Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTil3+ skriver: Vi har en vugge, hjemmelavet. Den blev lavet til mig dengang jeg var lille og siden har alle mine fætre og kusiner sovet i den(jeg er det ældste 'barn' i familien). Og nu har mine 3 børn sovet i den også. Så 14 babyer har i alt haft glæde af den nu. Vores søn bliver lagt derind når det er puttetid, men tager ham så ind i vores seng når han vågner og skal have mad.
Vi har en vugge, hjemmelavet. Den blev lavet til mig dengang jeg var lille og siden har alle mine fætre og kusiner sovet i den(jeg er det ældste 'barn' i familien). Og nu har mine 3 børn sovet i den også. Så 14 babyer har i alt haft glæde af den nu. Vores søn bliver lagt derind når det er puttetid, men tager ham så ind i vores seng når han vågner og skal have mad.
Hvor hyggeligt og dejligt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydrøm skriver: Hyggeligt Det forstår jeg godt når I boede i en 2 vær.
Hyggeligt Det forstår jeg godt når I boede i en 2 vær.
Boede? Vi bor skam stadig 4 mennesker i en 2 vær
Babydrøm skriver: Spammer jer nærmest med spørgsmål, håber det er ok Sådan er det nok når vi venter vores første Vi tænker lidt at det ville være skønt med en tremmeseng op af vores seng, så den ene side er taget af, så det er lettere at tage baby over og amme om natten mm. Vi har kigget på denne: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248567/ Der kan siden jo tages af når bunden er helt nede, men vi tænker burde man ikke kunne tage siden af, selvom bunden er hævet? Eller tror I sengen bliver ustabil så? Den skal jo stå helt op af vores seng, så den står i spænd imellem seng og væg. Men vi vil jo være 110 % sikker på at det er sikkert for baby! Håber bunden passer i ca højden med vores seng Har I haft vugge eller tremmeseng fra nyfødt?
Spammer jer nærmest med spørgsmål, håber det er ok Sådan er det nok når vi venter vores første
Vi tænker lidt at det ville være skønt med en tremmeseng op af vores seng, så den ene side er taget af, så det er lettere at tage baby over og amme om natten mm.
Vi har kigget på denne:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248567/
Der kan siden jo tages af når bunden er helt nede, men vi tænker burde man ikke kunne tage siden af, selvom bunden er hævet? Eller tror I sengen bliver ustabil så? Den skal jo stå helt op af vores seng, så den står i spænd imellem seng og væg. Men vi vil jo være 110 % sikker på at det er sikkert for baby!
Håber bunden passer i ca højden med vores seng
Har I haft vugge eller tremmeseng fra nyfødt?
Vi har ved begge vores drenge bare brugt liften fra barnevognen de første 3-4 mdr. Den har så stået på et par mælkekasser så den passede fint i højden til sengen. Efterfølgende kom de så i tremmeseng.
Clisolka skriver: Boede? Vi bor skam stadig 4 mennesker i en 2 vær
Oki hyggeligt det er intet problem hvor stor er den?
lottemusen skriver: Vi har ved begge vores drenge bare brugt liften fra barnevognen de første 3-4 mdr. Den har så stået på et par mælkekasser så den passede fint i højden til sengen. Efterfølgende kom de så i tremmeseng.
Okay, det var selvfølgelig også en mulighed Men ved ik om vi køber en lift, overvejer en voksipose
bettina christensen skriver: Vi havde Ikeas Hensvik tremmeseng. Her tog vi siden af mens bunden var hævet. Den passede perfekt til højden på vores seng - og sengen var på ingen måde ustabil.
Vi havde Ikeas Hensvik tremmeseng. Her tog vi siden af mens bunden var hævet. Den passede perfekt til højden på vores seng - og sengen var på ingen måde ustabil.
Husk at spænde sengene sammen... Så de ikke kan rykkes fra hinanden.
I ved det sikkert godt, men der er sket ulykker hvor barnet er blevet kvalt i sprækken mellem de to senge
Babydrøm skriver: Oki hyggeligt det er intet problem hvor stor er den?
Ork nej, det kan sagtens lade sig gøre Den er 83 kvm. Soveværelset har ungerne indtaget, så vi forældre har sengen i stuen Øj, hvor kunne jeg godt bruge lidt mere plads, men det går an
gokkelok skriver: Husk at spænde sengene sammen... Så de ikke kan rykkes fra hinanden. I ved det sikkert godt, men der er sket ulykker hvor barnet er blevet kvalt i sprækken mellem de to senge
Ja det er vigtigt! Har du et bud på hvordan man gør det? Men er ret sikker på at tremmesengen kommer til at stå fast imellem vores seng og væg, så burde de jo ikke kunne rykke sig væk fra hinanden
Clisolka skriver: Ork nej, det kan sagtens lade sig gøre Den er 83 kvm. Soveværelset har ungerne indtaget, så vi forældre har sengen i stuen Øj, hvor kunne jeg godt bruge lidt mere plads, men det går an
Det er også en stor 2 værelses, den er ca sammen størrelse som vores 3 værelses rækkehus Det forstår jeg godt at du kunne
Vi brugte babynest de første 3-4 måneder... Hun sov imellem os. Kom så over i tremmesengen uden problemer Vi havde også en vugge, men brugte den aldrig!
Babynesten var uundværlig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128