Vi skal skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nikitas mor skriver:

Og kan så læse på Rosas indlæg at hun faktisk havde været lidt hurtigere på tasterne..  Super...

Ja - damen har nemlig fået sine vitaminpiller på sengen i dag så hun er LYNhurtig og skarp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Ja - damen har nemlig fået sine vitaminpiller på sengen i dag så hun er LYNhurtig og skarp

Ja og tak til dig, fordi du er én af de få der forstår mig..

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja og tak til dig, fordi du er én af de få der forstår mig..

Kram til dig   Og en ordentlig lammer til ham

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Nu vil jeg så lige blande mig en lille smule i debatten.. som det jo er blevet.. Der blev jo skrevet at det lige var noget hun havde brug for at komme af med.. og det er vel også okey.. jeg tror nogengange vi ALLE er lidt hurtige til at komme med en masse gode råd, velmenende selvfølgelig, men skal nok også overveje hvordan vi skriver til en person der står i en meget ubehagelig situation...

Og til dig "ano", du skal jo gøre det der er bedst for dig, for i sidste ende så er det jo også hvad der er bedst for din familie.. Jeg tror nogen mennesker kan tilgive utroskab og de små "uskyldige" flirts og så er der nogen der ikke kan, jeg vil virkelig gerne tro på at jeg ville kunne, men ærligt talt så ville jeg aldrig kunne holde op med at frygte at det samme sker igen. Jeg mener at et ægteskab er bygget på tillid, og vælger man at bryde den tillid, så er den altså væk.. så kan det godt være at man efter et år eller to kan starte på en frisk, men det er jo ikke lige noget der går over sådan lige nu og her.. Vi har alle vores egen grænse, og vælger manden at overtræde den, velvidende at det er der grænsen går, så er det respektløst og må have konsekvendser. Samtidig tror jeg også på at når man vælger at blive gift eller at få et barn sammen, så SKAL man gøre alt for at forsøge, netop som du skriver med parterapien, hvis tilliden ikke bliver bygget op igen, jamen så er det sådan det er. Jeg syntes det er en meget fornuftig løsning du har valgt og jeg håber da at I finder ud af det, men hvis ikke, så har du ihvertfald gjort hvad du kunne, man kan jo godt elske hinanden, men ikke finde ud af at være sammen, så hellere være lykkelige hver for sig end ulykkelige sammen.. 

Et kæmpe knuz

Ja som jeg også prøvede at fortælle Eva, så starter vi i terapi, men han flytter alligevel, for vil gerne have lidt fred for ham..

Og jeg valgte seperation, for at vise han ikke skal lege med mine følelser.
Så må vi jo se hvad fremtiden bringer, men gider bare ikke være gift med en mand der lyver og er utro.
Kan godt være man går ind i til både godt og ondt, når man bliver gift, men der har fandme også været mange dårlige og svære ting vi har gennemgået og jeg kan ikke som menneske blive ved at bære det.
Alle andre gange har jeg tilgivet og nu kan jeg bare ikke mere, han må se der altså ER en konsekvens..
Så er der så et klogt hoved herinde der siger at jeg straffer ham som et barn, men er jo så hendes mening..
Hvis hun finder sig i alt fra mænds side er det da fair nok.

Og fordi man bliver sepereret er der vel ik nogen der siger man ikke må se hinanden mere ever??
For så er der vidst noget jeg er gået glip af..

Hvem ved..Måske vi om 5 år er gift igen og jeg har vundet tilliden tilbage igen???

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Hun skriver jo selv at hun har brug for at komme af med det og det skal man da have lov til. 

Tak Diana.

Det var lige præcis bare det jeg gerne ville..

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Tak Diana.

Det var lige præcis bare det jeg gerne ville..

Kæmpe  til dig

Anmeld

21. september 2009

Louise mortil4

stort kram til dig

Noge kan tilgive utroskab i alle former og lige meget hvor mange gange det sker og andre kan ikke, sådan er det bare, selv ville jeg slet ikke kunne se forbi det nok til at stole på ham igen.

Som du selv skriver så har du tilgivet en gang før også må det ha en konsekvans så han kan se at du mener det. Det er lidt forsent at finde ud af hva han har mistet når det er sket.

Knus

Anmeld

21. september 2009

N&J

Ja som jeg også prøvede at fortælle Eva, så starter vi i terapi, men han flytter alligevel, for vil gerne have lidt fred for ham..

Og jeg valgte seperation, for at vise han ikke skal lege med mine følelser.
Så må vi jo se hvad fremtiden bringer, men gider bare ikke være gift med en mand der lyver og er utro.
Kan godt være man går ind i til både godt og ondt, når man bliver gift, men der har fandme også været mange dårlige og svære ting vi har gennemgået og jeg kan ikke som menneske blive ved at bære det.
Alle andre gange har jeg tilgivet og nu kan jeg bare ikke mere, han må se der altså ER en konsekvens..
Så er der så et klogt hoved herinde der siger at jeg straffer ham som et barn, men er jo så hendes mening..
Hvis hun finder sig i alt fra mænds side er det da fair nok.

Og fordi man bliver sepereret er der vel ik nogen der siger man ikke må se hinanden mere ever??
For så er der vidst noget jeg er gået glip af..

Hvem ved..Måske vi om 5 år er gift igen og jeg har vundet tilliden tilbage igen???

Det håber jeg da virkelig også både for jer og jeres datter.. Og det der med at kæmpe, der tænker jeg mere på den dag hvor man står med sin datter og hun spørger til det, at man ærligt kan sige st man har gjort alt hvad der stod i ens magt.. som jo også er det du gør..'

Så held og lykke..
knuz fra Jane

Anmeld

21. september 2009

sarahb

jeg var gået fuldstændig amok... det er slet ikk noget der er acceptabelt i vores forhold.
Og jo mænd skal have den på den hårde måde nogle gange ellers fatter de ikk alvoren i dt og gør det igen..

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Altså i alle synes tilsyneladende jeg er en bitch, det er så fint nok, men jeg ved jo så hvorfor jeg reagere på den måde jeg gør..

Min mand var i starten af vores forhold sammen med sin x, uden jeg selvfølgelig vidste det..
Og fandt ud af det da hun ringede til mig og fortalte alt..
Hvem af dem jeg så skal tro på vides jo ikke..

du er på ingen måde en bitch!!!!

vi er alle forskellige, og nogen mener måske de ville have overskud til at kæmpe trods hans handlinger, men jeg forstår godt hvorfor du har brug for at gå en anden vej... du skal også have overskud til jeres barn osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.