Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fo82 skriver: Nå ja str skulle være 0-3 mdr :-) farverne er kølig lilla fra stoff og stil og støvet grøn fra superbrugsen (en rest)
Nå ja str skulle være 0-3 mdr :-) farverne er kølig lilla fra stoff og stil og støvet grøn fra superbrugsen (en rest)
Har du syet eller hæklet huen sammen de steder hvor den skal samles?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lilleblyp skriver: Har du syet eller hæklet huen sammen de steder hvor den skal samles?
Jeg har syet for at begrænse tykkelsen på samlingerne :-)
fo82 skriver: Jeg har syet for at begrænse tykkelsen på samlingerne :-)
Tak for svar Gør jeg også når jeg engang når dertil..
Så kom der knapper i cardiganen og der blev lavet en hagesmæk
Er i gået i stå i sommervarmen?
Jeg har hæklet en vest og er nu gået i gang med "as we go stripey blanket" - det er noget af en udfordring skulle jeg hilse at sige :-P
fo82 skriver: Så hoppede denneher af nålen - også fra garngrammatik (eget farvedesign)
Så hoppede denneher af nålen - også fra garngrammatik (eget farvedesign)
Flot..
Er i gang med den samme, har fået hæklet ryg og forstykker og er gået i gang med en arm..
Blevet færdig med barselsgaven
hæklet tæppe, barnevognskæde, suttekæde, sutsko, puslebold og en lille kramme and
Årgangs Mor skriver: Blevet færdig med barselsgaven hæklet tæppe, barnevognskæde, suttekæde, sutsko, puslebold og en lille kramme and
Hold da op hvor er det tæppe flot Jeg kunne ikke rigtig finde opskriften på de sider du skrev..
Så blev barnevognskæde og suttesnor færdig Med 12 dage til termin bliver det vist mest de mindre projekter jeg kaster mig over
Lilleblyp skriver: Så blev barnevognskæde og suttesnor færdig Med 12 dage til termin bliver det vist mest de mindre projekter jeg kaster mig over
Hvor er den bare sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128