Barn nummer 2 med eks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Det tænker jeg også, og jeg er ikke en der har Sex med hvem som helst vi var sammen i lang tid før vi havde det den gang. 

Da jeg har været udsat for en grim oplevelse

Det er jeg ked af at høre. Med den grimme oplevelse. 

Jeg kunne bestemt selv have fundet på det. Men min datter far boede og bor i USA så det var ikke en mulighed. Nu har jeg heldigvis en ny sød kæreste og er i gang med PB. 

Men det er da helt klart en fordel af ens børn har samme far. Synes jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Det er jeg ked af at høre. Med den grimme oplevelse. 

Jeg kunne bestemt selv have fundet på det. Men min datter far boede og bor i USA så det var ikke en mulighed. Nu har jeg heldigvis en ny sød kæreste og er i gang med PB. 

Men det er da helt klart en fordel af ens børn har samme far. Synes jeg

Tak skal du have, den vil hænge over mig resten af mine dage, så det må jeg lære og leve med 

Det syntes jeg også og nu hvor det kun er ham jeg stoler på, og ikke kan slippe alt det besvær der kan være ellers, hvis det var en anden 

Anmeld Citér

20. december 2022

Arnskov88

Hej! Jeg står i samme situation og er blevet gravid med eks'en, hvordan gik det for dig? Blandede kommunen sig eller var det uden problemer? 

Anmeld Citér

20. december 2022

Kontrast

Jeg forstår ikke, hvad kommunen skulle blande sig i. Det er et frit land vi lever i, så folk bestemmer vel selv over deres familiekonstellationer.

Anmeld Citér

20. december 2022

RB90

Jeg synes da bare i skal gøre det! Fedt at i kan så godt sammen, så det kan jeg godt forstå. Pyt med hvad andre tænker - og jeg kan da slet ikke se hvad kommunen skulle sige til det  Ved at en fra min tidligere terminsgruppe gjorde det samme.

held og Lykke

Anmeld Citér

20. december 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Altså når mor og far nu ikke kan bo sammen, så tænker jeg klart at denne mulighed må være det “næstbedste”  

Jeg kunne selv have fundet på det. Go for it

Anmeld Citér

20. december 2022

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Ja, hvis det passer for jer, så gør det da. Men hvordan kan du få som enlig forsørger, hvis der er en far i billedet? Blot nysgerrig. 

Anmeld Citér

20. december 2022

Mt_2020

Nej det skulle absolut ingen betydning have. Jeg har mødt en som har 3 børn sammen med en mand, de har aldrig boet sammen eller været kærester, de er bare enige om at de vil have børn sammen. 

Anmeld Citér

20. december 2022

KoFy

Ønskebaby1987 skriver:

Altså når mor og far nu ikke kan bo sammen, så tænker jeg klart at denne mulighed må være det “næstbedste”  

Jeg kunne selv have fundet på det. Go for it

Det næstbedste - faktisk det bedste - ville være, at hun fik et barn med en mand, hun var i et forhold med.

Stakkels de børn at vokse op og vide, at deres far udmærket kender til dem, men han gider bare ikke bo sammen med dem.

Jeg synes, det lyder ekstremt dysfunktionelt, hvad TS har gang i.

Anmeld Citér

20. december 2022

Hanspige

Tråden er fra 2016

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.