Rosa skriver:
Igen ignorerer du fuldstændigt hvad jeg siger og forsvarer dig i stedet for. Jamen der er jo intet man kunne sige til dig der ville kunne få dig til at se hvad en stor gruppe mennesker herinde som nok ved lidt mere om det at have børn end dig har spottet for LÆNGE siden.
Jeg tror du ønsker dig et barn for at have noget glædeligt i dit liv som du kan kaste al din kærlighed på og se vokse sig sundt og stærkt. Jeg tror du har behov for at elske og blive elsket så betingelsesløst som kun et barn kan. Jeg tror du føler du har så meget kærlighed indeni dig at give til sådan en lille størrelse og jeg tror på at du oprigtigt vil gøre alt dit bedste for at det skal gå godt.
Jeg tror derimod også at barnet inderst inde vil blive et plaster på det store sår som er tabet af din far. Jeg tror ikke du har det godt nok til at blive mor. Du "græder" for meget, du bliver alt for berørt af emnet og du bringer HELE TIDEN OG SÅ IGEN din far op - og jeg tror efterhånden du har snakket så meget om hvor hårdt du har haft det uden at give EN ENESTE god grund til at du skulle være moden nok at du har overbevist alle og enhver der har læst din tråd om at du trænger til HJÆLP - ikke til en graviditet!!!! Jeg har som sagt ikke læst ET ENESTE godt argument for at du skulle blive mor... på 10 siders debat - tænk over det!!
jaja, undskyld

Jeg har bare brug for at snakke om min far også. Men nu har jeg tænkt mere, og lægger baby på hylden et stykke tid

Jeg er også glad for at høre jeres meninger

Jeg er heller ikke så moden som jeg har skrevet

Men jeg er jo lidt
Og det med at få baby som plaster på såret, det vil jeg ikke

Det ville jeg ikke gøre imod et barn! I har virkelig fået andre tanker ind i hovedet på mig, og det er jeg også glad for

Baby'tanken' ligger på hylden nu

Og jeg håber ikke at den dag jeg skal være mor, at det her begynder igen. Håber bare I vil tage det lidt bedre.

Håber vi kan blive "gode venner" igen?

Jeg har ikke noget imod jer og jeres meninger

Jeg er glad i jer også

Og jeg undskylder så meget min opførsel, er næsten chokeret over mig selv.!!!
Anmeld