hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2015

Spirrevip

Jossphine skriver:

Heeej :-)  jeg har lige været i super brugsen og Føtex og der købte jeg 150 m bomulds garn for 20 og 25 kr :-)  jeg er selv lige startet igen så købte bare noget billigt. et god råd fra en utålmodig til en anden utålmodig -  start med et lille projekt. Sidste gang jeg skulle lære at hækle fandt jeg en opskrift på en mega fed taske. En kæmpe skulder taske Og gik igang. Og stoppede igen efter kun 1 uge eller sådan  noget.  Føj noget møg. Her 5 år efter prøver jeg lykken igen og har besluttet mig for et lidt mindre projekt. Så den første aften gik jeg igang med bare at hækle derud af. Ingen opskrift bare ren hånd øvelse,  så man lige får det i hænderne igen  og det hverken bliver for stramt eller løst. Anden dagen lavede jeg en suttekæde og Nu her på 3 dagen har jeg fundet en overskuelig opskrift på baby sokker fra happy berries youtube kanal og er næsten  halvvejs. Det er endnu federe denne gang at lære at hækle når man har et reelt formål. 

Held og lykke. Bliver spændende at følges i vores hækle udvikling :p 

Det jeg synes er sværest ligenu er hvor stramme eller løse luftmaskerne skal være.. det er mig godt nok et mysterie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

JJP

Spirrevip skriver:

Det jeg synes er sværest ligenu er hvor stramme eller løse luftmaskerne skal være.. det er mig godt nok et mysterie

Haha. :-)  jeg synes det er sværest i starten når man ikke rigtig har noget at 'holde fast i' .  Men risse har smidt et link tidligere i tråden. Prøv at tjekke det :-) 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Spirrevip

Jeg mangler en VIRKELIG nem opskrift. Jeg har søgt på 100000 på Google, men jeg kan ikke lige finde noget. Jeg ville gerne have lavet en suttesnor, men jeg har ikke en clips 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anpau

Spirrevip skriver:

Jeg mangler en VIRKELIG nem opskrift. Jeg har søgt på 100000 på Google, men jeg kan ikke lige finde noget. Jeg ville gerne have lavet en suttesnor, men jeg har ikke en clips 

Hvad med denne kanin, den er kåde sød og nem at lave 

http://ehlerts.bloggersdelight.dk/2014/08/haeklet-kanin/

Anmeld Citér

23. juni 2015

JJP

Spirrevip skriver:

Jeg har lige købt dem her så jeg kan øve mig 10 kr i super brugsen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2015

Spirrevip

Jossphine skriver:

Jeg har selv sådan nogle herhjemme, men det er dog uden held - indtil videre. Må blive ved med at prøve 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Spirrevip

Anpau skriver:

Hvad med denne kanin, den er kåde sød og nem at lave 

http://ehlerts.bloggersdelight.dk/2014/08/haeklet-kanin/

Tak! Den er super sød. Det er helt klart et projekt når jeg kommer så langt 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Spirrevip

Jossphine skriver:

Har du en nem opskrift som du følger?

Anmeld Citér

23. juni 2015

JJP

Spirrevip skriver:

Har du en nem opskrift som du følger?

http://grydelappen.dk/2012/12/03/diy-haeklet-suttesnor/

Jeg følger denne opskrift    jeg skifter så farve efter 5 rækker :-) 

Kan prøve at sende et billede imorgen. Det er ikke 100%  perfekt. Er jo kun hækler på 3 dagen :p haha

Anmeld Citér

23. juni 2015

Spirrevip

Jossphine skriver:

http://grydelappen.dk/2012/12/03/diy-haeklet-suttesnor/

Jeg følger denne opskrift    jeg skifter så farve efter 5 rækker :-) 

Kan prøve at sende et billede imorgen. Det er ikke 100%  perfekt. Er jo kun hækler på 3 dagen :p haha

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se et billede  en veninde og jeg slog os lige sammen her til aften. Vi har siddet og øvet almindelige masker, fastmasker og magiske ringe. Vi øver os op til at kunne lave sprutter til for tidligt fødte på de 16 forskellige afdelinger her i landet + en på Grønland - super initiativ som nogle måske kunne være interesserede i?  læs evt. mere her www.spruttegruppen.dk - jeg synes at det er så fedt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.