hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2015

Risse

Spirrevip skriver:

Det var så lidt - glæder mig sådan til at kunne lave dem

Jeg ved godt det er lidt tid siden du lagde det op, og har ikke lige fået fulgt med i noget tid. Men har du fået hæklet en af de der gopler? 

Den første jeg lavede, som var inden jeg vidste at spruttegruppen fandtes var jo helt anderledes og meget større. Jeg synes godt nok at de her gopler er små, eller det bare mig?

Jeg er med på at en for tidligt født er meget lille, så det giver vel mening, men jeg vil nu gerne lige høre, hvor store dine gopler er blevet? Og de der tentakler... Pyyyh, hvor har jeg kæmpet med dem!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2015

Spirrevip

Risse skriver:

Jeg ved godt det er lidt tid siden du lagde det op, og har ikke lige fået fulgt med i noget tid. Men har du fået hæklet en af de der gopler? 

Den første jeg lavede, som var inden jeg vidste at spruttegruppen fandtes var jo helt anderledes og meget større. Jeg synes godt nok at de her gopler er små, eller det bare mig?

Jeg er med på at en for tidligt født er meget lille, så det giver vel mening, men jeg vil nu gerne lige høre, hvor store dine gopler er blevet? Og de der tentakler... Pyyyh, hvor har jeg kæmpet med dem!! 

Jeg har desværre slet ikke fået dem lavet  jeg sad og var igang med en, og så sagde det bare skraldebang i mit håndled - dum gammel skade der blussede op igen, så min læge har formanet mig om at lade være, da det ikke kan holde til det  fik dog lavet kroppen, og ja de virker meget små. Dog tror jeg at det måske har noget med kvælingsfare at gøre?? Ved ikke. 

Anmeld Citér

31. juli 2015

Vitani

Jeg er stadig ved at lære det, men vil meget gerne være med i en gruppe.. !

Hvor bliver det holdt ?

Anmeld Citér

1. august 2015

Risse

Spirrevip skriver:

Jeg har desværre slet ikke fået dem lavet  jeg sad og var igang med en, og så sagde det bare skraldebang i mit håndled - dum gammel skade der blussede op igen, så min læge har formanet mig om at lade være, da det ikke kan holde til det  fik dog lavet kroppen, og ja de virker meget små. Dog tror jeg at det måske har noget med kvælingsfare at gøre?? Ved ikke. 

Ej jeg er ked af at høre, at din skade er blusset op igen!  Det er da også for uheldigt! Må du så aldrig nogensinde hækle igen?   

Og ja, det tror jeg helt sikkert at du har ret i, i forhold til tentaklerne. Der står jo også at de ikke lå være længere end 20cm og tænker også at det er derfor at de skal være så tykke  

Anmeld Citér

1. august 2015

Risse

Vitani skriver:

Jeg er stadig ved at lære det, men vil meget gerne være med i en gruppe.. !

Hvor bliver det holdt ?

Hvor dejligt at du vil være med

Jeg tror vi er en del der stadig er ved at lære, og alle på hver sin måde. 

Jeg har godt nok ikke været så aktiv herinde i et stykke tid, men jeg tror nu at denne her tråd ER gruppen - det er i hvert fald sådan som jeg har opfattet det..

Så skriv spørgsmål herinde, fortæl om hvad du laver, hva du ønsker at lave, hvis du skal have hjælp til at lave noget, hvor du finder opskrifter og så selvfølgelig dine færdige projekter så vi kan se dem 

Jeg håber at du får glæde af gruppen 

Anmeld Citér

22. september 2015

Yndlingsbaby

Sikke en god gruppe

Jeg er lige begyndt at hækle og er allerede gået i stå Så håber virkelig I kan hjælpe

Jeg har netop hæklet en magisk ring, som jeg skal lave fastmasker i. Men hvordan gør jeg? Jeg kan ikke finde ud af præcis, hvor i den magiske ring hæklenålen skal ind. Er der nogen, der kan forklare det? Eller kan linke til en video, hvor man laver fastmasker i en magisk ring. 

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld Citér

24. september 2015

Chellie

Yndlingsbaby skriver:

Sikke en god gruppe

Jeg er lige begyndt at hækle og er allerede gået i stå Så håber virkelig I kan hjælpe

Jeg har netop hæklet en magisk ring, som jeg skal lave fastmasker i. Men hvordan gør jeg? Jeg kan ikke finde ud af præcis, hvor i den magiske ring hæklenålen skal ind. Er der nogen, der kan forklare det? Eller kan linke til en video, hvor man laver fastmasker i en magisk ring. 

På forhånd tak for hjælpen

Denne her viser det ret godt, synes jeg 

http://youtu.be/sLUaywX0-WE

Anmeld Citér

25. september 2015

Yndlingsbaby

Chellie skriver:

Denne her viser det ret godt, synes jeg 

http://youtu.be/sLUaywX0-WE

Tusind tak, jeg er allerede godt videre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.