hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

qp

Nej aldersforskellen er OK. Synes dog, at modenheden skal være til stede hos den yngre inden den ældre overhovedet overvejer, at indlede et forhold og det er den ganske tydeligt ikke hos dig DERFOR ringer mine alarmklokker!!
Og bliv dog for guds skyld voksen, mere moden og få styr på din sorg inden du overvejer, at få børn!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Det gør mig ondt at du har mistet en forælder så tidligt   Men du kan vel selv regne ud at en gravid og en sorggruppe ikke er den bedste kombi?   Sorggruppe og uddannelse først - og SÅ baby (er mit råd)   Hvad går der også tabt ved at vente? Ud over at du måske ikke kan komme med i De Unge Mødre

Jeg vil ikke i de unge mødre :O   Jeg venter med uddannelsen et stykke tid til   Jeg begyndte jo på den da jeg flyttede til Danmark, var barei 2 dage. Men flyttede hjem igen til FO   Så nu ved jeg ikke helt hvornår jeg skal begynde igen. 
Men tak for dit råd ellers
Og så er der lige et andet, at jeg har nok PCOS ...  Og jeg vil sååå gerne have 3 børn   i hvert fald.  Og når man har PCOS, så bliver det værre med at få børn i 20'erne   Men det er ikke sikkert endnu, men mange tegn på det. Min veninde har det også, og vi er præcis lige med det. Så nu skal jeg undersøges. Når jeg engang for overtalt min læge :O  hun vil ikke før jeg har prøvet at blive gravid i 1 år   og ikke lykkedes.  Men det går jeg ikke med til, for så går jeg jo i panik. Så jeg vil jo vide om jeg har det eller ikke, så kan jeg tage mere tid til at få børn

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

qp skriver:

Nej aldersforskellen er OK. Synes dog, at modenheden skal være til stede hos den yngre inden den ældre overhovedet overvejer, at indlede et forhold og det er den ganske tydeligt ikke hos dig DERFOR ringer mine alarmklokker!!
Og bliv dog for guds skyld voksen, mere moden og få styr på din sorg inden du overvejer, at få børn!!!

I er sq også de eneste der siger at jeg ikke er moden nok :O  Men det er jo også måske fordi I ikke kender mig.  Ellers siger alle der kender mig, at jeg er meget voksen i det.  Såååe..  Og hvorfor tror du lige min kæreste vil være sammen med mig så?

Anmeld

6. september 2009

qp

Anonym skriver:

I er sq også de eneste der siger at jeg ikke er moden nok :O  Men det er jo også måske fordi I ikke kender mig.  Ellers siger alle der kender mig, at jeg er meget voksen i det.  Såååe..  Og hvorfor tror du lige min kæreste vil være sammen med mig så?

Din modenhed kommer ihvertfald ikke til udtryk i denne tråd - overhovedet! Hvorfor han vil være sammen med dig - well.... det er netop det jeg mener med, at "mine alarmklokker ringer"...

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Aldersforskellen er i mine øjne den største alarm: Hvis I har været kærester i 1,5 år nu og du er 15 g han 31 så var du 13,5 år gammel og han 29 da I blev kærester og det er hvad vi (der hvor jeg arbejder indenfor retspsykiatrien i sex-gruppen) kalder pædofili... Vi har masser af fyre inde som er blevet dømt for den slags "forhold" fordi det er ulovligt!!!!!!!

Enten er din kæreste så umoden af sind at han kun passer sammen med et barn (man ER et barn som 13,5 årig OG mestendels som 15 årig) eller også er han klar til en diagnose som pædofil... Beklager, men sådan er loven OG diagnosesystemet... Dermed ikke sagt at han ikke kan være en vældig flink fyr og en god kæreste for dig, men han er samtidigt ude hvor han ikke kan bunde.

Jeg er knapt 26 og INGEN af mine jævnaldrede mandlige venner / bekendte ville nogensinde kigge efter en pige under 18 år uden at skamme sig over det...

Jeg var knapt 24 da jeg mødte min kæreste på 35 og han havde MANGE skrupler over min alder, hvilket jeg sagtens kan forstå. Men der er forskel på 13,5 / 29 og så på 24 / 35. Under 15 år så er man juridisk set et barn. Det skræmmer mig at en voksen mand kan ignorere den kendsgerning og de eventuelle konsekvenser og fortsætte et forhold til så ung en pige!!!

Anmeld

6. september 2009

qp

Aldersforskellen er i mine øjne den største alarm: Hvis I har været kærester i 1,5 år nu og du er 15 g han 31 så var du 13,5 år gammel og han 29 da I blev kærester og det er hvad vi (der hvor jeg arbejder indenfor retspsykiatrien i sex-gruppen) kalder pædofili... Vi har masser af fyre inde som er blevet dømt for den slags "forhold" fordi det er ulovligt!!!!!!!

Enten er din kæreste så umoden af sind at han kun passer sammen med et barn (man ER et barn som 13,5 årig OG mestendels som 15 årig) eller også er han klar til en diagnose som pædofil... Beklager, men sådan er loven OG diagnosesystemet... Dermed ikke sagt at han ikke kan være en vældig flink fyr og en god kæreste for dig, men han er samtidigt ude hvor han ikke kan bunde.

Jeg er knapt 26 og INGEN af mine jævnaldrede mandlige venner / bekendte ville nogensinde kigge efter en pige under 18 år uden at skamme sig over det...

Jeg var knapt 24 da jeg mødte min kæreste på 35 og han havde MANGE skrupler over min alder, hvilket jeg sagtens kan forstå. Men der er forskel på 13,5 / 29 og så på 24 / 35. Under 15 år så er man juridisk set et barn. Det skræmmer mig at en voksen mand kan ignorere den kendsgerning og de eventuelle konsekvenser og fortsætte et forhold til så ung en pige!!!

Jeg mener antallet af år til forskel er ok HVIS man altså er moden (og det ved vi vidst godt man ikke er når man er 13 eller 15)!! Måske jeg formulerede det forkert - jeg ved det ikke.

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

qp skriver:

Din modenhed kommer ihvertfald ikke til udtryk i denne tråd - overhovedet! Hvorfor han vil være sammen med dig - well.... det er netop det jeg mener med, at "mine alarmklokker ringer"...

Det var da bare synd. Det er jo ikke mit problem at I ikke synes det, men alle andre der kender mig.   Mange tror også jeg er meeeget ældre end jeg er, fordi jeg åbenbart ER moden.  
Han ville ikke være sammen med en umoden pige :O  så godt kender jeg ham i hvert fald !!!!!!!!  

WOOOW !!!  Der klarede jeg at trække vejret dybt og tænke om igen   Men det var da lige på stregen.

Hm. ..  sådan som jeg har skrevet nogensteder her, så virker jeg måske umoden. Men, det er jo ikke hvad man skriver som siger om man er umoden eller ikke, det er hvordan man er som person. Og det er du jo ikke en idé om hvordan jeg er

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

neej, jeg var over 14,5 ...  jeg har fødselsdag i næste mdr. jo

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

neej, jeg var over 14,5 ...  jeg har fødselsdag i næste mdr. jo

Jamen SÅ er det selvfølgelig HELT ok   Arrh come on

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Og når man har PCOS, så bliver det værre med at få børn i 20'erne

Jeg kender en som har PCO - Hun har ikke haft nogen problemer med at blive gravid... Hun venter tvillingere nu.. Og har en datter i forvejen. Hun er midt i 20'erne... SÅ det  er vidst meget forskelligt fra person til person...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.