Barn nummer 2 med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2022

Panther

Profilbillede for Panther
KoFy2 skriver:

Jeg håber, du og Kastanje - med flere - lærer jeres børn bedre manerer end dem, I selv viser.

Hmm.. jeg synes egentlig, at jeg opfører mig temmelig ordentligt og fair. Jeg er endda den eneste, der tilnærmelsesvis har taget dig i forsvar og prøvet at nuancere.

Men jeg går ikke ind for bashing, så jeg stopper den her, for der er rigeligt med andre stemmer i debatten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Panther skriver:

Jeg har indirekte kaldt vedkommende perfid :-) Vil jeg lige sige, til hendes/hans forsvar.

Jeg antager nu, at han henviser til, at jeg skrev følgende: “Om din holdning gør dig til en klovn, vil jeg ikke dømme om. Men at sammenkoble ret banale og udbredte stavefejl med manglende evner til at læse og forstå, er ikke kun klovneagtigt og ignorant - det er decideret perfidt og ondskabsfuldt.” 

Så, 1: Jeg har ikke kaldt ham klovneagtig og perfid. Jeg har skrevet, at hans sammenkobling var det. Stor forskel. 
2: Ovennævnte kommentar havde absolut intet med hans holdning til abort at gøre, men faldt altså i en helt anden kontekst, idet han nedgjorde en anden bruger grundet hendes stavefærdigheder. 

Om det er en bevidst historieomskrivning, eller om han i kampens hede har mistet overblikket over, hvad reaktionerne rent faktisk kom sig af, skal jeg ikke dømme om. Jeg har dog tiltro til, at moderator har gjort sig den umage at tjekke op på historik og kontekst, og hvis det kun gælder den ene part, så forstår jeg godt, deres meningsudveksling har været problematisk.

Anmeld Citér

26. december 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Mor og meget mere skriver:

Jeg antager nu, at han henviser til, at jeg skrev følgende: “Om din holdning gør dig til en klovn, vil jeg ikke dømme om. Men at sammenkoble ret banale og udbredte stavefejl med manglende evner til at læse og forstå, er ikke kun klovneagtigt og ignorant - det er decideret perfidt og ondskabsfuldt.” 

Så, 1: Jeg har ikke kaldt ham klovneagtig og perfid. Jeg har skrevet, at hans sammenkobling var det. Stor forskel. 
2: Ovennævnte kommentar havde absolut intet med hans holdning til abort at gøre, men faldt altså i en helt anden kontekst, idet han nedgjorde en anden bruger grundet hendes stavefærdigheder. 

Om det er en bevidst historieomskrivning, eller om han i kampens hede har mistet overblikket over, hvad reaktionerne rent faktisk kom sig af, skal jeg ikke dømme om. Jeg har dog tiltro til, at moderator har gjort sig den umage at tjekke op på historik og kontekst, og hvis det kun gælder den ene part, så forstår jeg godt, deres meningsudveksling har været problematisk.

Nogenlunde samme her ift perfiditet, hvorfor jeg skrev indirekte. Men igen, jeg er done i denne sammenhæng :-)

Anmeld Citér

27. december 2022

Hanspige

Jeg håber ikke brugeren fra 2016 læser med. 

Det er der blevet en tråd med flere rundkørsler end jeg kan tælle til

"Du kaldte mig" 

"Jamen du sagde" 

"Du angreb" 

"Du er en" 

"Det var en misforståelse" 

"Nej det var ej, du forstod bare ikke hvad jeg mente" 

"Du er dum" 

"Det kan du selv være" 

Stop med at skændtes, god bagjul og godt nytår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.