Hvordan tremmeseng op af vores seng? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Et ekstra spørgsmål: vugge eller tremmeseng fra nyfødt, hvad valgte I? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.404 visninger
77 svar
46 synes godt om
23. juni 2015

Babydrøm

Spammer jer nærmest med spørgsmål, håber det er ok  Sådan er det nok når vi venter vores første 

Vi tænker lidt at det ville være skønt med en tremmeseng op af vores seng, så den ene side er taget af, så det er lettere at tage baby over og amme om natten mm.  

Vi har kigget på denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248567/ 

Der kan siden jo tages af når bunden er helt nede, men vi tænker burde man ikke kunne tage siden af, selvom bunden er hævet? Eller tror I sengen bliver ustabil så? Den skal jo stå helt op af vores seng, så den står i spænd imellem seng og væg. Men vi vil jo være 110 % sikker på at det er sikkert for baby! 

Håber bunden passer i ca højden med vores seng  

Har I haft vugge eller tremmeseng fra nyfødt?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

JH12

Første gang havde vi tremmeseng op af vores seng.. 

Denne gang har vi købt en vugge 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anja82

Vi havde en familie-vugge, som ikke kunne vugge  men den lignede en vugge 

Anmeld Citér

23. juni 2015

BigHope13

Vi havde egentlig besluttet da vi ventede vores søn at han skulle sove i liften oppe i  tremmesengen . Men da vi så fik en kurvevugge i barselsgave af svigerfamilien blev denne brugt de første 4 måneder. Og det var jeg rigtig rigtig glad for. Blev han urolig kunne jeg i søvne lægge en arm hen til ham, og kunne rokke den lidt frem og tilbage hvis det var behovet 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

JH12 skriver:

Første gang havde vi tremmeseng op af vores seng.. 

Denne gang har vi købt en vugge 

Okay, hvad er I mest glad for?

Havde tremmesengen siden af eller på?  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

Anja82 skriver:

Vi havde en familie-vugge, som ikke kunne vugge  men den lignede en vugge 

Hyggeligt Den var I glad for?

Anmeld Citér

23. juni 2015

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Vi havde egentlig besluttet da vi ventede vores søn at han skulle sove i liften oppe i  tremmesengen . Men da vi så fik en kurvevugge i barselsgave af svigerfamilien blev denne brugt de første 4 måneder. Og det var jeg rigtig rigtig glad for. Blev han urolig kunne jeg i søvne lægge en arm hen til ham, og kunne rokke den lidt frem og tilbage hvis det var behovet 

Det lyder rigtig godt Også det jeg tænkte med en vugge  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi har stadig vuggen fra da jeg var lille - den har begge mine piger også ligget i. 

Med nummer 2 lå hun i vuggen og blev rykket over i en tremmeseng der stod ved siden af vores seng. Og nu sover hun i tremmeseng på sit eget værelse.. og har sovet igennem siden hun rykkede der op 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anja82

Babydrøm skriver:

Hyggeligt Den var I glad for?

Ja, men tænker at havde vi ikke haft dette arvestykke, så havde de nok puttet i liften i tremmesengen..

Anmeld Citér

23. juni 2015

SaraSH

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/spr/89928497/  

vi har købt denne  den står inde ved siden af sengen med liften fra barnevognen nede i. 

Jeg tænker at det er ligemeget om siden kan tages af "fordi det ville være nemmere liiige at tage baby ud og amme" - du skal jo alligevel rejse dig fra sengen for at skifte ble 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.