hvad koster jeres julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

Krussedulle

Ms.Sunshine skriver:

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Hvad er jeres gennemsnit- og max. sum til børnene?...

Vi har som sådan ikke noget max beløb. I år koster de mellem 280 og 351 kr tror jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Mom2Two

Loa skriver:

Er der en grund til de får præcis det samme?

Anmeld Citér

17. december 2015

Happiness

Vi har egentlig ikke noget gavebudget. De får hvad vi mener er passende. Og de behøver ikke nødvendigvis at få for samme beløb.

I år får Lukas 6 Avengers actionman figurer og en Star Wars figur (til ca 450 ialt)  

Nikoline får et dukke puslecenter og en stor frost Elsa dukke (Ca 500kr)

Anmeld Citér

17. december 2015

Mom2Two

Loa skriver:

Er der en grund til de får præcis det samme?

Eller jo måske, de ska begge begynde i børnehave, så tænkte de ku cykle dertil, den ene manglede cykelhjelm... Og derfor også Børnehavetasker... De der trækbiler syntes de begge to er ret seje... De har dog fået forskellige udgaver af biler, og nattøj... De har forskellige favoritting ... Den ene er vild med minions, den anden spiderman osv... Så ens er gaverne altså ikk helt... 

Anmeld Citér

17. december 2015

Zelinasmor

Ms.Sunshine skriver:

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Hvad er jeres gennemsnit- og max. sum til børnene?...

Jeg giver for 300kr til alle børn i familien pånær min datter på 4. Hun får for ca. 2500kr 

Anmeld Citér

17. december 2015

God-mor

I år der giver vi vores datter for 600 kr. Men vi har hverken et max eller minimums beløb.  

Anmeld Citér

18. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har heller ik noget fast buget, da vi "bare" køber det vi tror de begge får mest glæde ud ad.

Thea på 7 år får en sleig (staves?) stald, med 2 heste og noget mere sleig legetøj, som hun har ønsket sig.

Alberte på 3 1/2 år får den der stor Dc macstuffing lægeklinik.

De får begge nye gymnastik bukser.

De får også begge en udklædnings kjole og sjove hatte. Disse er købt billigt i Tyskland.

De får en kæmpe æske med frost negelakker, som de må deles om. Købt i Tyskland.

Igen i år får de tradition tro, et stykke julepynt, som de så ka gemme i deres julepyntskasser. Så har de julepynt, til når de flytter hjemmefra. 

Ved ik hva det har kostet, da vi køber det på tilbud, når vi lige falder over det. Vh stine

Anmeld Citér

18. december 2015

Vik

Vi har ingen loft . Et år kan de få for 200,- den anden til 3000,-.  Her handler det ikke om penge men hvad de ønsker og reelt har bruge for. 

I år er gaverne lidt større da vores pige skal ha voksen dyne og mindst 2 sæt sengetøj ( jul eller ej ville skulle vi købe de ting alligvel) og lidt legetøj .

Den lille har lige fået sit værelse som skulle anrettes, så igen her nogle praktiske ting + lidt legetøj.

Andre børn i familien få ( hvis det er muligt da en ønsker sig en bil ��) sine ønsker opfyldt. Vi starter i god tid og køber når diverse butikker har tilbud på den måde i gen stress, panik men ren hygge og familie tid

Anmeld Citér

18. december 2015

amkjaer

anna111 skriver:

Sidste år fik hun ingen jule gave af os du hun ikke forstod det alligevel i år får hun en bil man kan side og gå i til 299kr og en lille kasse lego hun er 18mdr 

Min pige på 8 uger får for 150kr da vi fandt et spejl med lyd og lys babyer kan ligge foran i bilka på tilbud

For os gør beløbet ikke helt så meget men ny hvor de er så små ville jeg aldrig give for 1000kr til dem i julegave 

Må jeg spørge om det er sådan en fra little tikes hvor spejlet er rimelig stort? Sådan et har jeg nemlig købt og min svigerinde er helt desperat for at få et også men nu kan jeg ikke finde dem mere så hvis det er noget du lige har købt vil jeg meget gerne vide hvor

Anmeld Citér

18. december 2015

anna111

Profilbillede for anna111
amkjaer skriver:

Må jeg spørge om det er sådan en fra little tikes hvor spejlet er rimelig stort? Sådan et har jeg nemlig købt og min svigerinde er helt desperat for at få et også men nu kan jeg ikke finde dem mere så hvis det er noget du lige har købt vil jeg meget gerne vide hvor

Ja det er det vi købe det i bilka men det er ved at være længe siden nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.