hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2015

Nicolinesommer

Årgangs Mor skriver:

Har ikke læst hele tråden, men elsker at hækle, det tod der er til det, og hækler ikke så hurtigt har ikke prøvet tunesisk hækling men alm hækling. Har lige færdiggjort en giraf jeg har arbejdet på on/off i snart 1.5 år. Er igang med et ugletæppe som en del af en barsels/dåbsgave til en veninde 

Den er virkelig fin din giraf!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2015

Nicolinesommer

8. juli 2015

Nicolinesommer

Jeg har hæklet en lille kanin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juli 2015

Kløver

Nicolinesommer skriver:

Den er virkelig fin din giraf!

Tak

Anmeld Citér

8. juli 2015

fo82

Nicolinesommer skriver:

Ja helt vildt. Hvad størrelse hæklet du i?

Øøøøh 3,5 mener jeg ��

Anmeld Citér

8. juli 2015

fo82

Anpau skriver:

Hvad har du hæklet dit i? Jeg skal stille og roligt i gang med mit, men er i tvivl om hvad jeg skal bruge. Har en enkelt nøgle babyuld fra Sandnes Garn, men det koster så lige 41-45 kr. Og det synes jeg godt nok render op hvis jeg skal bruge 10 nøgler 

Tæppet? I 8/4 bomuld :-)

sandnes baby uld er bare ikke pengene værd synes jeg det blev stift og kradsede så det fik min svigermor at strikke med :-D

Anmeld Citér

8. juli 2015

Lilleblyp

JJP skriver:

Mange tak :-)  puha jeg synes jeg hækler langsomt  eller.. hvor hurtigt hækler du ?  Jeg lavede en barnevogn kæde med 5 kugler og det har taget sammen lagt 4,5- 5 timer Ca  

Jeg er nu halvvejs færdig med den ene side af elefanten. Jeg har fuldt opskriften til punkt og prikke,  dog er den ikke helt magen til den fra garngrammatik's hjemmeside.. Når man kigger på de der midtvejs billeder.. men det går nok. Det er min første opskrift hvor jeg ikke følger en video på YouTube men skal læse en opskrift selvstændigt det er om at holde tuhen lige i munden synes jeg,  når der er tv, hund og mand i baggrunden så jeg har hentet en tæller app ;-) 

Den app må jeg da lige prøve, plejer at sætte en sikkerhedsnål i hver gang jeg starter på en ny omgang.. Tror ikke jeg hækler særlig hurtigt Den barnevognskæde jeg er ved at hækle er med 3 små aber, kugler og hjerter og det tager så lang tid at hækle og samle alle de små dele til aberne.. Er kørt lidt træt i det, så nu er jeg startet på en djævlehue fra pennys.dk..

Anmeld Citér

8. juli 2015

Lilleblyp

Nicolinesommer skriver:

Virkelig flotte ting du har hæklet! Er vild med uroen☺️

Tak Uroen er fra garngrammatik og meget simpel, en masse kugler af fastmasker... Og så købte jeg en "spilledåse" som er inde i kuglen i midten, så er der også lidt musik til pusle tiderne

Anmeld Citér

8. juli 2015

fo82

Lilleblyp skriver:

Den app må jeg da lige prøve, plejer at sætte en sikkerhedsnål i hver gang jeg starter på en ny omgang.. Tror ikke jeg hækler særlig hurtigt Den barnevognskæde jeg er ved at hækle er med 3 små aber, kugler og hjerter og det tager så lang tid at hækle og samle alle de små dele til aberne.. Er kørt lidt træt i det, så nu er jeg startet på en djævlehue fra pennys.dk..

Haha den startede jeg på i går :-D jeg er så småt begyndt at sy den sammen :-) jeg skal bare lige blive enig med mig selv om en farve til kanten og bindebånd :-P

Anmeld Citér

8. juli 2015

Lilleblyp

fo82 skriver:

Haha den startede jeg på i går :-D jeg er så småt begyndt at sy den sammen :-) jeg skal bare lige blive enig med mig selv om en farve til kanten og bindebånd :-P

Ha ha... Jeg har også siddet i dag og overvejet om der skal farve på bindebåndet, mangler ca halvdelen af huen men ind til videre ser det rigtigt ud ift, billerne Men tror huen forbliver rå-hvid.. Så håber jeg bare den passer til en nyfødt, har hæklet med nål 3 alm. Bomuldsgarn..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.