Hvordan tremmeseng op af vores seng? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

Nettemor

Vi havde en babybay. Den var jeg super glad for og forventer at vi skal bruge den igen.  Da han så ikke kunne være i den mere kom han over i tremmesengen :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

helle85

Babydrøm skriver:

Oki, lyder godt Så du havde ikke spændt tremmesengen fast til jeres seng eller? 

nej det havde jeg ikke, med den første der stod den mellem seng og væg men med nr 2 stod den kun op af sengen

Anmeld Citér

8. juli 2015

Babydrøm

Nettemor skriver:

Vi havde en babybay. Den var jeg super glad for og forventer at vi skal bruge den igen.  Da han så ikke kunne være i den mere kom han over i tremmesengen :-)

De ser også gode ud, men synes de er dyre når vi jo også skal ud og købe en tremmeseng. Hvor længe kunne han være i den?  

Anmeld Citér

8. juli 2015

Babydrøm

helle85 skriver:

nej det havde jeg ikke, med den første der stod den mellem seng og væg men med nr 2 stod den kun op af sengen

Oki Andre i tråden nævnte bare at det er meget vigtigt at sengene er spændt sammen. Men tremmesengen rykkede sig ik?

Anmeld Citér

9. juli 2015

Nettemor

Babydrøm skriver:

De ser også gode ud, men synes de er dyre når vi jo også skal ud og købe en tremmeseng. Hvor længe kunne han være i den?  

Vi fik den efter min svigerinde. 

tror han var 4-6 mdr. 

Anmeld Citér

9. juli 2015

bettina christensen

Babydrøm skriver:

Hvordan havde I sat tremmesengen fast til jeres egen seng?  

Vi købte to skruetvinger og satte tremmesengen sammen med vores seng med disse. Sengen er temmelig tung, så den flytter sig altså ikke sådan bare lige. Revnen mellem min madras og tremmesengens fyldte jeg op med en madraskile - den kan også købes til billige penge i IKEA (SIGGERUD, hedder den, og koster 70 kr).

Jeg kan ikke se, at dette på nogen som helst måde kan være en mindre sikker løsning, end hvis man går ud og køber en vugge beregnet til formålet. Og vuggen vokser de altså alligevel ret hurtigt ud af igen

Anmeld Citér

9. juli 2015

Carina:-)

Har en hængevugge til om dagen om natten samsover vi :) 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Mor1986

Babydrøm skriver:

Spammer jer nærmest med spørgsmål, håber det er ok  Sådan er det nok når vi venter vores første 

Vi tænker lidt at det ville være skønt med en tremmeseng op af vores seng, så den ene side er taget af, så det er lettere at tage baby over og amme om natten mm.  

Vi har kigget på denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248567/ 

Der kan siden jo tages af når bunden er helt nede, men vi tænker burde man ikke kunne tage siden af, selvom bunden er hævet? Eller tror I sengen bliver ustabil så? Den skal jo stå helt op af vores seng, så den står i spænd imellem seng og væg. Men vi vil jo være 110 % sikker på at det er sikkert for baby! 

Håber bunden passer i ca højden med vores seng  

Har I haft vugge eller tremmeseng fra nyfødt?  

Vi havde tremmesengen ved siden af vores. Vores fik flaske men hold op den var træls. Siden kunne ikke tages af så måtte op. Men de skulle jeg jo alligevel pga flaske 

ved næste barn køber vi en bed crib som kan sættes fast på vores seng. Så er den i højde md madras

Anmeld Citér

9. juli 2015

Babydrøm

Nettemor skriver:

Vi fik den efter min svigerinde. 

tror han var 4-6 mdr. 

Skønt at arve  æv vi ik lige kan arve af nogen hihi 

oki det er alligevel noget tid  

Anmeld Citér

9. juli 2015

Babydrøm

bettina christensen skriver:

Vi købte to skruetvinger og satte tremmesengen sammen med vores seng med disse. Sengen er temmelig tung, så den flytter sig altså ikke sådan bare lige. Revnen mellem min madras og tremmesengens fyldte jeg op med en madraskile - den kan også købes til billige penge i IKEA (SIGGERUD, hedder den, og koster 70 kr).

Jeg kan ikke se, at dette på nogen som helst måde kan være en mindre sikker løsning, end hvis man går ud og køber en vugge beregnet til formålet. Og vuggen vokser de altså alligevel ret hurtigt ud af igen

Det lyder godt   Tak for info 

Ja vi vil jo også at det kan lade sig gøre med tremmesengen istedet for de der dyre babybay (eller hvad de nu hedder) Der er jo en masse udgifter, så håber på denne løsning   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.