hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2015

JJP

Ups kom til at gå amok igår i stof og stil. Men :')  men nu er der købt ind til de næste projekter  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2015

Kløver

JJP skriver:

Ups kom til at gå amok igår i stof og stil. Men :')  men nu er der købt ind til de næste projekter  

Hvor ser det godt ud 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Nicolinesommer

Lilleblyp skriver:

Tak Uroen er fra garngrammatik og meget simpel, en masse kugler af fastmasker... Og så købte jeg en "spilledåse" som er inde i kuglen i midten, så er der også lidt musik til pusle tiderne

Ej hvor fint! Jeg må altså prøve at lave sådan en. Hvor fandt du spilledåsen henne?

Anmeld Citér

9. juli 2015

JJP

Årgangs Mor skriver:

Hvor ser det godt ud 

Ja det er skønt for synet og knap så skønt for ens pengepung  men men men.. nu er der en masse projekter forude. Jeg har nogle halvfedige projekter liggende pga jeg manglede raslebøssen og seleclips. Så det er skønt at jeg kan gøre dem færdige nu. Så nu må det gode blive weekend og regnvejr så jeg kan sidde og nørkle med mit hækleri  :')  Haha 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Nicolinesommer

Min første savlesmæk her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juli 2015

JJP

Nicolinesommer skriver:

Ej hvor fint! Jeg må altså prøve at lave sådan en. Hvor fandt du spilledåsen henne?

Det er en raslebøtte  :-)   men den lå ovre ved øjne osv 

Anmeld Citér

9. juli 2015

Lilleblyp

Nicolinesommer skriver:

IKEA har nogle får med en spilledåse inden i til 50 kr. Sprætte sådan et op tog spilledåsen ud, kom lidt mere fuld i fåret og syede det sammen igen

Anmeld Citér

9. juli 2015

Lilleblyp

JJP skriver:

Uhhh det ser godt ud Jeg skal vist også snart en tur derud igen så Dankortet kan gløde 

Anmeld Citér

9. juli 2015

fo82

I får lige en fælles: opskriften er hentet fra pennys.dk kvasten er lavet ved at lave to ens cirkler i pap med hul i midten - og så vilker man løs. Jeg har lavet to lag-ish... Så har jeg klippet op mellem de to lag pap og snoet garn rundt om trevlerne mellem pappet og efterladt et langt stykke garn til at sy fast med... Puf kvasten op og sy fast - tadaaaaa!!! :-) processen fik mig til at undres over at bi som børn dynes de garn pomponer var et hit at lave :-P 

Anmeld Citér

9. juli 2015

fo82

Nå ja str skulle være 0-3 mdr :-) farverne er kølig lilla fra stoff og stil og støvet grøn fra superbrugsen (en rest) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.