Sjov tråd. Jeg blev født i 1970 og min mor var 27 år. Dengang mente andre at hun var alt alt for gammel og ikke kunne bidrage med noget - men grænserne flytter sig - jeg har ikke manglet noget, ligesom min søn ikke mangler noget, selvom jeg var 36 da jeg fik ham.
Jeg tror de bedste forældre er dem der glæder sig til at få deres barn, og dem der gør noget aktivt for at det bliver et godt liv deres barn får. Jeg mener ikke at alderen har noget med det at gøre. Helbredsproblemer kan være en begrænsning, hvis ikke man kan kompensere med andre ting. Men hvis man er 2 i forholdet, så kan den ene løbe og lege og den anden kan male - altså udnytte de ting hver i sær har.
Der hvor jeg sætter grænsen er når seniorer vil have børn, som vi hører om fra udlandet - hvor 70 årige får børn. Men det betyder ikke at de ikke er gode forældre - det betyder blot at der er en betydelig chance for at man ikke har mor og far ret længe i sit liv.
Du skriver du aldrig har set din stedmor - og måske ligger problemet i virkeligheden der?
Men din far og hende glæder sig og ville dele det med dig og du har chancen for at være der for et helt lille nyt liv. Sikke en gave 
Anmeld