Barn nummer 2 med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2022

Kastanje

KoFy2 skriver:

Så at skrive følgende er et personangreb?

”At dømme ud fra dine evner til at stave, kan det være, problemet er, du misforstår, hvad jeg skriver.”

Hvis du helt oprigtigt mener, det er et angreb på din person, så håber jeg virkelig, du lever et skærmet liv, for så er verden for rå til dig.

Næh - der er bare rigtig mange herinde der slår sig på din facon. Det er ikke mange der finder sig i eller kan lige din “kan du ikke tåle mosten så find et andet sted” attitude.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2022

KoFy2

AnoMor skriver:

Du fortsætter jo netop din nedladenhed nu.

du skriver direkte “Er din tekst fyldt med grammatiske fejl, fremstår du ikke særligt klog - det kan du umuligt være uenig i.” det er er person angreb på mig selvom det ikke er mig du citerer. For det udmunder sig af vores diskussion. 
ydermere går du personligt til angreb på andre hvor du blandt andet skriver noget i retningen af “slå op i en ordbog - hvis du ved hvad det er for noget” 

så lad være at kast med sten når du selv bor i et glashus. 

Jeg forstår ikke, hvad du vil med det, du skriver. Måske slet intet. Det er også ok.

Men jeg har ondt af dig, når du føler, du er under angreb. Det må ikke være rart.

Og bare lige for at slå det helst fast så har jeg på intet tidspunkt angrebet dig.

Anmeld Citér

26. december 2022

AnoMor

KoFy2 skriver:

Jeg forstår ikke, hvad du vil med det, du skriver. Måske slet intet. Det er også ok.

Men jeg har ondt af dig, når du føler, du er under angreb. Det må ikke være rart.

Og bare lige for at slå det helst fast så har jeg på intet tidspunkt angrebet dig.

Det fortæller jo mere om dig end os andre herinde. 

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

Kastanje skriver:

Næh - der er bare rigtig mange herinde der slår sig på din facon. Det er ikke mange der finder sig i eller kan lige din “kan du ikke tåle mosten så find et andet sted” attitude.

Jo, du kan jo selv læse, hun mener, det er et personangreb.

Og helt ærligt, hvis du prøver at se, hvad jeg har skrevet, så har jeg udelukkende givet igen, hvis nogle har været hårde over for mig.

Jeg prøver bare at give mit besyv med herinde, ligesom jer andre. At jeg så mener noget andet end de fleste af jer  - fx at abort bør undgås -, burde ikke føre til, at moderatoren sletter min bruger og chikanerer mig med beskeder.

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

AnoMor skriver:

Det fortæller jo mere om dig end os andre herinde. 

Det tror jeg, du har ret i.

Anmeld Citér

26. december 2022

Carina:-)

KoFy2 skriver:

Jo, du kan jo selv læse, hun mener, det er et personangreb.

Og helt ærligt, hvis du prøver at se, hvad jeg har skrevet, så har jeg udelukkende givet igen, hvis nogle har været hårde over for mig.

Jeg prøver bare at give mit besyv med herinde, ligesom jer andre. At jeg så mener noget andet end de fleste af jer  - fx at abort bør undgås -, burde ikke føre til, at moderatoren sletter min bruger og chikanerer mig med beskeder.

At give dig en advarsel- og svare på dine aggressive beskeder - er ikke chikane.  Og viser bare hvor svært du har med begå dig på et site med mange forskellige brugere.

Jeg vil anbefale dig at læse retningslinjerne- der vil du tydeligt kunne læse dig frem til hvorfor du får en advarsel, og hvorfor din profil bliver slettet.

Jeg har videregivet  dine beskeder- og dine utallige anmeldelser af andre brugere videre op i systemet.  Og tænker du hører fra dem i nærmeste fremtid. 

God aften

Anmeld Citér

26. december 2022

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil opfordre alle til at ignorere brugeren - og stoppe med anmeldelser. 

Der bliver taget hånd om det " backstage " 

Så vi kan få den gode stemning tilbage

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

Carina:-) skriver:

At give dig en advarsel- og svare på dine aggressive beskeder - er ikke chikane.  Og viser bare hvor svært du har med begå dig på et site med mange forskellige brugere.

Jeg vil anbefale dig at læse retningslinjerne- der vil du tydeligt kunne læse dig frem til hvorfor du får en advarsel, og hvorfor din profil bliver slettet.

Jeg har videregivet  dine beskeder- og dine utallige anmeldelser af andre brugere videre op i systemet.  Og tænker du hører fra dem i nærmeste fremtid. 

God aften

Men det ved vi jo begge godt ikke er sandheden, Carina.

Som den, der udsteder en advarsel, kunne det være rigtig fint, at du selv henviste til, hvilke regler jeg havde overtrådt.

Og at du sletter min bruger fordi jeg bad dig om at lade mig være og ikke chikanere mig med gentagende belærende privatbeskeder udstråler ikke glimrende dømmekraft hos dig.

Anmeld Citér

26. december 2022

Carina:-)

Men det ved vi jo begge godt ikke er sandheden, Carina.

Som den, der udsteder en advarsel, kunne det være rigtig fint, at du selv henviste til, hvilke regler jeg havde overtrådt.

Og at du sletter min bruger fordi jeg bad dig om at lade mig være og ikke chikanere mig med gentagende belærende privatbeskeder udstråler ikke glimrende dømmekraft hos dig.

Igen - læs retningslinjerne.  De er nederst på siden .

Jeg vil også gerne screenshotte og sende dem til dig - hvis du ikke kan finde dem? 

Anmeld Citér

26. december 2022

KoFy2

Carina:-) skriver:

Igen - læs retningslinjerne.  De er nederst på siden .

Jeg vil også gerne screenshotte og sende dem til dig - hvis du ikke kan finde dem? 

Står der noget sted, at man ikke må være uenig med Carina?

Du opfører dig ikke særligt retfærdigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.