hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Anpau

Spirrevip skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se et billede  en veninde og jeg slog os lige sammen her til aften. Vi har siddet og øvet almindelige masker, fastmasker og magiske ringe. Vi øver os op til at kunne lave sprutter til for tidligt fødte på de 16 forskellige afdelinger her i landet + en på Grønland - super initiativ som nogle måske kunne være interesserede i?  læs evt. mere her www.spruttegruppen.dk - jeg synes at det er så fedt

Det er nemlig et vildt fedt initiativ  Jeg har selv forsøgt mig med en sprutte, dog som noget af det første jeg lavede. Jeg måtte desværre opgive, da jeg på ingen måde kunne få armene fine snoede. De endte med at blive sådan nogen slaskede, drejede nogle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Spirrevip

Anpau skriver:

Det er nemlig et vildt fedt initiativ  Jeg har selv forsøgt mig med en sprutte, dog som noget af det første jeg lavede. Jeg måtte desværre opgive, da jeg på ingen måde kunne få armene fine snoede. De endte med at blive sådan nogen slaskede, drejede nogle

De skriver derinde at de faktisk helst ser at de ikke snor for meget - så kan det blive besværligt for de små at få ordentligt fat i dem 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anpau

Spirrevip skriver:

De skriver derinde at de faktisk helst ser at de ikke snor for meget - så kan det blive besværligt for de små at få ordentligt fat i dem 

Okay, det har jeg ikke læst  Ville nu alligevel ikke give den til nogen som helst, med de grimme lange slaske arme

Anmeld Citér

24. juni 2015

Risse

Spirrevip skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se et billede  en veninde og jeg slog os lige sammen her til aften. Vi har siddet og øvet almindelige masker, fastmasker og magiske ringe. Vi øver os op til at kunne lave sprutter til for tidligt fødte på de 16 forskellige afdelinger her i landet + en på Grønland - super initiativ som nogle måske kunne være interesserede i?  læs evt. mere her www.spruttegruppen.dk - jeg synes at det er så fedt

Nej hvor er det dog et fantastisk initiativ! Sådan en må jeg også lave! 

Tusind tak for oplysningen! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Spirrevip

Risse skriver:

Nej hvor er det dog et fantastisk initiativ! Sådan en må jeg også lave! 

Tusind tak for oplysningen! 

Det var så lidt - glæder mig sådan til at kunne lave dem

Anmeld Citér

24. juni 2015

Spirrevip

At hækle i hveranden? Hvad betyder det?

Anmeld Citér

24. juni 2015

fo82

Spirrevip skriver:

Spring hver anden maske over vil jeg tro ��

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anpau

Spirrevip skriver:

Det kommer lidt an på, hvordan opskriften lyder. Hvis der fx står: "lav en udtagning/indtagning i hver anden maske", så skal du hækle en alm. maske (den som nu bruges i opskriften, det kan være fastmaske, stangmaske, halvstangmaske osv) i første maske, indtagning/udtagning i næste maske, alm maske i næste, ind/udtagning i næste osv. Håber det er forståeligt skrevet 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Spirrevip

Anpau skriver:

Det kommer lidt an på, hvordan opskriften lyder. Hvis der fx står: "lav en udtagning/indtagning i hver anden maske", så skal du hækle en alm. maske (den som nu bruges i opskriften, det kan være fastmaske, stangmaske, halvstangmaske osv) i første maske, indtagning/udtagning i næste maske, alm maske i næste, ind/udtagning i næste osv. Håber det er forståeligt skrevet 

Efter en lille times tid og kasten med hæklenålene,  så regnede vi den ud dog er der en lille grim streg på den ene væg nu. Kære damer, lad endelig være med at kaste med hæklenåle

Anmeld Citér

24. juni 2015

Anpau

Spirrevip skriver:

Efter en lille times tid og kasten med hæklenålene,  så regnede vi den ud dog er der en lille grim streg på den ene væg nu. Kære damer, lad endelig være med at kaste med hæklenåle

Haha. Jeg kender alt til at blive sur på mit hækletøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.