Hvordan tremmeseng op af vores seng? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2015

Babydrøm

Carina:-) skriver:

Har en hængevugge til om dagen om natten samsover vi :) 

Okay det lyder også hyggeligt ligger baby bare imellem jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Babydrøm

Mor1986 skriver:

Vi havde tremmesengen ved siden af vores. Vores fik flaske men hold op den var træls. Siden kunne ikke tages af så måtte op. Men de skulle jeg jo alligevel pga flaske 

ved næste barn køber vi en bed crib som kan sættes fast på vores seng. Så er den i højde md madras

Okay, vi ønsker en tremmeseng hvor siden kan tages af, så jeg håber på nemmere at kunne nå baby  

De er også smarte bed crib, men også lidt dyre, synes jeg, når vi alligevel skal have en tremmeseng 

Anmeld Citér

9. juli 2015

SoBo

Babydrøm skriver:

Tak det var sødt af dig Men den er godt nok også dyr, hvis en tremmeseng kan gøre det samme, men stadig bruges til barnet i et par år  

Ja det er rigtig..også bare et forslag.. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Carina:-)

Babydrøm skriver:

Okay det lyder også hyggeligt ligger baby bare imellem jer?

Ja det har jeg gjort med dem allesammen :)

Det er supernemt når man ammer.

Men ikke alle er trygge ved det ,og man skal jo have noget søvn så hvis man er utryg eller sover bedst uden en baby i armhulen er det jo ikke vejen frem ,men jeg elsker det og sover fint så her samsoves der i stor stil :) 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Mor1986

Babydrøm skriver:

Okay, vi ønsker en tremmeseng hvor siden kan tages af, så jeg håber på nemmere at kunne nå baby  

De er også smarte bed crib, men også lidt dyre, synes jeg, når vi alligevel skal have en tremmeseng 

Ja det er den. Men nu har vi tremmesengen fra den store. Og mindre plads end da huj blev født. Så vi må tænke praktisk. 

Anmeld Citér

10. juli 2015

Babydrøm

SoBo skriver:

Ja det er rigtig..også bare et forslag.. 

Tak for det Det er altid godt med flere ideer

Anmeld Citér

10. juli 2015

Babydrøm

Carina:-) skriver:

Ja det har jeg gjort med dem allesammen :)

Det er supernemt når man ammer.

Men ikke alle er trygge ved det ,og man skal jo have noget søvn så hvis man er utryg eller sover bedst uden en baby i armhulen er det jo ikke vejen frem ,men jeg elsker det og sover fint så her samsoves der i stor stil :) 

Det lyder skønt Men tror ik helt vi er trygge ved det. Vi overvejer at købe en babynest, så beslutter vi os måske for at baby kan sove imellem os i den Ved det ik helt Måske er vi mest til tremmeseng uden skilleside imellem baby og jeg Vi har heldigvis tid endnu, til at beslutte os  

Men ja lyder hygge og nemt med amning

Anmeld Citér

10. juli 2015

Babydrøm

Mor1986 skriver:

Ja det er den. Men nu har vi tremmesengen fra den store. Og mindre plads end da huj blev født. Så vi må tænke praktisk. 

Skønt I har tremmeseng Det forstår jeg godt med pladsen, ja så skal I tænke praktisk  

Synes heller ik vi har vildt meget plads, men der kan lige nå at stå en tremmeseng ved siden af vores seng   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.