Anonym skriver:
Er der nogen der har et godt råd på, hvad jeg skal gøre?
Altså jeg er sammen med en fyr nu igennem 1½ år
Men det er ikke officielt endnu. Jeg bliver 16 i næste mdr., og han bliver 32 i næste mdr. 
Jeg er lidt træt af at det ikke er officielt endnu, men har ikke så meget imod det, fordi jeg elsker bare min kæreste sååå meget. 
Men problemet er, at min bror fandt ud af for 1½ år siden, at vi havde mødt hverandre. Og han blev så vred, og sagde jeg skulle holde mig langt væk fra ham
Men når det så bliver officielt, som det nok bliver i løbet at sommeren eller noget sådan, så er jeg så bange for at min bror kommer til at skælde mig ud, og sige alt muligt så jeg går fra min kæreste
Min bror kan ikke lide ham, fordi han har været sammen med så mange piger o.s.v. Og det ved jeg jo godt, men har ikke noget i mod det, for nu er det jo mig han har
(Han er en magnet, den lækkerbisk) hehe
Hvad skal jeg gøre, hvis min bror kommer til at flippe sådan ud?
Jeg vil ikke at vores forhold bliver ødelagt
vi er godt nyforelskede endnu, og har nogen planer allerede 
Nu vil jeg ikke gå ind og blande mig i hvorvidt det er moralsk med hensyn til alder osv eller være fordomsfuld. Da det jo egentlig ikke er det som er dabattens emne

Du spørger hvad du skal gøre hvis din bror kan finde på at flippe ud.
Hvad jeg ville gøre er at ignorere dette, det kan godt være det er din bror, men det er dit liv uanset om du er 15, 20 eller 30 år.
Hvad du gør står du til regnskab for og tro mig der vil ALTID hvor end du går hen og hvad end du gør være bogle der har fordomme mod dig eller noget du siger eller gør.
Hvem du er sammen med er din egen sag og det syntes jeg ikke du skal lade din bror bestemme.
Så hvis du virkelig føler at dette er det som du vil, så syntes jeg ikke du skal lytte til hvad andre siger -heller ikke din bror.
Jeg er sikker på han mener det i en god mening og er bekymret for dig. Men det er stadigvæk dig der har valget. Jeg syntes du skal følge dit hjerte.
SÅ hvis han flipper ud så lad ham om det.
I sidste ende er det dit liv.
Held og lykke herfra
Anmeld