Hvordan tremmeseng op af vores seng? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2015

Babydrøm

Saphiira skriver:

Vi brugte babynest de første 3-4 måneder... Hun sov imellem os. Kom så over i tremmesengen uden problemer Vi havde også en vugge, men brugte den aldrig! 

Babynesten var uundværlig.

Godt at høre, er også faldet for en babynest, så den må vi da eje Tror også vi køber tremmesengen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

bettina christensen

gokkelok skriver:

Husk at spænde sengene sammen... Så de ikke kan rykkes fra hinanden. 

I ved det sikkert godt, men der er sket ulykker hvor barnet er blevet kvalt i sprækken mellem de to senge 

Vi købte sådan nogle klemmer i byggemarkedet (kan ikke huske, hvad de hedder ), så sengen ikke skulle rutsje væk. 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Babydrøm

bettina christensen skriver:

Vi købte sådan nogle klemmer i byggemarkedet (kan ikke huske, hvad de hedder ), så sengen ikke skulle rutsje væk. 

Okay smart. Burde det ik være nok, hvis tremmesengen står i spænd imellem vores seng og væggen? 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Dorthe1986

Babydrøm skriver:

Okay smart. Burde det ik være nok, hvis tremmesengen står i spænd imellem vores seng og væggen? 

Nej, for hvis jeres egen seng kan rykke til den anden side, så kan der stadig opstå de der sprækker. Så det gælder bare om at få dem spændt sammen - hellere være på den sikre side

Anmeld Citér

29. juni 2015

Babydrøm

Dorthe1986 skriver:

Nej, for hvis jeres egen seng kan rykke til den anden side, så kan der stadig opstå de der sprækker. Så det gælder bare om at få dem spændt sammen - hellere være på den sikre side

Nå ja, selvfølgelig det kan jeg godt se   Ja heller være på den sikre side! 

Anmeld Citér

6. juli 2015

SoBo

Den bedste løsning syntes jeg er en sidestilletseng som er beregnet til at stille op af forældresengen.. den kan sættes fast og du skal ikke stå ud af sengen for få babyen over til dig.. nemt og trygt for både mor og barn. den kan købes her på www.kidsnbaby.dk nok den mest populære sidestillet seng.

Du får lige den direkte link.  http://www.kidsnbaby.dk/boernevaerelse/moebler/sidestillet-seng pris 1380,-kr

Anmeld Citér

7. juli 2015

Babydrøm

SoBo skriver:

Den bedste løsning syntes jeg er en sidestilletseng som er beregnet til at stille op af forældresengen.. den kan sættes fast og du skal ikke stå ud af sengen for få babyen over til dig.. nemt og trygt for både mor og barn. den kan købes her på www.kidsnbaby.dk nok den mest populære sidestillet seng.

Du får lige den direkte link.  http://www.kidsnbaby.dk/boernevaerelse/moebler/sidestillet-seng pris 1380,-kr

Tak det var sødt af dig Men den er godt nok også dyr, hvis en tremmeseng kan gøre det samme, men stadig bruges til barnet i et par år  

Anmeld Citér

7. juli 2015

Babydrøm

bettina christensen skriver:

Vi havde Ikeas Hensvik tremmeseng. Her tog vi siden af mens bunden var hævet. Den passede perfekt til højden på vores seng - og sengen var på ingen måde ustabil.

Hvordan havde I sat tremmesengen fast til jeres egen seng?  

Anmeld Citér

7. juli 2015

helle85

Babydrøm skriver:

Spammer jer nærmest med spørgsmål, håber det er ok  Sådan er det nok når vi venter vores første 

Vi tænker lidt at det ville være skønt med en tremmeseng op af vores seng, så den ene side er taget af, så det er lettere at tage baby over og amme om natten mm.  

Vi har kigget på denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248567/ 

Der kan siden jo tages af når bunden er helt nede, men vi tænker burde man ikke kunne tage siden af, selvom bunden er hævet? Eller tror I sengen bliver ustabil så? Den skal jo stå helt op af vores seng, så den står i spænd imellem seng og væg. Men vi vil jo være 110 % sikker på at det er sikkert for baby! 

Håber bunden passer i ca højden med vores seng  

Har I haft vugge eller tremmeseng fra nyfødt?  

med begge børn har jeg haft tremmesengen op ad min, med den ene side af.

dengang solgte jysk tremme senge så det var bare en billig en men den var slet ikke ustabil, jeg gjorde det at jeg lagde en baby dyne mellem min seng og tremme sengen da der kommer en revne, og hvis jeg få en til så ville jeg gøre det på den måde igen  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Babydrøm

helle85 skriver:

med begge børn har jeg haft tremmesengen op ad min, med den ene side af.

dengang solgte jysk tremme senge så det var bare en billig en men den var slet ikke ustabil, jeg gjorde det at jeg lagde en baby dyne mellem min seng og tremme sengen da der kommer en revne, og hvis jeg få en til så ville jeg gøre det på den måde igen  

Oki, lyder godt Så du havde ikke spændt tremmesengen fast til jeres seng eller? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.