Psykopat eller bare ondskabsfuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Må ingen vide I er kærester? Hvordan kan du bare accepterer dette? Det forstår jeg altså ikke. Det er ikke for at lyde grov - så tage det ikke sådan... Men har du meget lav selvtillid og selvværd? Du bliver simpelthen nød til at spænde hjelmen NU og gøre noget godt for DIG og dine børn!

Har faktisk aldrig før haft et lavt selvværd - har altid sagt og gjort hvad jeg har følt rigtigt for mig - men han har ødelagt mig fuldstændigt og jeg kan slet ikke kende mig selv længere. Derfor har det også taget mig længere tid at forstå, at der er noget helt galt her..... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

alenemor42

Løb!!! Og se dig aldrig tilbage !!!

Manden er psykopat

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har faktisk aldrig før haft et lavt selvværd - har altid sagt og gjort hvad jeg har følt rigtigt for mig - men han har ødelagt mig fuldstændigt og jeg kan slet ikke kende mig selv længere. Derfor har det også taget mig længere tid at forstå, at der er noget helt galt her..... 

Ja der mangler nok lidt historie - men der er bare så meget at skrive om...

Jeg behandler hans børn som mine egne, de er jo børn og dem behandler man godt - lige meget hvor tarvelig de er. Selvfølgelig kan jeg godt skælde ud - men straffer ikke!

Og angående løbehjulet - så skal hun ha det tilbage igen - det er jo hendes og han skal ikke bestemme iover hende.

Men det er som om han har taget al min dømmekraft væk fra mig, har pillet mig fuldstændigt fra hinanden - og først nu hvor jeg har haft en lang snak med min mor, som ellers aldrig siger noget grimt om andre - har jeg fået øjnene HELT op!

Anmeld Citér

23. juli 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor har han dog fået lov til at forskelsbehandle på den måde. Han ydmyger din datter og nedbryder hendes selvtillid og selvværd - det er helt igennem uacceptabelt. 

Jeg ville skynde mig væk fra den mand og fokusere på mine børn og få opbygget deres selvværd. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Skynd digVæk! Han ødelægger jer alle sammen....

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Har været total blind og forelsket, desværre i en mand der kun vil ham selv og hans børn. Og jeg kan ikke tilgive mig selv for at ladet ham være sådan over for mine dejligt piger. De fortjener på ingen måder dette her - og nu er beslutningen taget - Vi skal væk og de skal ha det godt igen!

Anmeld Citér

23. juli 2015

tumle

Anonym skriver:

Jeg er kæreste med en skøn mand - eller det var han i hvert fald i starten af vores forhold! Vi bor sammen og har begge to børn fra tidligere i alderen 5-9 år - hvor mine er både yngst og ældst.

Mit største problem (der er mange) er, at han gør kæmpe forskel på min yngste og resten af børnene, så meget at jeg har mest lydt til at sætte mig til at tude over det. Hvis hun taler for meget ved spisebordet, så ryger hun i seng efter aftensmaden, hvor de andre bare snakker og snakker videre, og selvom han også siger at de ryger i seng, så har de aldrig gjort det. Og det kan min lille datter jo slet ikke forstå, hvorfor det kun er hende der skal straffes.

Den anden dag faldt hun på sit løbehjul, og nu bliver hun straffet med, at hun ALDRIG må bruge det igen....? hvad er det for en mærkelig måde at være på. Det skal lige siges, at hans egen datter samme uge fik et løbehjul, og selvom hun falder bliver det ikke taget fra hende. Det er kun min mindste der altid skal straffes. 

Hans datter har tit giver min datter skylden for alverdens ting og sager, og hun er blevet straffet for det, med skældud, råb, sendt på værelset i længere tid, og sendt i seng - men hun har ikke gjort noget. Jeg bliver bare så ked af det, det er mit højt elskedet barn det går ud over - og hans børn må bare alt, ingen konsekvenser overhovedet, heller ikke når de sparker og slår! Og ved at hvis det havde været min datter, så var han flippet!

