Vi skal skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ka-ri-na skriver:

du er på ingen måde en bitch!!!!

vi er alle forskellige, og nogen mener måske de ville have overskud til at kæmpe trods hans handlinger, men jeg forstår godt hvorfor du har brug for at gå en anden vej... du skal også have overskud til jeres barn osv...

HEP   Godt skrevet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Rosa skriver:

HEP   Godt skrevet!

tak.... men det skal man virkelig huske i disse debatter... at fordi man føler man selv ville gøre een ting kan det godt være andre mennesker er et andet sted i deres liv

Anmeld

21. september 2009

Heidi.

Eva skriver:

Tja...hvis du virkelig elsker ham, vil du så ikke kæmpe for det...jeg kan sagtens forstå du er såret, men altså...livet er ikke bare lyserødt og nogle gange skal man igennem ting der ikke er så lette, men der kan nemt komme noget bedre ud af det.
Få noget hjælp til at løse det....det ville jeg gøre. Måske han er din store kærlighed, måske den eneste du vil opleve...I har et barrn...vælg hinanden...og alle kan sørme få gjort og sagt noget de fortryder...
Nå, men hvis den kærlighed I havde ikke er større end det der er sket, så er det jo det rigtige at skilles.
Held og lykke..
Eva.

Jeg er helt ening med Eva her... Jeg ville nok kæmpe for det...

Knus

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Wow chok den kørte da vist lidt af sporet gjorde den her ik.

Ja undskyld men først så mener nogen af de bliver hakket ned og så hakker de så selv andre ned... Hmm

Ja håber da godt nok du har fundet ud af noget i alt det her forvirrende noget hehe.
Håber i får det til at lykkes for jer og du igen kan stole på ham

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Wow chok den kørte da vist lidt af sporet gjorde den her ik.

Ja undskyld men først så mener nogen af de bliver hakket ned og så hakker de så selv andre ned... Hmm

Ja håber da godt nok du har fundet ud af noget i alt det her forvirrende noget hehe.
Håber i får det til at lykkes for jer og du igen kan stole på ham

enig

synes godt nok også at den kørte af sporet Er ret sikker på at alle har skrevet i den bedste mening og ikke for at nedgøre eller gøre nogen kede af det 

men held og lykke med det, håber at I finder ud af det

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

enig

synes godt nok også at den kørte af sporet Er ret sikker på at alle har skrevet i den bedste mening og ikke for at nedgøre eller gøre nogen kede af det 

men held og lykke med det, håber at I finder ud af det

Ja. Jeg gjorde det skam ikke for at nedgøre eller sådan. Man har jo hver sin mening og hver sin måde at skrive den på.

Men fik  da lige et mindre chok da jeg lige kom ind og så hvordan den lige var kørt ud.

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Ja. Jeg gjorde det skam ikke for at nedgøre eller sådan. Man har jo hver sin mening og hver sin måde at skrive den på.

Men fik  da lige et mindre chok da jeg lige kom ind og så hvordan den lige var kørt ud.

lige præcis

Anmeld

21. september 2009

Kloster

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Først vil jeg sige at jeg kan forstå at du er såret, sur, skuffet og så videre.

Men jeg ville blive og kæmpe, ikke mindst for din datters skyld.

I har begge valgt ægteskabet, og det er jo både på godt og ondt. Jeg mener bestemt ikke, at det din mand har gjort, er det mindste accepteabelt, men jeg synes heller ikke det er gund for at sætte al jeres kærlighed til skilsmisse.

Synes det er meget drastisk.

Jeg håber i finder ud af det, og at jeg kærlighed til hinanden er så stærk at i kan komme gennem dette sammen:0)

( en lille sidehistorie - da mine forældre havde været gift i over 25 år, fortalte min far, at han havde haft en affære med hans sekretær igennem et lille års tid. Min mors verden brød fuldstændig sammen, og min fars også. Det var slet ikke det han ville og han ville min mor. Han havde søgt lidt "spænding" da  deres ægteskab havde bare været lidt dødt og de havde nærmest levet deres liv. Men de besluttede síg for at deres kærlighed var så stærk at de ville kæmpe for at være sammen. I dag har de de bedste ægteskab, og jeg har aldrig set mine forældre være så lykkelige og glade for livet som de er i dag. Så ægte kærlighed kan sejre:0) )

De ikærligste hilsner Christina

Så enig.

Anmeld

21. september 2009

Pia.

Eva skriver:

Tja...hvis du virkelig elsker ham, vil du så ikke kæmpe for det...jeg kan sagtens forstå du er såret, men altså...livet er ikke bare lyserødt og nogle gange skal man igennem ting der ikke er så lette, men der kan nemt komme noget bedre ud af det.
Få noget hjælp til at løse det....det ville jeg gøre. Måske han er din store kærlighed, måske den eneste du vil opleve...I har et barrn...vælg hinanden...og alle kan sørme få gjort og sagt noget de fortryder...
Nå, men hvis den kærlighed I havde ikke er større end det der er sket, så er det jo det rigtige at skilles.
Held og lykke..
Eva.

Er så enig... - lige mine ord, ville ha´skrevet en masse ned men læste lige dit indlæg først og det fortalte jo helt det jeg selv ville sige....

ENIG med Eva

Anmeld

21. september 2009

Ansemusen

Jeg har ikke læst alle indlæg i tråden, men vælger at svare på dit oprindelige indlæg!

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er utroligt ked af at høre hvad du må igennem lige nu! Og hvad dit barn må igennem!
Jeg forstår godt at du er meget meget vred, skuffet, ulykkelig og fuld af en masse følelser indeni!
Når det så er sagt, så synes jeg at du skal gøre alt hvad du kan for at rede det, hvis din mand er opsat på det også, hvilket det lyder som om han er! Je synes at du skylder dit barn at gå til en parterapeut og få noget hjælp sammen med din mand, for at se om I måske kan komme igennem det her sammen! Det er MEGET forkert det han har gjort, misforstå mig ikke, og jeg ville selv være blevet ekstremt arrig og nok også have følt som dig. Jeg tror dog, at når du får det lidt på afstand og kan se, at livet altid har svære perioder, også i parforholdet, kan du også se, at han ikke har været sammen med en anden, og at hans udvekslinger kan skyldes en masse ting, som ingen af os andre ved noget som helst om. Måske ender I med at gå fra hinanden, men I kan også ende et bedre sted end hvor I var før, et mere ærligt sted!

Jeg kender en virkelig god parterapeut som ikke er så dyr, men som jeg selv har brugt engang. Skriv til mig hvis du vil have hendes kontaktoplysninger! Hun laver også individuel terapi (jeg skal selvfølgelig lige sikre mig at det er okay for hende at jeg giver hendes oplysninger til dig. Af og til er sådanne terapeuter jo fuldt booket og har ikke tid til nye klienter)!

Jeg håber det bedste for dig og for jer!

Mange kærlige hilsner fra Anna, som har evig tillid til kærligheden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.