Vi skal skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Diana...

Åhh søde det jeg virkelig ked af at høre jeg håber du/i er oki.

Jeg kan sgu godt forstå du er p.... sur det er bare ikke i orden. Men jeg tror nok jeg havet valgt at flytte væk en tid og få klaret tankerne og så tage beslutningen det er så nemt og tage en beslutning når man er p.... sur for så der bare kun en ting der er rigtig. Jeg håber i finder ud af det og du skal bare sige til hvis du har brug for at snakke. 

Kæmpe Kram Til Dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Vingummien

Jo men han løj om noget ligende i starten af vores forhold, så derfor bliver jeg virkelig nødt til nu at vise at jeg mener jeg ikke holdet til hans løjne mere..
Føler kun jeg kan vise ham det ved at blive skilt og han HAR jo også fattet pointen.

Men som jeg siger så giver jeg ham jo chancen for at vise han kan være ærlig (hvis han kan).
Så må tiden jo vise resten.

Og ja vi har et barn sammen, netop derfor er der mere at kæmpe for.

Forstår det altså heller ikke. Så ser du jo på ægteskab på samme måde som du siger han gør det, hvis du bruger det på den måde.
Tror det bedste ville være hvis i kunne finde en og snakke med det om, for er jo ikke bevist for at såre dig han gør det.

Men altså hjælper self ikke at vi vil give gode råd når du har sendt papirene

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Altså i alle synes tilsyneladende jeg er en bitch, det er så fint nok, men jeg ved jo så hvorfor jeg reagere på den måde jeg gør..

Min mand var i starten af vores forhold sammen med sin x, uden jeg selvfølgelig vidste det..
Og fandt ud af det da hun ringede til mig og fortalte alt..
Hvem af dem jeg så skal tro på vides jo ikke..

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Dvs du straffer ham som et barn ved at lade som om du vil skilles for at han kan bevise han ikke gør det igen???
Jamen hvordan skal han så bevise det??
Jeg forstår nok ikke helt din tankegang og så tror jeg på samtale og ligeværdighed er vejen frem og ikke at den ene svinger pisken og den anden dukker nakken.
Tal om tingene...der er en grund til han søger kontakten og den skal I finde frem til sammen, for at få en forståelse, samhørighed og dialog...
Nå, men det er bare min mening..
Håber i finder ud af det..
Knus..

Det er jo lige præcis det jeg siger vi skal..

Vi snakker om tingene nu, hvilke han aldrig har gidet før.
Vi starter til parterapeut og han flytter væk så jeg får den tid jeg skal have..

Men nu angriber i mig alle bare..Fair nok så..

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Altså i alle synes tilsyneladende jeg er en bitch, det er så fint nok, men jeg ved jo så hvorfor jeg reagere på den måde jeg gør..

Min mand var i starten af vores forhold sammen med sin x, uden jeg selvfølgelig vidste det..

Tror jeg ikke der var nogen der sagde du var.

Vi er nok lidt forundret over at du handler så hurtigt som du gør.

Nu siger du i starten af jeres forhold. Men du blev jo gift med ham alligevel, så du må jo have troet på ham. Og så burde du jo ikke bringe det op igen. For det har/må du jo have tilgivet efter ægteskab og et barn senere.

Tror alle forstår du er såret og gal over det

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Så vidt jeg ved, er der ikke nogen der har skrevet du er en Bitch....

Vi kender ikke din mand - Så vi kan ikke sætte os ind i det...

Og selvfølgelig er det da træls det er sådan og skal ende sådan.

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Tror jeg ikke der var nogen der sagde du var.

Vi er nok lidt forundret over at du handler så hurtigt som du gør.

Nu siger du i starten af jeres forhold. Men du blev jo gift med ham alligevel, så du må jo have troet på ham. Og så burde du jo ikke bringe det op igen. For det har/må du jo have tilgivet efter ægteskab og et barn senere.

Tror alle forstår du er såret og gal over det

Det er fint nok folk siger deres mening, men gider sgu ikke høre folk´s mening om noget de ikke ved en skid om endnu..
Men verden har åbenbart ændret sig til det er fint at være utro 

Anmeld

21. september 2009

Diana...

NEJ søde det synes jeg altså ikke det var ikke sådan ment. Jeg vidste ikke han havet været dig uro i starten så kan jeg godt forstå du regere som du gør, jeg har selv levet i et forhold med utroskab i 8 år og det bare ikke i orden. Jeg ved ikke hvordan jeg ville regere hvis det var mig der stod i din situation og håber ikke jeg kommer til at opleve det. Jeg tror altså bare der er en grund til at der bliver søgt kontakt et andet sted og når man har så meget sammen som i har jamen så synes jeg os det måske er det hver at søge noget prof hjælp. Men vi føler ALLE forskelligt og hvis du føler det er det rigtig for dig jamen så er det det rigtig os så kan det være skide lige meget hvad vi andre synes.

Knus Diana 

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Det er fint nok folk siger deres mening, men gider sgu ikke høre folk´s mening om noget de ikke ved en skid om endnu..

Ved det desværre, har selv stået i det som jeg nævnte i det første jeg skrev til dit indlæg.

Men lad være at føle dig angrbet, er bare vores måde at vil hjælpe dig på og komme med gode råd og erfaringer som vi har og som vi vil have gjort hvis det var os

Men syntes i skal finde jer selv igen og syntes bare du har sendt papirene afsted lidt for hurtigt, men igen er jo din mpde at gøre det på

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Hvad forventede du da du skrev herinde.??..tænker lidt du måske ikke skulle have skrevet hvis du mener det du gør er det rigtige og ikke vil høre på at verden måske også kan anskues på en anden måde end det du gør lige nu..og at vi er en del der synes du handler overilet....

Hvis du bare havde skrevet i dit indlæg at du kun ønskede fra dem der mener at du gør det rigtige, så havde jeg slet ikke brugt tid på at svare dig.

Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.