Han ydmyger hende mens vi spiser - og får hans egne børn til at gøre det samme "du er født i tyrens numsehul" - han rækker ned på hendes højde (hun er helt almindelig- hans egne er meget høje af deres alder) - og han kan aldrig rose hende for noget. Hun er et helt almindeligt barn på 5 år, det eneste der er med hende, er at hun kan det samme som hans børn der er ældre end hende - og ved ikke om det er derfor han er så ondskabsfuld overfor hende.

Lige nu tænker jeg, at jeg bare skal væk fra ham og hans børn - de gør intet godt for os, men skal hele tiden sættes først! 

Han har løjet overfor mig tusindvis af gange - tror dog stadig at jeg intet ved. 

De uger hvor vi ikke har børn, kommer han hjem fra arbejde og enten kigger på mobil, spiller ps3 eller sover - vi snakker ikke sammen og laver intet fælles.

Han kritiserer mig for mange ting, og giver mig skylden for alt der går galt.

Han taler nedsættende om mig, f.eks har han sagt til hans søstre (mens jeg var til stede) om vi ikke kunne få deres opskrift på boller, for dem jeg lavede blev altid så skide tørre.... 
Eller hvorfor jeg ikke kunne sætte hans datters hår som hans søster gjorde det.... Tjo det har jeg så også gjort mange gange - og selv tak for hjælpen!

Jeg er så skide ked af det, frustreret og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Mine børn skal ikke straffes på denne måde - de betyder alt for mig!

Jeg blev behandlet ligesom som din datter da jeg var barn over en længere periode og jeg har taget skade af det den dag i dag. 

Du risikerer at være med til at ødelægge dit barns psyke og fremtid ved at blive hos ham. Så væk med jer i en fart. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym skriver:

Ja der mangler nok lidt historie - men der er bare så meget at skrive om...

Jeg behandler hans børn som mine egne, de er jo børn og dem behandler man godt - lige meget hvor tarvelig de er. Selvfølgelig kan jeg godt skælde ud - men straffer ikke!

Og angående løbehjulet - så skal hun ha det tilbage igen - det er jo hendes og han skal ikke bestemme iover hende.

Men det er som om han har taget al min dømmekraft væk fra mig, har pillet mig fuldstændigt fra hinanden - og først nu hvor jeg har haft en lang snak med min mor, som ellers aldrig siger noget grimt om andre - har jeg fået øjnene HELT op!

Men det er ikke kun dig der bliver pillet fra hinanden - men også din datter!! 

Du bliver nødt til at skynde dig væk fra den psykopat. Det er simpelthen urimeligt overfor dine børn. Det er også urimeligt i går fra hinanden og finder sammen igen i tide og utide. 

Beskyt dine børn. 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym skriver:

Har været total blind og forelsket, desværre i en mand der kun vil ham selv og hans børn. Og jeg kan ikke tilgive mig selv for at ladet ham være sådan over for mine dejligt piger. De fortjener på ingen måder dette her - og nu er beslutningen taget - Vi skal væk og de skal ha det godt igen!

Stærkt - hold fast i den tanke og pak jeres ting. 

Held og lykke

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men det er ikke kun dig der bliver pillet fra hinanden - men også din datter!! 

Du bliver nødt til at skynde dig væk fra den psykopat. Det er simpelthen urimeligt overfor dine børn. Det er også urimeligt i går fra hinanden og finder sammen igen i tide og utide. 

Beskyt dine børn. 

Vi har ikke været gået fra hinanden. Jeg har været kørt fra ham, fordi jeg var tosset og havde brug for luft.

Jeg er godt klar over at det ikke kun er mig det går ud over - og det er nok ikke til at forstå hvis ikke man har været der - at når man elsker en anden, så gør man alt for at få det til at fungere, eller prøver i hvert fald på det. Men efter min snak med min mor, har hun virkelig fået mig til at få øjnene op. Jeg har ikke kunne se hvor skidt det har været før nu. Men nu tager jeg også skridtet - og vil have mit gamle liv tilbage, hvor pigerne var glade og ikke skulle tænke over om de gjorde noget forkert.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.