Nu vil jeg rigtig gerne arbejd emed børn i min fremtid og har aldrig i mit liv tænkt over hvad tøj børne havde på, men mere om det var rent og vasket
Selv den dreng vi har en gang om ugen aner jeg ikke hvad tøj går i , det jeg ser det er at hans tøj er rent og pænt, der er ikke huller i og det lugter ikke, jeg er fuldstændig ligeglad med hvad mærke det er,så længe har har tøj på er jeg glad 
Jeg vil rigtig gerne til mit egen barn købe disse her såkaldte mærkevare, som Småfolk, Hummel osv men vores buget er bare ikke til det, også priotere vi på den måde at det tøj hun skal have som hun kan bruge i en længere periode skal være lidt dyre end det tøj hun måske kun lige kan have på i en måned eller 2.
Min datters skab er fyldt med tøj fra Babysam (Som småfolk) tøj fra H&M og tøj fra dagligvare butikker som Føtex og Kvickly.
For os er det prisen som sætter hvad vi køber, jeg syntes ikke selv jeg har lavt selvværd fordi jeg gerne vil klæde min datter i noget dejligt lækkert og måske lidt dyrt tøj, der gør keg som jeg lyster og ikke hvad folk syntes om mig 
Anmeld
Citér