hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

Mille:)

Kvist skriver:

Jeg har hæklet i omkring halvandet år nu, og det er blevet til lidt af hvert..

Lige nu er jeg ved at hækle en cardigan til min lille pige + et par gulerødder..

Her er lidt af hvad jeg ellers har lavet:

Er vild med din Dino/drage... Hvor har du købt opskriften?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Dinsen

hej alle,,, 

sikke meget der er sket i tråden siden sidste besøg  skønt

har oprettet en gruppe der hedder " for alle os der nyder ar hækle" 

ta og ansøg 

(er ik helt sikker på det lykkes mig at få den oprettet, mem arbejder på sagen - når sønnen og jeg er færdig med fredagshyggen )

Anmeld Citér

26. juni 2015

Kvist

Mille:) skriver:

Er vild med din Dino/drage... Hvor har du købt opskriften?

Tak for det, den er også super sød ☺️ Jeg har købt opskriften på Etsy, tænker du skal søge på Liliksha Toys..

Anmeld Citér

26. juni 2015

JJP

Dinsen skriver:

hej alle,,, 

sikke meget der er sket i tråden siden sidste besøg  skønt

har oprettet en gruppe der hedder " for alle os der nyder ar hækle" 

ta og ansøg 

(er ik helt sikker på det lykkes mig at få den oprettet, mem arbejder på sagen - når sønnen og jeg er færdig med fredagshyggen )

Hvor henne er den gruppe  ? :-) 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Mille:)

Kvist skriver:

Tak for det, den er også super sød ☺️ Jeg har købt opskriften på Etsy, tænker du skal søge på Liliksha Toys..

Super tak

Anmeld Citér

26. juni 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc

Fedt. Har længe ville lære at hækle men hvordan starter i? Jeg har aldrig prøvet det før. Hvor finder i start opskrifter til nybegynder ?

hilsen en der gerne vil lære at hækle

Anmeld Citér

26. juni 2015

Spirrevip

Puha jeg synes at det er svært at komme igang. Jeg har ikke lavet noget idag, mest fordi at jeg ikke rigtig er kommet videre, jeg har kun lavet en lille klud bestående af luftmasker og fastmasker. Jeg kæmpede med en magisk ring, men den bliver enten for løs eller for stram. Ih det er træls. Jeg tror at jeg lige lader det ligge til søndag eller mandag 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Anpau

sommerc skriver:

Fedt. Har længe ville lære at hækle men hvordan starter i? Jeg har aldrig prøvet det før. Hvor finder i start opskrifter til nybegynder ?

hilsen en der gerne vil lære at hækle

Hejsa 

fedt du gerne vil lære at hækle, det er så hyggeligt og afstressende synes jeg 

Det første jeg hæklede (så vidt jeg husker) var denne kanin:  http://ehlerts.bloggersdelight.dk/2014/08/haeklet-kanin/

den er rimelig nem synes jeg. Og så googlede jeg faktis bare hvad de forskellige masker jeg skulle bruge hed, og så fandt jeg nogle youtube videoer med guides  

Anmeld Citér

28. juni 2015

Anpau

Jeg sad lige og kiggede på babyudstyr, og faldt tilfældigvis over mødrehjælpens hjemmeside. Skulle da lige ind på deres Facebook og lure, og lur mig om ikke en sød pige har doneret en masse hjemmehæklet til baby, som så bliver solgt (billigt) i deres butikker.

Dét vil jeg helt klart selv overveje, hvis jeg får energi og tid til at hækle mere end bare til mig selv. Ville bare lige give det videre, hvis der sidder nogle derude som elsker at hækle (eller strikke, for den sags skyld) og samtidig gerne vil glæde og hjælpe andre mødre, der måske ikke liiige har 200-300 kr som sådan nogle hæklede bamser ofte koster i butikkerne. Og hvis I ikke ved hvad I skal gøre med alt det I får hæklet

Anmeld Citér

29. juni 2015

JJP

Jeg har et spørgsmål ;-)  jeg vil gerne hækle denne her.. men hvad gør jeg med de der stumper garn  fra hver gang jeg skifter farve ?  Er der nogle af jer som har et link til hvordan jeg evt gør ?  -  Hvordan jeg hæfter enderne ?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.