Psykopat eller bare ondskabsfuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Troldemommi

Jeg vil bare ønske dig alt mulig held og lykke fremover, du er sej, nu tager du tyren ved hornene og siger stop, godt gået, ingen skal leve som du og dine børn har gjort, Basta.

Monica 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

Kay

Anonym skriver:

Ja det er nemlig det -afsted inden de kommer hjem, så de ikke skal udsættes for mere lort. 

Og min familie vil gerne hjælpe og støtte så meget de overhoved kan - så er sikker på at et sted at bo ikke bliver et problem. De vil jo også mine børn det allerbedste :-)

Dejligt at høre ☺ så er det bare med at få pakket i en fart 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Kay

Anonym skriver:

Vi har været sammen i to år - men har kendt ham i mange mange år. Uden at han var sådan - altid charmerende, kærlig og sød. Sådan er han overfor alle.... indtil han har klørene i en!

Jeg regner med at han er væk i weekenden, og så kan jeg få familien til at hjælpe, så det alle mine ting er væk inden han er retur. Jeg tør ikke sige til ham at jeg flytter, er bange for hvad han kan finde på at gøre. Altså ikke fysisk vold.... men det skal bare overståes mens han er væk.

Rigtig god ide at få det gjort imens han er væk, så er det bare at få arrangeret familie, stor bil og kasser så skal i nok nå det

Anmeld Citér

23. juli 2015

lineog4

Det kan godt være du har set stiltiende til i 2 år, det kan godt være du skulle have handlet i de to år, men ved du hvad nu har du et helt liv til at stå op for dine døtre, til at handle og det er resten af livet der har betydning for fortiden kan man ilke ændre.

Nu skal du vise du er stærk og være væk fra den mand der ikke vil dig og dine børn det godt når de kommer hjem fra ferie - du er en god mor, du var bare spundet ind i et spind og hatten af for du vil bryde ud og kan bryde ud.

Anmeld Citér

23. juli 2015

Dorthe1986

Anonym skriver:

Vi har været sammen i to år - men har kendt ham i mange mange år. Uden at han var sådan - altid charmerende, kærlig og sød. Sådan er han overfor alle.... indtil han har klørene i en!

Jeg regner med at han er væk i weekenden, og så kan jeg få familien til at hjælpe, så det alle mine ting er væk inden han er retur. Jeg tør ikke sige til ham at jeg flytter, er bange for hvad han kan finde på at gøre. Altså ikke fysisk vold.... men det skal bare overståes mens han er væk.

Det er lige præcis det jeg tænker, det er en rigtig god ide at du flytter inden han er tilbage.

Og ja mange er hårde ved dig, men det er rigtig svært at forestille sig hvor meget man kan blive lullet ind i noget og først når det er skredet langt ud går det op for en at man skal væk. Hvis man ikke har prøvet det er det meget svært at forestille sig.

Held og lykke med det hele og du er supersej fordi du nu tager tyren ved hornene Du er altid velkommen til at skrive hvis du skulle få brug for det - har selv oplevet lignende ting.

Anmeld Citér

23. juli 2015

jenny4

Vil du ikke lave en opdatering når du er flyttet og kommet lidt på den anden side? 

Pøj pøj med det hele!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg er kæreste med en skøn mand - eller det var han i hvert fald i starten af vores forhold! Vi bor sammen og har begge to børn fra tidligere i alderen 5-9 år - hvor mine er både yngst og ældst.

Mit største problem (der er mange) er, at han gør kæmpe forskel på min yngste og resten af børnene, så meget at jeg har mest lydt til at sætte mig til at tude over det. Hvis hun taler for meget ved spisebordet, så ryger hun i seng efter aftensmaden, hvor de andre bare snakker og snakker videre, og selvom han også siger at de ryger i seng, så har de aldrig gjort det. Og det kan min lille datter jo slet ikke forstå, hvorfor det kun er hende der skal straffes.

Den anden dag faldt hun på sit løbehjul, og nu bliver hun straffet med, at hun ALDRIG må bruge det igen....? hvad er det for en mærkelig måde at være på. Det skal lige siges, at hans egen datter samme uge fik et løbehjul, og selvom hun falder bliver det ikke taget fra hende. Det er kun min mindste der altid skal straffes. 

Hans datter har tit giver min datter skylden for alverdens ting og sager, og hun er blevet straffet for det, med skældud, råb, sendt på værelset i længere tid, og sendt i seng - men hun har ikke gjort noget. Jeg bliver bare så ked af det, det er mit højt elskedet barn det går ud over - og hans børn må bare alt, ingen konsekvenser overhovedet, heller ikke når de sparker og slår! Og ved at hvis det havde været min datter, så var han flippet!

