Psykopat eller bare ondskabsfuld?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2015

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

ja... desværre er der bare nogle der er blinde på det punkt... 

men fik lige læst tråden igennem (svarede efter kun at have læst første side) og det er godt at hører at du kan være stærk nok til at sætte dine børn først... 

Har været en idiot ved ikke at ha gjort noget før  - men nu er jeg blevet helt kold og ligeglad - så vi tre piger skal ha et godt liv. Jeg kan ikke redde ham, og har heller ikke lyst. Der er altid et eller andet galt, og jeg kan ikke blive ved med at sætte mig selv og pigerne til side for ham og hans børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2015

jenny4

Anonym skriver:

Har været en idiot ved ikke at ha gjort noget før  - men nu er jeg blevet helt kold og ligeglad - så vi tre piger skal ha et godt liv. Jeg kan ikke redde ham, og har heller ikke lyst. Der er altid et eller andet galt, og jeg kan ikke blive ved med at sætte mig selv og pigerne til side for ham og hans børn.

Har du en fornemmelse af hvordan han vil reagere? Og hvad med hans to børn? Du kunne evt skrive et brev til dem og forklare at det ikke har noget med dem at gøre.. Du har jo trods alt været en del af deres liv i to år.

Anmeld Citér

23. juli 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Har du en fornemmelse af hvordan han vil reagere? Og hvad med hans to børn? Du kunne evt skrive et brev til dem og forklare at det ikke har noget med dem at gøre.. Du har jo trods alt været en del af deres liv i to år.

Jeg har tænkt meget over det de sidste par dage, og ville ønske jeg kunne sige det til ham, så det ikke ville komme som en opdagelse af jeg var flyttet.

Men tror at hvis jeg skriver et brev til børnene, så vil de aldrig få lov til at læse det. Han har jo på en eller anden måde, fået dem til at "hade" min datter - så derfor tror jeg det er bedst at vi bare går, og aldrig ser os tilbage.

Jeg er sikker på at han vil reagere kraftigt - han har før sagt, at han har været ved at tage sit eget liv pga. en ekskæreste.... tror nu mest det er en stor fed løgn. Og det skal bestemt heller ikke være en grund til ikke at gøre det - for jeg flytter under alle omstændigheder. Kan 0g vil ikke mere - er brudt helt sammen over den måde vi er blevet behandlet på - som om vi ikke betyder noget som helst, og bare er til at træde på!

Anmeld Citér

23. juli 2015

Fremad

Anonym skriver:

Jeg er kæreste med en skøn mand - eller det var han i hvert fald i starten af vores forhold! Vi bor sammen og har begge to børn fra tidligere i alderen 5-9 år - hvor mine er både yngst og ældst.

Mit største problem (der er mange) er, at han gør kæmpe forskel på min yngste og resten af børnene, så meget at jeg har mest lydt til at sætte mig til at tude over det. Hvis hun taler for meget ved spisebordet, så ryger hun i seng efter aftensmaden, hvor de andre bare snakker og snakker videre, og selvom han også siger at de ryger i seng, så har de aldrig gjort det. Og det kan min lille datter jo slet ikke forstå, hvorfor det kun er hende der skal straffes.

Den anden dag faldt hun på sit løbehjul, og nu bliver hun straffet med, at hun ALDRIG må bruge det igen....? hvad er det for en mærkelig måde at være på. Det skal lige siges, at hans egen datter samme uge fik et løbehjul, og selvom hun falder bliver det ikke taget fra hende. Det er kun min mindste der altid skal straffes. 

Hans datter har tit giver min datter skylden for alverdens ting og sager, og hun er blevet straffet for det, med skældud, råb, sendt på værelset i længere tid, og sendt i seng - men hun har ikke gjort noget. Jeg bliver bare så ked af det, det er mit højt elskedet barn det går ud over - og hans børn må bare alt, ingen konsekvenser overhovedet, heller ikke når de sparker og slår! Og ved at hvis det havde været min datter, så var han flippet!

Han ydmyger hende mens vi spiser - og får hans egne børn til at gøre det samme "du er født i tyrens numsehul" - han rækker ned på hendes højde (hun er helt almindelig- hans egne er meget høje af deres alder) - og han kan aldrig rose hende for noget. Hun er et helt almindeligt barn på 5 år, det eneste der er med hende, er at hun kan det samme som hans børn der er ældre end hende - og ved ikke om det er derfor han er så ondskabsfuld overfor hende.

Lige nu tænker jeg, at jeg bare skal væk fra ham og hans børn - de gør intet godt for os, men skal hele tiden sættes først! 

Han har løjet overfor mig tusindvis af gange - tror dog stadig at jeg intet ved. 

De uger hvor vi ikke har børn, kommer han hjem fra arbejde og enten kigger på mobil, spiller ps3 eller sover - vi snakker ikke sammen og laver intet fælles.

Han kritiserer mig for mange ting, og giver mig skylden for alt der går galt.

Han taler nedsættende om mig, f.eks har han sagt til hans søstre (mens jeg var til stede) om vi ikke kunne få deres opskrift på boller, for dem jeg lavede blev altid så skide tørre.... 
Eller hvorfor jeg ikke kunne sætte hans datters hår som hans søster gjorde det.... Tjo det har jeg så også gjort mange gange - og selv tak for hjælpen!

