Jeg har ikke læst alle indlæg i tråden, men vælger at svare på dit oprindelige indlæg!
Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er utroligt ked af at høre hvad du må igennem lige nu! Og hvad dit barn må igennem!
Jeg forstår godt at du er meget meget vred, skuffet, ulykkelig og fuld af en masse følelser indeni!
Når det så er sagt, så synes jeg at du skal gøre alt hvad du kan for at rede det, hvis din mand er opsat på det også, hvilket det lyder som om han er! Je synes at du skylder dit barn at gå til en parterapeut og få noget hjælp sammen med din mand, for at se om I måske kan komme igennem det her sammen! Det er MEGET forkert det han har gjort, misforstå mig ikke, og jeg ville selv være blevet ekstremt arrig og nok også have følt som dig. Jeg tror dog, at når du får det lidt på afstand og kan se, at livet altid har svære perioder, også i parforholdet, kan du også se, at han ikke har været sammen med en anden, og at hans udvekslinger kan skyldes en masse ting, som ingen af os andre ved noget som helst om. Måske ender I med at gå fra hinanden, men I kan også ende et bedre sted end hvor I var før, et mere ærligt sted!
Jeg kender en virkelig god parterapeut som ikke er så dyr, men som jeg selv har brugt engang. Skriv til mig hvis du vil have hendes kontaktoplysninger! Hun laver også individuel terapi (jeg skal selvfølgelig lige sikre mig at det er okay for hende at jeg giver hendes oplysninger til dig. Af og til er sådanne terapeuter jo fuldt booket og har ikke tid til nye klienter)!
Jeg håber det bedste for dig og for jer!
Mange kærlige hilsner fra Anna, som har evig tillid til kærligheden!
Anmeld