Vi skal skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Tror jeg ikke der var nogen der sagde du var.

Vi er nok lidt forundret over at du handler så hurtigt som du gør.

Nu siger du i starten af jeres forhold. Men du blev jo gift med ham alligevel, så du må jo have troet på ham. Og så burde du jo ikke bringe det op igen. For det har/må du jo have tilgivet efter ægteskab og et barn senere.

Tror alle forstår du er såret og gal over det

lige præcis

Vi synes ikke at du er en bitch, men er bare bange (på dine egne vegne) at du overreagerer "in the heat of the moment", som man siger....men netop derfor skriver jeg også det med seperationen.....den er jo præcis en betænkningsperiode

og så giver jeg Eva ret i, at der må være en grund til at han søger det "frække og spændende"....at han så ikke har været mand nok til at fortælle dig hvorfor, ja det er så for latterligt....men jeg synes nu at I skal få snakket tingene igennem, så han også for muligheden for at fortælle hvorfor det drager ham....det kan jo meget vel være, at I måske kan få det hele til at kører igen, med små frække eller søde beskeder i hverdagen eller noget helt andet.....ved selvfølgelig godt at han skal VISE dig at du kan stole på ham og han skal kæmpe for at du igen får opbygget din tillid til ham, men jeg er sikker på at det nok skal lykkedes jer at finde ud af tingene, hvis I begge 2 er 100% indstillet på det

Jeg krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

qp

Det er jo lige præcis det jeg siger vi skal..

Vi snakker om tingene nu, hvilke han aldrig har gidet før.
Vi starter til parterapeut og han flytter væk så jeg får den tid jeg skal have..

Men nu angriber i mig alle bare..Fair nok så..

Ved du hvad søde dig, du skal overhovedet ikke lade dig påvirke af hvad andre synes og ikke synes - de kender dig ikke og ej heller ikke hele din situation, du skal gøre det DU synes er rigtig for DIG så du kan bevare DIN selvrespekt! 

Jeg ville haft gjort nøjagtig det samme - hvis idioten har været utro en gang og gør det igen (denne gang i form af chat)  så viser det just hvor meget han vægter jeres familieliv.
Og ja der kan være mange grunde til en mand søger andre kvinder men i sidste ende kan man ikke bruge folks ord til en skid, man er nødt til at se på deres handlinger... Og manden her har åbenlyst et problem som han selv har valgt, at finde en løsning på uden af inddrage dig. Hvis du ikke havde opdaget de sms'er så havde han nok været dig fysisk utro - ingen tvivl om det!

Anmeld

21. september 2009

christina2412

Det er fint nok folk siger deres mening, men gider sgu ikke høre folk´s mening om noget de ikke ved en skid om endnu..
Men verden har åbenbart ændret sig til det er fint at være utro 

øøøh det var da dig selv der skrev indlægget.

og nu vil du ikke høre folks mening.

forstår ikke helt længer hvorfor du så skrev det.

måske jeg har misforstået noget???

og der er jo ikke nogen af os der siger utroskab er OK, jeg skrev bare hvad jeg mente og selv har oplevet.

så INGEN overfalder dig altså....

christina 32+4

Anmeld

21. september 2009

qp

Og den med, at en mand skal vise, at kvinden kan stole på ham? Det har hun jo gjort en gang da han var utro med eksen - og hvad kom der ud af det? Hvor mange chancer skal en mand have? 

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hvad forventede du da du skrev herinde.??..tænker lidt du måske ikke skulle have skrevet hvis du mener det du gør er det rigtige og ikke vil høre på at verden måske også kan anskues på en anden måde end det du gør lige nu..og at vi er en del der synes du handler overilet....

Hvis du bare havde skrevet i dit indlæg at du kun ønskede fra dem der mener at du gør det rigtige, så havde jeg slet ikke brugt tid på at svare dig.

Knus Eva...

Eva har talt og hvad Eva siger er lov og ret..
Havde jeg lige glemt.. Sorry!

Anmeld

21. september 2009

qp

Eva skriver:

Hvad forventede du da du skrev herinde.??..tænker lidt du måske ikke skulle have skrevet hvis du mener det du gør er det rigtige og ikke vil høre på at verden måske også kan anskues på en anden måde end det du gør lige nu..og at vi er en del der synes du handler overilet....

Hvis du bare havde skrevet i dit indlæg at du kun ønskede fra dem der mener at du gør det rigtige, så havde jeg slet ikke brugt tid på at svare dig.

Knus Eva...

Det er da i orden du ikke er enig med hende i hendes beslutning men der er da ingen grund til, at være nedladende overfor hende - og det synes jeg du er.

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus Eva...

Hun skriver jo selv at hun har brug for at komme af med det og det skal man da have lov til. 

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Hun skriver jo selv at hun har brug for at komme af med det og det skal man da have lov til. 

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Eva skriver:

hi hi skulle der stå noget 
Kram

Anmeld

21. september 2009

qp

Diana... skriver:

hi hi skulle der stå noget 
Kram

Ejh hvor underligt  Lige før stod der da en tekst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.