hvad koster jeres julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.593 visninger
120 svar
172 synes godt om
16. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Hvad er jeres gennemsnit- og max. sum til børnene?...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

Bshizzle

Vi har altid givet mellem 500-1200 kr ca  

Anmeld Citér

16. december 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Ms.Sunshine skriver:

jeg så i nyhederne i dag, at der er blevet lavet en undersøgelse ang. julegaver til børnene, og 42% svarede at de gav gaver for over 1.000 kr.

Jeg synes personligt det er mange penge - herhjemme giver vi i gennemsnit 150 for børnenes gaver, og vores max. beløb er 250...

Det er lidt forskelligt, kommer an på hvordan økonomien lige ser ud, i år får de for ca. 600 hver (har 2 stk) andre år har de fået for 1000 kr. Hver. Tror 1000 er max. Og 500 er minimum af hvad de får for.

Anmeld Citér

16. december 2015

bøllen

Ved ikke om vi har et max , men vi køber hvad vi føler for . Det ligger fra 500-1000 kr pr barn. I år får de store meget store gaver , men det er et behov . 

Anmeld Citér

16. december 2015

superbaby

Nu har vi kun én, han får julegave til 1400kr i år. Fødselsdagsgaven til januar bliver nok til ca det samme. Vi har ikke noget max beløb ��

Anmeld Citér

16. december 2015

Valle81

Ms.Sunshine skriver:

I år får de for ca. 700 kr.  hver, da det er det, som vi har sparet op til. Sidste år vsr det 500 kr.

Anmeld Citér

16. december 2015

Klumpe-dumpe

Jeg har kun en og jeg har som sådan ikke max beløb på. - I år vil jeg skyde på det løber op i omkring 2600 kr. 

Anmeld Citér

16. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ms.Sunshine skriver:

Jeg har ikke umiddelbart bestemt mig for et beløb (aner stadig ikke hvad min datter skal have), men det bliver i hvert fald under 500 kr. Jeg har slet ikke råd til at bruge 1000 kr på en gave.. 

Da hun endnu er så lille at hun ikke forstår alt det der med jul så køber jeg nok noget til januar-udsalget til hende. Så må jeg oppe mig lidt til næste år

Anmeld Citér

16. december 2015

Benjamins'mor

Ms.Sunshine skriver:

Har ikke max, men vi rammer ca 250,- hvert år pr barn. 

Til andre børn i familien er det 200,- men rammer aldrig præcis, min lillebror får for 179,-

Anmeld Citér

16. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Ms.Sunshine skriver:

Jeg tror vi lander på omkring 800-1.000 kr pr barn (vi har 3 stk)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.