Mullesmith skriver:
Gid man dog bare kunne forberede sig på den smerte, men jeg tror også at uanset hvor meget jeg prøver at overbevise mig selv om at det ikke bliver så slemt så skal det nok blive det 
Jeg tror ikke man kan forestille sig veer, hvis ikke man har prøvet det - det kan bare ikke sammenlignes med noget andet. Da jeg var gravid med min ældste, var jeg meget i tvivl om jeg ville vide hvor mine plukveer, blev til rigtige veer. Hun forklarede at når det gjorde så ondt jeg jeg ikke kunne tænkte 2 sammenhængende tanker, så havde jeg veer - og jeg synes sammenligningen var meget god.
Jeg fik desværre ikke noget ud af mine veer, det var en igangsat fødsel. Da jeg efter knap 4 døgn, heraf de sidste 16 timer med ve-storm og en epidural, der ikke virkede, til sidst lå grædende i sengen, rystende af kramper og dårligt anede hvad der foregik omkring mig, endte de med at køre mig til AKS midt om natten, da de ikke længere troede på at jeg havde kræfter til at føde selv. Det var en helt igennem forfærdelig oplevelse, men resultatet var jo fantastisk.
Anmeld
Citér