hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2015

Lilleblyp

JJP skriver:

Okay :-)  jeg venter lidt med den så  jeg fandt denne hjemmeside med nemme opskrifter og faldt over denne skønne elefant.  Så den har jeg kaste mig over     http://garngrammatik 

Jeg vil vildt gerne lave en baby hue/ kyse :-) 

Held og lykke med elefanten�� jeg har lige et par timer tilbage i min barnevognskæde...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2015

Nicolinesommer

fo82 skriver:

Hvad har du hæklet i?

mit kom til at se sådan ud:

Okay, det var så 100% akryl jeg havde hæklet i! Sikke dog som jeg husker!

Anmeld Citér

7. juli 2015

fo82

Nicolinesommer skriver:

Okay, det var så 100% akryl jeg havde hæklet i! Sikke dog som jeg husker!

Sjovt som garntype kan ændre et mønster :-O

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

fo82 skriver:

Hvad har du hæklet dit i? Jeg skal stille og roligt i gang med mit, men er i tvivl om hvad jeg skal bruge. Har en enkelt nøgle babyuld fra Sandnes Garn, men det koster så lige 41-45 kr. Og det synes jeg godt nok render op hvis jeg skal bruge 10 nøgler 

Anmeld Citér

7. juli 2015

JJP

Lilleblyp skriver:

Held og lykke med elefanten�� jeg har lige et par timer tilbage i min barnevognskæde...

Mange tak :-)  puha jeg synes jeg hækler langsomt  eller.. hvor hurtigt hækler du ?  Jeg lavede en barnevogn kæde med 5 kugler og det har taget sammen lagt 4,5- 5 timer Ca  

Jeg er nu halvvejs færdig med den ene side af elefanten. Jeg har fuldt opskriften til punkt og prikke,  dog er den ikke helt magen til den fra garngrammatik's hjemmeside.. Når man kigger på de der midtvejs billeder.. men det går nok. Det er min første opskrift hvor jeg ikke følger en video på YouTube men skal læse en opskrift selvstændigt det er om at holde tuhen lige i munden synes jeg,  når der er tv, hund og mand i baggrunden så jeg har hentet en tæller app ;-) 

Anmeld Citér

7. juli 2015

Anpau

JJP skriver:

Mange tak :-)  puha jeg synes jeg hækler langsomt  eller.. hvor hurtigt hækler du ?  Jeg lavede en barnevogn kæde med 5 kugler og det har taget sammen lagt 4,5- 5 timer Ca  

Jeg er nu halvvejs færdig med den ene side af elefanten. Jeg har fuldt opskriften til punkt og prikke,  dog er den ikke helt magen til den fra garngrammatik's hjemmeside.. Når man kigger på de der midtvejs billeder.. men det går nok. Det er min første opskrift hvor jeg ikke følger en video på YouTube men skal læse en opskrift selvstændigt det er om at holde tuhen lige i munden synes jeg,  når der er tv, hund og mand i baggrunden så jeg har hentet en tæller app ;-) 

En tæller app - hvad er det for noget smart noget?

Anmeld Citér

7. juli 2015

JJP

Anpau skriver:

En tæller app - hvad er det for noget smart noget?

Ja man kan indtaste forskellige projekter ,  så man ved hvor langt man er kommet. 

Lige nu har jeg lavet en der hedder elefant,  hvilken garn type,  mmærke og farve. Samt hvilken del af opskriften jeg er igang med plus række og hvilket antal masker :-)  

Det har virkelig hjulpet mig meget når man hækler mens gemalen og hunden render rundt :p   så man ikke hele tiden skal tælle. Når jeg holder pause indtaster jeg så hvilket antal masker jeg er på. Plus række antallet hele tiden er synligt   man kan indstille den som man ville.  Jeg har 'beecount' har prøvet mange forskellige apps idag og dette var den bedste plus den er gratis ;-) 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Anpau

JJP skriver:

Ja man kan indtaste forskellige projekter ,  så man ved hvor langt man er kommet. 

Lige nu har jeg lavet en der hedder elefant,  hvilken garn type,  mmærke og farve. Samt hvilken del af opskriften jeg er igang med plus række og hvilket antal masker :-)  

Det har virkelig hjulpet mig meget når man hækler mens gemalen og hunden render rundt :p   så man ikke hele tiden skal tælle. Når jeg holder pause indtaster jeg så hvilket antal masker jeg er på. Plus række antallet hele tiden er synligt   man kan indstille den som man ville.  Jeg har 'beecount' har prøvet mange forskellige apps idag og dette var den bedste plus den er gratis ;-) 

Fedt. Det vil jeg lige tjekke ud 

Anmeld Citér

8. juli 2015

Nicolinesommer

fo82 skriver:

Ja helt vildt. Hvad størrelse hæklet du i?

Anmeld Citér

8. juli 2015

Nicolinesommer

Lilleblyp skriver:

Skønt med lidt inspiration.. Indtil videre har jeg hæklet et tæppe, "nussefår (som stadig mangler øjne)" uro, kurv... Har forsøgt mange gange med en hue/kyse men kan simpelthen ikke finde ud af det, hvis nogle ligger inde med en god opskrift vil jeg meget gerne vide besked;-) var der oprettet en anden krea gruppe?

Virkelig flotte ting du har hæklet! Er vild med uroen☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.