hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2015

Nicolinesommer

Chellie skriver:

Udtagning laves som regel ved, at man laver to masker i én maske. Så, hvis der bare står "udtagning i maske", hækler du masken som normalt, og så hækler du en maske mere i samme maske. Står der "1 fast maske, udtagning", hækler du en fastmaske, og så hækler du to masker i den næste maske. Og så fremdeles 

Ih hvor dejligt med hjælp! Mange tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2015

Nicolinesommer

Anpau skriver:

Tusind tak  har netop været inde og kigge på det, og tror det bliver dét . Vi får en lille februar/marts baby (er sat til d. 29/2 efter hvad jeg selv kan regne ud) - hvilket garn vil du anbefale? Uld, alpaka, bomuld? En blanding måske? 

Det er virkelig også fint og ikke så "gammeldags"☺️ 

Stort tillykke med graviditeten! Det er da bare dejligt��

Jeg tænker uld ville være dejligt. Men jeg mærker mig somregel bare frem på garnet og tænker hvad det skal bruges til og beslutter mig derefter☺️ Et dejlig blødt et ville i hvert fald være ideelt til en dejlig baby��

Anmeld Citér

5. juli 2015

fo82

Nicolinesommer skriver:

Tusind tak  Jeg har fundet opskriften her: 

http://garngrammatik.dk/gratis-haekleopskrifter/mellemsvaere-haekleopskrifter/haeklet-babytaeppe-med-muslingemoenster/

Hvad har du hæklet i?

mit kom til at se sådan ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. juli 2015

Nicolinesommer

Chellie skriver:

Udtagning laves som regel ved, at man laver to masker i én maske. Så, hvis der bare står "udtagning i maske", hækler du masken som normalt, og så hækler du en maske mere i samme maske. Står der "1 fast maske, udtagning", hækler du en fastmaske, og så hækler du to masker i den næste maske. Og så fremdeles 

Seriøst! Det du skrev hjalp bare SÅ meget! Endelig forstod jeg det! Det er simpelthen så skønt! Tusind tak igen! 

Anmeld Citér

5. juli 2015

Nicolinesommer

fo82 skriver:

Hvad har du hæklet i?

mit kom til at se sådan ud:

Jeg mener mit var 95% bomuld + noget andet. Kan lige tjekke det i morgen. Hvad er dit lavet med? 

Det er virkelig flot☺️

Anmeld Citér

5. juli 2015

fo82

Nicolinesommer skriver:

Jeg mener mit var 95% bomuld + noget andet. Kan lige tjekke det i morgen. Hvad er dit lavet med? 

Det er virkelig flot☺️

Det er på en 8/4 bomuld og mener det var en nål 3.5 :-P selve tæppet er id garn fra superbrugsen og kanten er fra stoff og stil ��

Anmeld Citér

6. juli 2015

Lilleblyp

Skønt med lidt inspiration.. Indtil videre har jeg hæklet et tæppe, "nussefår (som stadig mangler øjne)" uro, kurv... Har forsøgt mange gange med en hue/kyse men kan simpelthen ikke finde ud af det, hvis nogle ligger inde med en god opskrift vil jeg meget gerne vide besked;-) var der oprettet en anden krea gruppe?

Anmeld Citér

6. juli 2015

Kløver

Har ikke læst hele tråden, men elsker at hækle, det tod der er til det, og hækler ikke så hurtigt har ikke prøvet tunesisk hækling men alm hækling. Har lige færdiggjort en giraf jeg har arbejdet på on/off i snart 1.5 år. Er igang med et ugletæppe som en del af en barsels/dåbsgave til en veninde 

Anmeld Citér

6. juli 2015

JJP

Lilleblyp skriver:

Skønt med lidt inspiration.. Indtil videre har jeg hæklet et tæppe, "nussefår (som stadig mangler øjne)" uro, kurv... Har forsøgt mange gange med en hue/kyse men kan simpelthen ikke finde ud af det, hvis nogle ligger inde med en god opskrift vil jeg meget gerne vide besked;-) var der oprettet en anden krea gruppe?

Ej smid lige en opskrift til nusse fåret  det er alt for sødt 

Anmeld Citér

6. juli 2015

JJP

Årgangs Mor skriver:

Har ikke læst hele tråden, men elsker at hækle, det tod der er til det, og hækler ikke så hurtigt har ikke prøvet tunesisk hækling men alm hækling. Har lige færdiggjort en giraf jeg har arbejdet på on/off i snart 1.5 år. Er igang med et ugletæppe som en del af en barsels/dåbsgave til en veninde 

Hvad er tunisisk hækling  aurigurmi ?  Eller hvad det hedder ?  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.