Panther skriver:
Jeg har indirekte kaldt vedkommende perfid :-) Vil jeg lige sige, til hendes/hans forsvar.
Jeg antager nu, at han henviser til, at jeg skrev følgende: “Om din holdning gør dig til en klovn, vil jeg ikke dømme om. Men at sammenkoble ret banale og udbredte stavefejl med manglende evner til at læse og forstå, er ikke kun klovneagtigt og ignorant - det er decideret perfidt og ondskabsfuldt.”
Så, 1: Jeg har ikke kaldt ham klovneagtig og perfid. Jeg har skrevet, at hans sammenkobling var det. Stor forskel.
2: Ovennævnte kommentar havde absolut intet med hans holdning til abort at gøre, men faldt altså i en helt anden kontekst, idet han nedgjorde en anden bruger grundet hendes stavefærdigheder.
Om det er en bevidst historieomskrivning, eller om han i kampens hede har mistet overblikket over, hvad reaktionerne rent faktisk kom sig af, skal jeg ikke dømme om. Jeg har dog tiltro til, at moderator har gjort sig den umage at tjekke op på historik og kontekst, og hvis det kun gælder den ene part, så forstår jeg godt, deres meningsudveksling har været problematisk.
Anmeld
Citér