hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.559 visninger
187 svar
113 synes godt om
18. juni 2015

Dinsen

kort og godt nogle der kunne være i intresseret i en hæklegruppe....  hvor vi kan stille spørgsmål, og dele vores hæklesager... 

er selv ret nybegynder, og er begyndt på tunesisk hækling 

nogle der vil være med?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2015

Risse

Dinsen skriver:

kort og godt nogle der kunne være i intresseret i en hæklegruppe....  hvor vi kan stille spørgsmål, og dele vores hæklesager... 

nogle der vil være med?? 

Det kunne da være super hyggeligt! 

Jeg er også nybegynder og holder mig primært til bomuldsgarn indtil videre, da jeg er studerende og det er billigt! 

Men jeg har da fået hæklet en masse små projekter, bl.a. en del fine små babysko til at holde håbet oppe

Jeg har vildt svært ved at forstå opskrifter  Til gengæld er jeg ret hurtig til at lære når jeg ser guides på youtube og synes selv jeg har ret godt styr på de forskellige 'sting'?? 

Godt initiativ i øvrigt 

Anmeld Citér

18. juni 2015

Anpau

Dinsen skriver:

nogle der vil være med?? 

Iih ja det lyder da som en kanon ide. Jeg startede med at hækle i efteråret, så er også ret ny i det. 

Har lavet lidt bamser og suttesnore. Og en enkelt djævlehue. Er nu i gang med et etui til alle mine hæklenåle

Anmeld Citér

18. juni 2015

Lilleblyp

Jeg vil også meget gerne være med Startede med at hækle for nogle måneder siden.. Har hæklet en kugle uro (til over puslebordet), et nussefår og er igang med en barnevognskæde og et babytæppe...

Anmeld Citér

18. juni 2015

Nicolinesommer

Jeg vil også rigtig gerne være med Jeg har hæklet et halvt års tid og er nu igang med at hækle et babysvøb.

I lyder ret seje i andre

Anmeld Citér

19. juni 2015

JJP