Psykopat eller bare ondskabsfuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Et nogle svar til de sidste indlæg.

Der er tale om to forskellige indlæg - ham jeg er gået fra har ikke været fysisk voldelig - "kun" psykisk - men jeg har da også valgt at være anonym herinde - ved jo aldrig hvem der også følger med - og har ærlig talt ikke brug for flere problemer end dem jeg har i forvejen.

Og jeg er gået - har ikke hørt fra ham siden! Men pigerne ved det ikke endnu, for de er på ferie. Men jeg ved med sikkerhed at de vil ånde lettet op, når de høre at de ikke skal hjem til ham længere.

De kommer til at få et dejligt liv, med mig som en glad og helt almindelig mor - og jeg glæder mig til det begynder <3 

Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen. 

Dejlig opdatering!  Og er slet ikke i tvivl om at det er den rette beslutning for dig og dine børn! 

Ønsker dig al mulig held og lykke og det bedste for dig og dine børn i fremtiden! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

loop

Anonym skriver:

Der er tale om to forskellige indlæg - ham jeg er gået fra har ikke været fysisk voldelig - "kun" psykisk - men jeg har da også valgt at være anonym herinde - ved jo aldrig hvem der også følger med - og har ærlig talt ikke brug for flere problemer end dem jeg har i forvejen.

Og jeg er gået - har ikke hørt fra ham siden! Men pigerne ved det ikke endnu, for de er på ferie. Men jeg ved med sikkerhed at de vil ånde lettet op, når de høre at de ikke skal hjem til ham længere.

De kommer til at få et dejligt liv, med mig som en glad og helt almindelig mor - og jeg glæder mig til det begynder <3 

Godt gået��

Hvad sagde han til, at du ville gå fra ham?

Anmeld Citér

29. juli 2015

Kay

Anonym skriver:

Super godt gået? 

Flyttede du uden han viste det? Og hvad sagde han til det? Har du fundet noget at bo i?

Og hvor er det dejligt at pigerne kommer hjem fra ferie til fred og ro

Anmeld Citér

30. juli 2015

Frk.1986

Jeg kommer godt nok lidt sent ind her.

Hvor er du sej!! Det er SÅ flot klaret af dig! Man skal virkelig ikke undervurdere hvad den slags mænd er i stand til, og hvor er det fantastisk at det er lykkedes dig at komme væk!! 

Du er en virkelig god mor, der har truffet det helt rigtige valg, og du skal nok blive stærk igen - jeg tror du er rigtig godt på vej 

Jeg ønsker dig og dine piger alt det bedste!

Anmeld Citér

30. juli 2015

Sophiaaa

Hold kæft hvor er det fedt for dig! Og self også for dine to piger! 

Har selv en mor der er for svag som lever i sådan et forhold idag.. Du kan være så stolt af dig selv! Klap dig selv på skulderen! Og så bare derudaf! 

Anmeld Citér

3. august 2015

Frk.1986

Hvordan går det hos jer?

Anmeld Citér

4. august 2015

Anonym trådstarter

Frk.1986 skriver:

Hvordan går det hos jer?

Det går godt - har ikke fået mine piger hjem fra deres far endnu, men jeg er glad og tilfreds. 

Anmeld Citér

10. august 2015

Oliviars

Anonym skriver:

Tak for din opdatering�� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.