Barn nummer 2 med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2022

KoFy

AnoMor skriver:

Tja det er jo nemt at være fordumsfuld og kaste om sig med gloser og beskyldninger når man ksn gemme sig bag en skærm 

Så jeg gemmer mig bag en skærm, fordi jeg er uenig med dig?

Du bør lære, at ikke alle mener det samme som dig, men at man godt kan opføre sig ordentligt og have en rolig diskussion.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2022

fehår

KoFy skriver:

Du bør lære, at ikke alle mener det samme som dig, men at man godt kan opføre sig ordentligt og have en rolig diskussion.

Du har jo selv diagnosticeret TS med psykiske lidelser, fordi du ikke er enig med hendes valg...

Anmeld Citér

22. december 2022

KoFy

fehår skriver:

Du har jo selv diagnosticeret TS med psykiske lidelser, fordi du ikke er enig med hendes valg...

Nej, jeg har da ikke.

Hun har selv skrevet, hun har nogle psykiske udfordringer, og det er det, jeg skriver.

Anmeld Citér

22. december 2022

fehår

KoFy skriver:

Nej, jeg har da ikke.

Hun har selv skrevet, hun har nogle psykiske udfordringer, og det er det, jeg skriver.

TS vil ikke have engangsknald, fordi hun har haft en dårlig oplevelse. Derudover er hun tøvende med at finde en ny partner, fordi det forhold også kan gå i stykker. Ingen af de ting er lig med psykiske udfordringer eller psykiske lidelser. 

Anmeld Citér

22. december 2022

KoFy

fehår skriver:

TS vil ikke have engangsknald, fordi hun har haft en dårlig oplevelse. Derudover er hun tøvende med at finde en ny partner, fordi det forhold også kan gå i stykker. Ingen af de ting er lig med psykiske udfordringer eller psykiske lidelser. 

TS har “… været udsat for en grim oplevelse”, der hæmmer hendes sexliv.

Det vil jeg kalde en psykisk udfordring.

Anmeld Citér

22. december 2022

AnoMor

KoFy skriver:

Har intet med uenighed at gøre men hvis din veninde kom og sagde at hun overvejede barn med hendes ex som hun har det godt med. Så ville du hverken stå og sige hun var dysfunktionel eller havde psykiske lidelser. På den måde gemmer du dig bag en skærm fordi du ville aldrig sige det direkte til nogen. Du kan ikk overbevise mig om andet. 

jeg opføre mig skam helt ordenligt. Du skulle måske lærer det inden man kalder andre for dysfunktionelle og smider psykiske lidelser ned over dem. 

fordi man har haft en grim oplevelse seksuelt gør ikie en til at have en psykisk lidelse. Det kan jeg skrive under på med mange grimme oplevelser i bagagen 

Anmeld Citér

22. december 2022

fehår

KoFy skriver:

TS har “… været udsat for en grim oplevelse”, der hæmmer hendes sexliv.

Det vil jeg kalde en psykisk udfordring.

Du citerer en del og udelader resten: "Det tænker jeg også, og jeg er ikke en der har Sex med hvem som helst vi var sammen i lang tid før vi havde det den gang."

At ikke ville have sex med hvem helst er ikke lig med psykisk udfordring.

Anmeld Citér

22. december 2022

KoFy

AnoMor skriver:

Har intet med uenighed at gøre men hvis din veninde kom og sagde at hun overvejede barn med hendes ex som hun har det godt med. Så ville du hverken stå og sige hun var dysfunktionel eller havde psykiske lidelser. På den måde gemmer du dig bag en skærm fordi du ville aldrig sige det direkte til nogen. Du kan ikk overbevise mig om andet. 

jeg opføre mig skam helt ordenligt. Du skulle måske lærer det inden man kalder andre for dysfunktionelle og smider psykiske lidelser ned over dem. 

fordi man har haft en grim oplevelse seksuelt gør ikie en til at have en psykisk lidelse. Det kan jeg skrive under på med mange grimme oplevelser i bagagen 

Selvfølgelig ville jeg sige min ærlige mening, hvis hun bad om den. Hvorfor skulle jeg ikke det?

Og for at få noget helt på det rene; jeg kalder hende ikke dysfunktionel, og jeg siger ikke, hun har en psykisk ledelse.

At dømme ud fra dine evner til at stave, kan det være, problemet er, du misforstår, hvad jeg skriver.

Og jeg er egentlig fuldstændig ligeglad med at overbevise dig om noget. Jeg vil ingen noget ondt og kommenterer blot på tråden ligesom alle andre kan. At du ikke er enig med mig bør ikke betyde, jeg ikke må dele min mening.

Det kan jo være, hun tænker, jeg er en klovn og følger dit råd.

Anmeld Citér

22. december 2022

KoFy

fehår skriver:

Du citerer en del og udelader resten: "Det tænker jeg også, og jeg er ikke en der har Sex med hvem som helst vi var sammen i lang tid før vi havde det den gang."

At ikke ville have sex med hvem helst er ikke lig med psykisk udfordring.

Ja, jeg citerede det relevante.

Senere skriver hun “… den vil hænge over mig resten af mine dage, så det må jeg lære og leve med“.

Så hun har altså oplevet noget, der vil hænge over hende resten af hendes dage. Lyder det ikke som en psykisk udfordring?

Anmeld Citér

22. december 2022

AnoMor

KoFy skriver:

Selvfølgelig ville jeg sige min ærlige mening, hvis hun bad om den. Hvorfor skulle jeg ikke det?

Og for at få noget helt på det rene; jeg kalder hende ikke dysfunktionel, og jeg siger ikke, hun har en psykisk ledelse.

At dømme ud fra dine evner til at stave, kan det være, problemet er, du misforstår, hvad jeg skriver.

Og jeg er egentlig fuldstændig ligeglad med at overbevise dig om noget. Jeg vil ingen noget ondt og kommenterer blot på tråden ligesom alle andre kan. At du ikke er enig med mig bør ikke betyde, jeg ikke må dele min mening.

Det kan jo være, hun tænker, jeg er en klovn og følger dit råd.

Gider ikke engang fortsætte en diskussion med dig når du kan synke så lavt at du angriber min stavning. Som tydeligvis er tastefejl. Du er sq for sørgelig at bruge tid på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.