Du generalisere væsentlig mere end hun gør. Og hvis du har kendskab til et helt område med børn der ikke får mad og har beskidte bleer på i mange timer er du forpligtet til at gøre noget!
De børn lider jo og skal væk derfra, så gang i indberetningerne og medierne nu!
Jeg er i total chok over man bare kan smide alle yngre forældre over en kam, rose sig selv og så lukke øjnene overfor børn der mishandles!
Hilsen en mor der fik den første som 21 årig hvis barn er skrevet op til privat skole når ham er gammel nok (siden det er vigtigt hvilken skole ungerne går i
)
Du læser vist mere end der står 
Hvor læser du at jeg roser mig selv? Hvor læser du at jeg lukker øjene for børnemishandlig? Du er da et klassik eksempel på en der ikke læser hvad der står men tolker frit.
Jeg skrev om en bekendt som arbejder i et socialt belastet område med dysfunktionelle familier.
Og ja de ting foregår og meget mere end vi velbjergede forældre regner med .
Hvis man skulle fjerne alle børn der ikke får skiftet deres ble regelmæssigt og er i inst fra morgen til aften fordi forældrene spiller com hele dagen og regelmæssig mad er en mangelvare ville vores kommuner får sindssygt travlt.
Det var et eksempel for at vise at det absoliút ikke er lig med lykke at kvinder på 20 får børn før de har styr på deres liv og at 20 jo tydeligt ikke er ensbetydende med masser af energi og vigør når man ikke engang kan klare at passe sit barn ordentligt og komme igang. Igen var det et eksempel for at vise hvor groteks det er at skære alle over med en kam for slef er ikke alle unge forældre sløve og dysfunktionelle akkurat som alle ældre ikke går med rollator - Forstår du hvor jeg vil hen?
Jeg blev selv mor som 17 årig og igen som knap 22 osv - Så jeg har skam selv været i katagorien ung mor og det ændre ikke min mening om at det ikke er alder der gør en god forældre . Men det gælder også forældre i 40érne.
Men prøv lige at læse mit indlæg igen så kan du måske se min pointe i hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.
Som jeg skrev i sidste linie så genrealiserede jeg lige nu unge forældre akkurat som tråden her generaliserer ældre forældre Det ´var et eksemple for at pointere min mening ....
Og ja self har skole da noget at sige mhs til vores barns fremtid.. Det er da vigtigt at vælge et godt sted om det er privat eller offentligt. Vi valgte privatskole pga vi havde prøvet folkeskolen og var ikke imponeret .Og det var igen et eksempel for at pointere min mening. ....
Og ja jeg genreraliserer netop for at vise hvor træls det er at alle bliver skåret over med en kam Akkurat når folk her i tråden skriver at "gamle" forældre er halvt døde og deres børn er stakler- Og det virker jo tydeligt siden du blev så provokeret