hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Risse

Dagens projekt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Anpau

Risse skriver:

Dagens projekt 

Nå hun er dejlig 

Anmeld Citér

19. juni 2015

fo82

Anpau skriver:

Ja så bliver det altså bare hurtigt dyrt med uld. Håber snart der kommer to streger, så jeg kan komme i gang med lidt til min egen bebs 

Man kan godt gå i gang før de to streger ;-) bare se mig :-D

tiden løber fra en når man hækler ;-)

men husk at det aldrig må overskygge hygge med manden :-D 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Risse

Anpau skriver:

Nå hun er dejlig 

Iiih tak! Jeg er nu også ret godt tilfreds 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

fo82 skriver:

Man kan godt gå i gang før de to streger ;-) bare se mig :-D

tiden løber fra en når man hækler ;-)

men husk at det aldrig må overskygge hygge med manden :-D 

Ja, det er helt rigtigt . Men jeg har aftalt med mig selv først at gå i gang med egne babyting, når jeg er blevet gravid. Vi har prøvet i snart 11 måneder uden held, og jeg har hele tiden set mig selv skulle sidde med stor mave og hækle og bare være total gravid-romantisk. Haha. Noget som jeg normalt bare aldrig er. Og så vil jeg helst ikke risikere at stå med en masse babyting men ingen baby

Anmeld Citér

20. juni 2015

KristineM

Anpau skriver:

Ja, det er helt rigtigt . Men jeg har aftalt med mig selv først at gå i gang med egne babyting, når jeg er blevet gravid. Vi har prøvet i snart 11 måneder uden held, og jeg har hele tiden set mig selv skulle sidde med stor mave og hækle og bare være total gravid-romantisk. Haha. Noget som jeg normalt bare aldrig er. Og så vil jeg helst ikke risikere at stå med en masse babyting men ingen baby

At hækle med gravidmave er altså også lykken! Og samtidig ekstremt godt tidsfordriv hvis det til sidst begynder at blive svært at gå ;-)

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anpau

KristineM skriver:

At hækle med gravidmave er altså også lykken! Og samtidig ekstremt godt tidsfordriv hvis det til sidst begynder at blive svært at gå ;-)

Det er det jeg tænker

Og sikke en fin side med ganske fornuftige garnpriser . Den vil jeg huske tip næste gang jeg mangler. 

Anmeld Citér

20. juni 2015

JJP

Risse skriver:

Dagens projekt 

Ej h or er du vild !  Hvis jeg kunne hækle sådan. 

Jeg må vidst til at tage mig samme  og prøve ad igen. Jeg mister bare hurtigt tålmodigheden :/ 

Jeg må kigge nærmere på drops efter gratis opskrifter   

Du er da velkommen til at kigge forbi og lærer en hækle begynder et par fif :-) 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Anpau

Jossphine skriver:

Ej h or er du vild !  Hvis jeg kunne hækle sådan. 

Jeg må vidst til at tage mig samme  og prøve ad igen. Jeg mister bare hurtigt tålmodigheden :/ 

Jeg må kigge nærmere på drops efter gratis opskrifter   

Du er da velkommen til at kigge forbi og lærer en hækle begynder et par fif :-) 

Youtube er også rigtig rigtig god - jeg har lært at hækle her igennem. det med manglende tålmodighed kender jeg kun alt for godt. I første omgang måtte jeg kaste nålen i ringen  

Anmeld Citér

20. juni 2015

KristineM

Det er det jeg tænker

Og sikke en fin side med ganske fornuftige garnpriser . Den vil jeg huske tip næste gang jeg mangler. 

Tak :-) Det var nu ikke meningen det skulle være reklame opslag. Skal lige have styr på den signatur nede i bunden ;-)

Og held og lykke med at blive gravid - håber det lykkes snart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.