Anonym skriver:
Jeg ville godt nok også have det stramt med at få sådan en besked i den alder. Og personligt så synes jeg det er alt for sent at få børn. Jeg skal ikke have flere børn efter jeg bliver 30, det er en personlig grænse for mig. Jeg vil gerne Være ung med mine børn og derfor har jeg også lige fået den første som 20 årig med min kæreste på 24. Vi føler os i hvertfald friske og oppe på dupperne, noget jeg kan se mangler lidt ved de ældre forældre jeg kender. Der er drt i hvertfald mit indtryk at natteroderi mm med små børn kan være lidt hårdt i den alder. Og graviditerne har heller ikke været nemt for den. Endnu en grund til at jeg vil have mine børn tidlig.
og ja vi er på su og min kæreste har fritidsjob så vi kan altså fint forsørge os selv
og når vores søn bliver voksen er vi stadig i en god alder til at tage ud i verden og sidder ikke på plejehjem 
Tror altså slet ikke verden er så sort og hvid - og må lige trække på smilebåndet når du skriver om at får man børn som 40 årig så sidder man på plejehjem når barnet er voksent, det er vist de færreste der får tilkendt en plejehjemsplads før de bliver 70 og endda der er det sindsyg svært, da politikken i DK er længst muligt i eget hjem.
Kan tage mig selv som eksempel, jeg har fået barn da jeg var 29, 32, 33 og 36. Har ikke haft en eneste sygedag grundet graviditet i en eneste graviditeterne (har haft yngre veninder der har været sygemeldt så og sige hele graviditeten med fx bækkenløsning), min første gang som mor var absolut den hårdeste i forhold til natteroderiet - nu er jeg jo blevet så gammel så jeg slet ikke har behov for samme antal timers søvn
jeg er nu 41, jeg klarer mit arbejde hvis dagen starter hver dag 5.30, jeg drøner mine unger til vest og øst fordi de går til alverdens ting, vores hjem har stort set hver fridag et ekstra barn, jeg har stadig nok hukommelse til at huske alle lektier, svømmetøj, gymnastiktøj, jeg formår også at have et frivilligt arbejde hvor vi laver børnekultur, jeg kan stadig cykle alle børnene på min christiniacyklen, jeg elsker stadig at sprøjte med vand når det er varmt, får lavet mad hver dag osv. Jeg synes faktisk jeg klarer hverdagen helt fint trods min meget gamle alder, og er ret sikker på mine børn også nyder hver dag 

Anmeld