suanne85 skriver:
Tror jeg ikke der var nogen der sagde du var.
Vi er nok lidt forundret over at du handler så hurtigt som du gør.
Nu siger du i starten af jeres forhold. Men du blev jo gift med ham alligevel, så du må jo have troet på ham. Og så burde du jo ikke bringe det op igen. For det har/må du jo have tilgivet efter ægteskab og et barn senere.
Tror alle forstår du er såret og gal over det
lige præcis

Vi synes ikke at du er en bitch, men er bare bange (på dine egne vegne) at du overreagerer "in the heat of the moment", som man siger....men netop derfor skriver jeg også det med seperationen.....den er jo præcis en betænkningsperiode

og så giver jeg Eva ret i, at der må være en grund til at han søger det "frække og spændende"....at han så ikke har været mand nok til at fortælle dig hvorfor, ja det er så for latterligt....men jeg synes nu at I skal få snakket tingene igennem, så han også for muligheden for at fortælle hvorfor det drager ham....det kan jo meget vel være, at I måske kan få det hele til at kører igen, med små frække eller søde beskeder i hverdagen eller noget helt andet.....ved selvfølgelig godt at han skal VISE dig at du kan stole på ham og han skal kæmpe for at du igen får opbygget din tillid til ham, men jeg er sikker på at det nok skal lykkedes jer at finde ud af tingene, hvis I begge 2 er 100% indstillet på det

Jeg krydser fingre

Anmeld