Det er synd og forkert fordi det er unaturligt, ganske enkekt.
Folk der vælger at få børn så sent gør det ofte fordi de opdager de har prioriteret forkert og så vil de life prøve en gang til, intet barn er tjent med at være lavet på de vilkår. Derudover er det synd for de øvrige børn og der vil altid være en grøft i mellem. Og de årsager du nævner ( som af en eller anden grund er gjort ugyldige??) Er også gode grunde til det er forkert.
Og min far ville aldrig få/have fået børn i den alder, så det ville ikke være noget jeg skulle ta stilling til, nogensinde. Gudskelov.
Er et barn tjent med at være lavet af en mor på kh der rendte i byen og glemte p pillerne?
Eller hvad med mor der aldrig kommer til at kunne klare sig selv økonomisk fordi hun har psykiske prob.. eller fysiske begrænsninger -Er det synd for de børn eller er energien og overskuddet ligegyldigt så længe det ikke er pga alder?
Hvad med de kvinder der får fertilitesbehandling fordi naturen forhindre dem i at få børn på den "normale" måde er det også unaturligt?
Eller det er måske helt i orden så længe de holder sig under din personlige aldersgrænse?
Der er masser af mødre rundt omkring der enten har fået hjælp,eller også har de nogle udfordringer der gør at de i perioder ikke har det overskud der skal til -Men deres børn er stadige ønskede og lykkelige -Og ingen af de mødre er mindre værd bare fordi de fra naturens side har nogle begrænsnigner så hvordan kan man sætte alder på når vi især snakker om mødre ( og fædre) som 100% er der for deres børn også selv om de har rundet de 40? Dem er der også nogel stykker af herinde -Jeg er selv en af dem og sjovt nok har jeg aldrig nogen sinde mødt nogen fordomme IRL det stoppede sjovt nok da jeg blev en moden mor for samfundet ser ikke med milde øjne på unge forældre så dengang mødte jeg masser af modstand....
Så når man stadig kan få børn så er man egositisk hvis man benytter sig af den mulighed hvis man er over 35?
Mærkeligt at naturen ikke er enig med dig ?
Du er uhyggelig ensporet og enfoldig i din tankegang og jeg spekulerer på hvordan man kan blive sådan at man kun kan se tingene sort/ hvid.
Det er synd for dig at du helt klart ikke evner at være åben og se tingene med rummelighed og alligevel tror jeg godt du selv ved at du er langt ude siden du gemmer dig som anonym
Anmeld