AnoMor skriver:
Har intet med uenighed at gøre men hvis din veninde kom og sagde at hun overvejede barn med hendes ex som hun har det godt med. Så ville du hverken stå og sige hun var dysfunktionel eller havde psykiske lidelser. På den måde gemmer du dig bag en skærm fordi du ville aldrig sige det direkte til nogen. Du kan ikk overbevise mig om andet.
jeg opføre mig skam helt ordenligt. Du skulle måske lærer det inden man kalder andre for dysfunktionelle og smider psykiske lidelser ned over dem.
fordi man har haft en grim oplevelse seksuelt gør ikie en til at have en psykisk lidelse. Det kan jeg skrive under på med mange grimme oplevelser i bagagen
Selvfølgelig ville jeg sige min ærlige mening, hvis hun bad om den. Hvorfor skulle jeg ikke det?
Og for at få noget helt på det rene; jeg kalder hende ikke dysfunktionel, og jeg siger ikke, hun har en psykisk ledelse.
At dømme ud fra dine evner til at stave, kan det være, problemet er, du misforstår, hvad jeg skriver.
Og jeg er egentlig fuldstændig ligeglad med at overbevise dig om noget. Jeg vil ingen noget ondt og kommenterer blot på tråden ligesom alle andre kan. At du ikke er enig med mig bør ikke betyde, jeg ikke må dele min mening.
Det kan jo være, hun tænker, jeg er en klovn og følger dit råd.
Anmeld
Citér