som direkte pædagog/medhjælper bliver det et nej herfra.
Jeg er langt fa DFer elle racist hvilket man tydeligt kan se på tidligere indlæg så en hver kommentar i den retning vil blive igenoret 
Jeg siger nej fordi jeg ønsker at kommunikere med dem der passer mit barn fordi jeg ønsker de kan guide, hjælpe og vejlede børnene sprogligt. Jeg er bekymret for kultur forskellen, ikke hos in-vandrer generelt men hos nyankomne flytninger, her i Dk slår vi ikke børn, det er ofte en del af opdagelsen i andre lande, vi behandler ikke børnene anderledes i udpræget grad pga. køn. vi har blandet (hudfarver) forældre og børn, vi har homoseksuelle og mange selvvalgt enlige og skilsmisse børn. alt dette er meget overvældene hvis man intet kender til det, langt de fleste af tingene kan hurtig læres, men jeg ville da være en enormt ked af min søn var blevet slået eller nægtet en dukke fordi han er en dreng, selv hvis det var et split sekund.
Overstående skal ikke ses som en fordom, men som en evt. kulturel forskel, der sagtens kan udlignes med tiden og gennem uddannelse, og uddannelsen er selvfølgelig før praktisk arbejde
ikke nødvendigvis en pædagog uddannelse men læring og uddannelse i de danske samfunds normer og værdier.
som en "lege tante" en pedel medhjælper, køkken medhjælper eller lign. go for it
i disse situationer er der altid andre til stede der kan gribe ind, vejlede og sparre med hjælperen
Anmeld
Citér