Barn nummer 2 med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
KoFy2 skriver:

Carina blev desværre meget hidsig, da jeg insisterede på, hun også skulle holde øje med andre end mig.

Hun kontaktede mig med en advarsel. Jeg anerkendte, jeg havde været personlig i stedet for at fokusere på argumentet og spurgte til mine anmeldelser.

Hun blev mere og mere hidsig og chikanerende og sagde, hun da bare kunne vise mig døren.

Så skrev hun ‘Farvel’, og så var brugeren blokeret.

Så længe leve ekkokammeret herinde, hvor jeg uden problemer kan blive kaldt klovneagtig og perfid, fordi jeg som udgangspunkt er imod abort.

Jeg har ikke noget imod at diskutere med andre, der har anden mening end min egen. Det er heldigvis sundt.

Men at blive hånet og derefter fjernet som bruger er ikke ok. Og det er også blevet givet videre i systemet.

Du er ikke blevet kaldt klovneagtig og perfid på grund af din holdning til abort. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2022

Kastanje

KoFy2 skriver:

Du er meget velkommen til at dele grunden.

Så kan jeg supplere med screenshots af vores samtale, hvor jeg accepterer advarslen men gentagende gange beder dig om at lade mig være, da jeg ikke vil finde mig i yderligere nedladende kommentarer.

Velkommen tilbage! Tror vi er mange der har savnet dig

Anmeld Citér

26. december 2022

Panther

Profilbillede for Panther
Mor og meget mere skriver:

Du er ikke blevet kaldt klovneagtig og perfid på grund af din holdning til abort. 

Jeg har indirekte kaldt vedkommende perfid :-) Vil jeg lige sige, til hendes/hans forsvar.

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

Panther skriver:

Jeg har indirekte kaldt vedkommende perfid :-) Vil jeg lige sige, til hendes/hans forsvar.

Jeg håber, du og Kastanje - med flere - lærer jeres børn bedre manerer end dem, I selv viser.

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

KoFy2 skriver:

Jeg håber, du og Kastanje - med flere - lærer jeres børn bedre manerer end dem, I selv viser.

Man kan jo kun sige i lige måde til til med dine person angreb som jeg selv har stået for skud til.

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

AnoMor skriver:

Man kan jo kun sige i lige måde til til med dine person angreb som jeg selv har stået for skud til.

Hvilket personangreb har jeg udsat dig for?

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

KoFy2 skriver:

Hvilket personangreb har jeg udsat dig for?

Tja. Jeg skulle ds kaldes uintelligent pga mine stavefejl blandt andet. 

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

AnoMor skriver:

Tja. Jeg skulle ds kaldes uintelligent pga mine stavefejl blandt andet. 

Så at skrive følgende er et personangreb?

”At dømme ud fra dine evner til at stave, kan det være, problemet er, du misforstår, hvad jeg skriver.”

Hvis du helt oprigtigt mener, det er et angreb på din person, så håber jeg virkelig, du lever et skærmet liv, for så er verden for rå til dig.

Anmeld Citér

26. december 2022

Kastanje

Herudover er du noget af af mest intolerante jeg længe har læst kommentarer fra. Man er simpelthen dysfunktionel fordi man vælger en familiekonstellation der afviser fra den “ophøjede” kernefamilie. Ej come on. Abort er mord … herved er dem der får det udført … mordere.??? Herudover virker du ret ligeglad med hvordan du formidler budskaber. Du ville selv til en veninde sige alt råt for usødet som du her har sagt anonymt..? Meget sympatisk. Måske skal du overveje hvorfor så mange siger dig imod herinde, og hvorfor du bliver smidt ud.

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

KoFy2 skriver:

Så at skrive følgende er et personangreb?

”At dømme ud fra dine evner til at stave, kan det være, problemet er, du misforstår, hvad jeg skriver.”

Hvis du helt oprigtigt mener, det er et angreb på din person, så håber jeg virkelig, du lever et skærmet liv, for så er verden for rå til dig.

Du fortsætter jo netop din nedladenhed nu.

du skriver direkte “Er din tekst fyldt med grammatiske fejl, fremstår du ikke særligt klog - det kan du umuligt være uenig i.” det er er person angreb på mig selvom det ikke er mig du citerer. For det udmunder sig af vores diskussion. 
ydermere går du personligt til angreb på andre hvor du blandt andet skriver noget i retningen af “slå op i en ordbog - hvis du ved hvad det er for noget” 

så lad være at kast med sten når du selv bor i et glashus. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.