Han ydmyger hende mens vi spiser - og får hans egne børn til at gøre det samme "du er født i tyrens numsehul" - han rækker ned på hendes højde (hun er helt almindelig- hans egne er meget høje af deres alder) - og han kan aldrig rose hende for noget. Hun er et helt almindeligt barn på 5 år, det eneste der er med hende, er at hun kan det samme som hans børn der er ældre end hende - og ved ikke om det er derfor han er så ondskabsfuld overfor hende.

Lige nu tænker jeg, at jeg bare skal væk fra ham og hans børn - de gør intet godt for os, men skal hele tiden sættes først! 

Han har løjet overfor mig tusindvis af gange - tror dog stadig at jeg intet ved. 

De uger hvor vi ikke har børn, kommer han hjem fra arbejde og enten kigger på mobil, spiller ps3 eller sover - vi snakker ikke sammen og laver intet fælles.

Han kritiserer mig for mange ting, og giver mig skylden for alt der går galt.

Han taler nedsættende om mig, f.eks har han sagt til hans søstre (mens jeg var til stede) om vi ikke kunne få deres opskrift på boller, for dem jeg lavede blev altid så skide tørre.... 
Eller hvorfor jeg ikke kunne sætte hans datters hår som hans søster gjorde det.... Tjo det har jeg så også gjort mange gange - og selv tak for hjælpen!

Jeg er så skide ked af det, frustreret og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Mine børn skal ikke straffes på denne måde - de betyder alt for mig!

undskyld hvis det er hårdt sagt, men du skal ikke blive... 

sådan som du siger I er når I ikke har børnene (taler ikke sammen, laver ikke noget sammen) sådan var min søns far og jeg også de sidste måneder af vores forhold og da jeg begyndte til psykolog nogle måneder senere (andre årsager) sagde hun at det var godt vi endte det da vi gjorde, for ellers havde vi knækket nakken på det begge to...

min søn og eks var udsat for en kvinde der manipulerede min eks og kørte psykisk terror på vores søn - ligesom din kæreste gør mod dit barn - og til trods for at det kun var få måneder hun boede hos dem, så gik der et helt år før han igen stolede på andre kvinder...

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Nu er beslutningen truffet og så er det bare om at komme afsted.

Men med al den manipulation jeg har været udsat for og alle de løgne der er blevet fortalt mig, så har jeg slet ikke kunne se tingende som de egentlig har været. 

Er glad for min snak med min mor, den har betydet alt for mig, og gør at jeg nu kan komme videre.

Mine børn skal ikke lide fordi jeg har været blind. De kan stadig nå at få en god og tryg barndom, og det skal de have - de fortjener en lykkelig barndom med en glad og "fri" mor. De har heldigvis et godt hjem hos deres far, og det skal de også have hos mig. 

og TAK fordi i har hørt på mig :-)

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

undskyld hvis det er hårdt sagt, men du skal ikke blive... 

sådan som du siger I er når I ikke har børnene (taler ikke sammen, laver ikke noget sammen) sådan var min søns far og jeg også de sidste måneder af vores forhold og da jeg begyndte til psykolog nogle måneder senere (andre årsager) sagde hun at det var godt vi endte det da vi gjorde, for ellers havde vi knækket nakken på det begge to...

min søn og eks var udsat for en kvinde der manipulerede min eks og kørte psykisk terror på vores søn - ligesom din kæreste gør mod dit barn - og til trods for at det kun var få måneder hun boede hos dem, så gik der et helt år før han igen stolede på andre kvinder...

Som alle andre forældre, syntes jeg at have de dejligste børn - og kan slet ikke forstå at nogen kan behandle dem skidt. Hvorfor? Er det misundelse over at mit barn kan det samme som hans, at alle kan li hende, at hun har nemt ved at finde kammerater og at hun fungere godt på alle mulige måder? Det er sgu da ikke en konkurrence om hvilket barn er bedst - de er jo heldigvis som de er :-)

Anmeld Citér

23. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Som alle andre forældre, syntes jeg at have de dejligste børn - og kan slet ikke forstå at nogen kan behandle dem skidt. Hvorfor? Er det misundelse over at mit barn kan det samme som hans, at alle kan li hende, at hun har nemt ved at finde kammerater og at hun fungere godt på alle mulige måder? Det er sgu da ikke en konkurrence om hvilket barn er bedst - de er jo heldigvis som de er :-)

ja... desværre er der bare nogle der er blinde på det punkt... 

men fik lige læst tråden igennem (svarede efter kun at have læst første side) og det er godt at hører at du kan være stærk nok til at sætte dine børn først... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.