pu det er ikke sjovt

men samtidig med vil jeg også sige, at jeg nok ikke helt forstår din hurtige beslutning.
jeg er selv meget imod utroskab, min mand har også engang skrevet sammen med en anden kvinde,og det var ikke sjove beskeder at læse de var heller ikke i seng sammen eller kysset, lige da jeg fant ud af det meddelte jeg også det var slut, men vi fik snakket frem og tilbage. i meget lang tid.
og til sidst valgte jeg, at tilgive ham. og da jeg valgte det var det 100%
nogen gange kom det frem i mit hovede, men jeg havde valgt at tilgive erko skulle det også være 100% og jeg har aldrig brugt det imod ham for det skal man ikke.
jeg forstår også godt du er meget såret, og tænker hvordan kunne han osv, men syntes samtidig med, at du slet ikke virker interasseret i, at prøve at kæmpe for jeres forhold.
du skriver du stadigvæk elsker ham. forstår ikke, at nogen folk idag vælger den letteste løsning, når et forhold går a h til. den letteste løsning= afslutter forholdet med det samme.
hvorfor ikke prøve, at løse problemerne, kan man ikke selv så tag da for pokker i parterapi, prøv dog alt hvad man kan, i stedet for bare at opgive.
føler man derefter stadigvæk ikke, at det fungere, ja så har man da prøvet i det mindste.
håber det bedste for jer

christina 32+4
Anmeld