Hvordan tremmeseng op af vores seng? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

Clisolka

Ingen af delene til vores da de var helt nyfødte  De har begge ligget imellem os i vores seng indtil de var ca. 3 mrd, og derefter i tremmesengen 

Når man bor i en 2 vær. så er der ikke meget ekstra plads til en vugge - og så sparede jeg de penge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2015

Babydrøm

Anpau skriver:

Jeg overvejer at bruge en babynest i tremmesengen i starten. Synes ikke lige vores økonomi er til både at gå ud og købe seng og vugge. 

Vi overvejer også en babynest i tremmesengen Hvis vi falder for en vugge, er det hvis vi tilfældigvis ser en brugt, ellers bliver det også en tremmeseng her  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Jeg føder her til august og det er mit første barn. Jeg har kun tremmeseng hvor han kommer til at sove i sin babynest. 

Men det er fordi jeg har fået sengen i gave af min mor så der er ingen grund til at købe en vugge. Men har haft tanken mange gange med at ville have en slyngevugge. 

Super, det overvejer vi også Ja det er lidt hyggeligt med en vugge, men det bliver vist kun hvis vi tilfældigvis ser en brugt, vi bare må eje  ellers bliver det nok en tremmeseng med en babynest  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

bettina christensen skriver:

Vi havde Ikeas Hensvik tremmeseng. Her tog vi siden af mens bunden var hævet. Den passede perfekt til højden på vores seng - og sengen var på ingen måde ustabil.

Ej er det rigtigt?! Det er præcis den seng vi gerne vil have!  Men troede ik det ville være en god ide/en mulighed at tage den ene side af, pga. der ik står at siden kan tages af, så vi prøvede at finde en anden. Så er super glad for at høre, at I nemt kunne tage siden af, uden den blev ustabil og brugte den ligesom vi gerne vil!  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

lineog4 skriver:

Vi har haft en barneseng (lidt større en vugge) hun endte altid i vores seng første gang hun vågnede for hun havde brug for trygheden.

Tremmeseng op af vores seng med en side taget af, han sov altid i sin egen seng - men var bare også en anden støbning og er det stadig.

hængevugge, elskede den og så nemt lige at skubbe lidt til den i søvne, eller simpelthen sove med en hånd på den  men han kom dog også en gang imellem i sengen. Men da storesøster også fyldte i vores seng så var det godt med et alternativ. Vi havde der ikke plads til en tremmeseng i vores soveværelse derfor vuggen.

billigst og nemmest er en tremmeseng og det ville jeg vælge hvis jeg havde plads.

Tak for dit svar  Det lyder godt Det ender nok også med en tremmeseng hvor vi kan tage siden af måske en vugge, hvis vi tilfældigvis ser en fin brugt en 

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

Mor til William feb 2015 skriver:

Hov kender faktisk en der har den fra ikea, og hun har gjort det samme med at tage siden af og hævet bunden, så det kan du sagtens 

Det lyder super godt!   Det er præcis den model jeg linkede til eller?

Vi vil allerhelst have denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248529/ 

Men der står desværre ik at siden kan tages af, men en i tråden sagde at det havde de gjort med deres magen til  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

modesty skriver:

Vi købte en Leander vugge og brugte den vist to nætter ingen vi droppede den. Syntes det var alt for bøvlet at skulle tage baby frem og tilbage. Han lå med mig i sengen i en lift det første stykke tid, indtil han kom over i tremmesengen.

Heldigvis havde vi købt vuggen brugt, og solgte den for det samme som vi gav for den. 

Okay, godt I let kunne sælge den igen

Har også overvejet en babynest i vores seng, men vi føler os måske mere tryg ved at baby sover ved siden af os i en seng, men finder vi jo ud af når baby kommer til verden  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

sommerbarn<3 skriver:

Vi har den seng i har kigget på. Den kan godt være i det høje hak uden side når den står op af jeres (gør vores) det er bare for at skære ud i pap at den skal være i den lave når barnet selv skal kunne gå ned og op uden side på.

Det lyder super godt   

Vi ønsker allermest denne: 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248529/

Men der står intet om at siden kan tages af, men en i tråden siger de har taget siden af og den sagtens kan stå op af deres seng    

Anmeld Citér

28. juni 2015

MorTil3+

Vi har en vugge, hjemmelavet. Den blev lavet til mig dengang jeg var lille og siden har alle mine fætre og kusiner sovet i den(jeg er det ældste 'barn' i familien). Og nu har mine 3 børn sovet i den også. Så 14 babyer har i alt haft glæde af den nu. Vores søn bliver lagt derind når det er puttetid, men tager ham så ind i vores seng når han vågner og skal have mad.

Anmeld Citér

28. juni 2015

Babydrøm

Clisolka skriver:

Ingen af delene til vores da de var helt nyfødte  De har begge ligget imellem os i vores seng indtil de var ca. 3 mrd, og derefter i tremmesengen 

Når man bor i en 2 vær. så er der ikke meget ekstra plads til en vugge - og så sparede jeg de penge 

Hyggeligt Det forstår jeg godt når I boede i en 2 vær. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.