tage anmeldelser seriøst.

Anmeld Citér

26. december 2022

Panther

Profilbillede for Panther

Mvh Carina. 

Hvorfor har du deaktiveret profilen? Bevares der kom ofte ret unuancerede svar derfra, men at slette en profil er da ret drastisk?

Anmeld Citér

26. december 2022

Carina:-)

Panther skriver:

Hvorfor har du deaktiveret profilen? Bevares der kom ofte ret unuancerede svar derfra, men at slette en profil er da ret drastisk?

Pga hendes opførsel" backstage " i pb .

Man får pænt lang snor - men det er ikke

alt I kan se. 

Bare stol på at der er en grund til konsekvenserne. 

Anmeld Citér

26. december 2022

fehår

Var KoFy ikke en mand? Jeg synes at erindre opslag for længe siden om, at konen var i fertilitetsbehandling. Men jeg kan blande to brugere sammen.

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

fehår skriver:

Var KoFy ikke en mand? Jeg synes at erindre opslag for længe siden om, at konen var i fertilitetsbehandling. Men jeg kan blande to brugere sammen.

Jo det tror jeg da egentlig du har ret i nu du når du nævner det. Så husker jeg også noget omkring det. 

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

Panther skriver:

Carina blev desværre meget hidsig, da jeg insisterede på, hun også skulle holde øje med andre end mig.

Hun kontaktede mig med en advarsel. Jeg anerkendte, jeg havde været personlig i stedet for at fokusere på argumentet og spurgte til mine anmeldelser.

Hun blev mere og mere hidsig og chikanerende og sagde, hun da bare kunne vise mig døren.

Så skrev hun ‘Farvel’, og så var brugeren blokeret.

Så længe leve ekkokammeret herinde, hvor jeg uden problemer kan blive kaldt klovneagtig og perfid, fordi jeg som udgangspunkt er imod abort.

Jeg har ikke noget imod at diskutere med andre, der har anden mening end min egen. Det er heldigvis sundt.

Men at blive hånet og derefter fjernet som bruger er ikke ok. Og det er også blevet givet videre i systemet.

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

Pga hendes opførsel" backstage " i pb .

Man får pænt lang snor - men det er ikke

alt I kan se. 

Bare stol på at der er en grund til konsekvenserne. 

Du er meget velkommen til at dele grunden.

Så kan jeg supplere med screenshots af vores samtale, hvor jeg accepterer advarslen men gentagende gange beder dig om at lade mig være, da jeg ikke vil finde mig i yderligere nedladende kommentarer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.