Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lilleblyp skriver: Den app må jeg da lige prøve, plejer at sætte en sikkerhedsnål i hver gang jeg starter på en ny omgang.. Tror ikke jeg hækler særlig hurtigt Den barnevognskæde jeg er ved at hækle er med 3 små aber, kugler og hjerter og det tager så lang tid at hækle og samle alle de små dele til aberne.. Er kørt lidt træt i det, så nu er jeg startet på en djævlehue fra pennys.dk..
Den app må jeg da lige prøve, plejer at sætte en sikkerhedsnål i hver gang jeg starter på en ny omgang.. Tror ikke jeg hækler særlig hurtigt Den barnevognskæde jeg er ved at hækle er med 3 små aber, kugler og hjerter og det tager så lang tid at hækle og samle alle de små dele til aberne.. Er kørt lidt træt i det, så nu er jeg startet på en djævlehue fra pennys.dk..
Når jeg hækler rundt/ omgange så har jeg bare sat et andet farve tråd i ved samlingen fx ved kuglerne :-) men har brugt tælleren nu her ved elefanten hvor jeg hækler frem og tilbage og skal lave increase og decrease hele tiden :p
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit barsels projekt skrider fremad
Årgangs Mor skriver: Mit barsels projekt skrider fremad
Er det til et tæppe ? :-)
Hvor er det fint hvor er opskriften fra?
Nåååå lilleblyp - hvor langt er du?
JJP skriver: Er det til et tæppe ? :-)
Ja det er det, skal være til en veninde som lige harfødt, så nu har jeg travlt
fo82 skriver: Nåååå lilleblyp - hvor langt er du?
Sikke en sød hue hvad str er eet? Vil du dele opskrift
Lilleblyp skriver: Hvor er det fint hvor er opskriften fra?
Det kan fåes både på craftsy og ravelry, det er lige kommet på dansk for 2 dage siden, hvis man ikke er til engelske opskrifter
tæppet hedder Owl obsession
Hvor er den fin Huen er desværre stadig kun halvvejs, gik igang med aberne til barnevognskæden i stedet for Huen tager form i aften den kan nemlig hækles foran fjernsynet..
Ej ja del gerne opskrift :')
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128