Jeg er så skide ked af det, frustreret og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Mine børn skal ikke straffes på denne måde - de betyder alt for mig!

Du må aldrig lade nogle behandle dine børn sådan....

Få dem væk derfra.... NU..

Du vælger selv at blive i det...børnene INTET valg... Det er DIN opgave at beskytte dine børn så godt som du kan.... Og her skal du vælge dine børns ve og vel til og forlade det DUMME SVIN ... 

Anmeld Citér

23. juli 2015

Babygirl2014

Jeg er kæreste med en skøn mand - eller det var han i hvert fald i starten af vores forhold! Vi bor sammen og har begge to børn fra tidligere i alderen 5-9 år - hvor mine er både yngst og ældst.

Mit største problem (der er mange) er, at han gør kæmpe forskel på min yngste og resten af børnene, så meget at jeg har mest lydt til at sætte mig til at tude over det. Hvis hun taler for meget ved spisebordet, så ryger hun i seng efter aftensmaden, hvor de andre bare snakker og snakker videre, og selvom han også siger at de ryger i seng, så har de aldrig gjort det. Og det kan min lille datter jo slet ikke forstå, hvorfor det kun er hende der skal straffes.

Den anden dag faldt hun på sit løbehjul, og nu bliver hun straffet med, at hun ALDRIG må bruge det igen....? hvad er det for en mærkelig måde at være på. Det skal lige siges, at hans egen datter samme uge fik et løbehjul, og selvom hun falder bliver det ikke taget fra hende. Det er kun min mindste der altid skal straffes. 

Hans datter har tit giver min datter skylden for alverdens ting og sager, og hun er blevet straffet for det, med skældud, råb, sendt på værelset i længere tid, og sendt i seng - men hun har ikke gjort noget. Jeg bliver bare så ked af det, det er mit højt elskedet barn det går ud over - og hans børn må bare alt, ingen konsekvenser overhovedet, heller ikke når de sparker og slår! Og ved at hvis det havde været min datter, så var han flippet!

Han ydmyger hende mens vi spiser - og får hans egne børn til at gøre det samme "du er født i tyrens numsehul" - han rækker ned på hendes højde (hun er helt almindelig- hans egne er meget høje af deres alder) - og han kan aldrig rose hende for noget. Hun er et helt almindeligt barn på 5 år, det eneste der er med hende, er at hun kan det samme som hans børn der er ældre end hende - og ved ikke om det er derfor han er så ondskabsfuld overfor hende.

Lige nu tænker jeg, at jeg bare skal væk fra ham og hans børn - de gør intet godt for os, men skal hele tiden sættes først! 

Han har løjet overfor mig tusindvis af gange - tror dog stadig at jeg intet ved. 

De uger hvor vi ikke har børn, kommer han hjem fra arbejde og enten kigger på mobil, spiller ps3 eller sover - vi snakker ikke sammen og laver intet fælles.

Han kritiserer mig for mange ting, og giver mig skylden for alt der går galt.

Han taler nedsættende om mig, f.eks har han sagt til hans søstre (mens jeg var til stede) om vi ikke kunne få deres opskrift på boller, for dem jeg lavede blev altid så skide tørre.... 
Eller hvorfor jeg ikke kunne sætte hans datters hår som hans søster gjorde det.... Tjo det har jeg så også gjort mange gange - og selv tak for hjælpen!

Jeg er så skide ked af det, frustreret og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Mine børn skal ikke straffes på denne måde - de betyder alt for mig!

KOM VÆK NU!!! Ej jeg sidder med kuldegysninger, for jeg er simpelthen så forfærdet over den situation!!  
Sejt at du tør gøre noget ved det!

Jeg håber virkelig, at i klarer den, mest af alt din yngste datter. Al lykke fremover 

Anmeld Citér

23. juli 2015

klmf

Stakkels din datter

Anmeld Citér

23. juli 2015

Bare gæst

Hold da op - jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Hvor er du henne i al det her?? 

Anmeld Citér

24. juli 2015

Anonym trådstarter

Bare gæst skriver:

Hold da op - jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Hvor er du henne i al det her?? 

Prøv at læs hvad der står tidligere!

Anmeld Citér

24. juli 2015

Loa

Fik også helt tårer i øjnene på din datters vegne... Stakkels lille pige der ikke aner hvorfor der bliver forskelsbehandlet i så grov en grad....

Håber virkelig du mener at du vil tage hende væk derfra, og aldrig lade nogen udsætte hende for det igen...

Det er virkelig ikke for at lyde led eller at jeg ikke tror på dig, men fornemmer en gang i mellem at dem med røvhuller af kærester som skriver sådan et indlæg, hurtigt skriver at de vil forlade ham, så snart de har fået høvl af folk herinde fra, om end ikke bare for at lukke munden på folk herinde..... Ikke at jeg ikke godt forstår dem men tror bare virkelig det er vigtigt at så mange som muligt gør alvor af det de skriver. Det kan ende med at være skadeligt for både de voksne og børnene involveret....

Håber du finder styrken til at holde fast i din beslutning, og komme væk.

Anmeld Citér

24. juli 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Prøv at læs hvad der står tidligere!

Mange kan have svært ved at forstå det, når de ikke selv har prøvet det. De har ingen anelse om hvordan man som menneske kan blive "nedbrudt" af et andet menneske. Du gør noget nu og det er flot! Væk fra ham og I vil få det bedre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.