hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

jaja, undskyld   Jeg har bare brug for at snakke om min far også.  Men nu har jeg tænkt mere, og lægger baby på hylden et stykke tid   Jeg er også glad for at høre jeres meninger   Jeg er heller ikke så moden som jeg har skrevet   Men jeg er jo lidt
Og det med at få baby som plaster på såret, det vil jeg ikke Det ville jeg ikke gøre imod et barn!  I har virkelig fået andre tanker ind i hovedet på mig, og det er jeg også glad for
Baby'tanken' ligger på hylden nu   Og jeg håber ikke at den dag jeg skal være mor, at det her begynder igen. Håber bare I vil tage det lidt bedre.
Håber vi kan blive "gode venner" igen? 
Jeg har ikke noget imod jer og jeres meninger  
Jeg er glad i jer også  
Og jeg undskylder så meget min opførsel, er næsten chokeret over mig selv.!!!

Så har du måske forstået lidt... ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

LauraLW

Åh guder!

Er det her Mebach ville skrive: Tak for god underholdning de damer?

- Havde egentlig sagt til mig selv at jeg ikke ville kommentere denne debat, men 1 ting vil jeg dog skrive: Ano, som ikke er så ano mere, du skriver at du ville være mor allerede som 11-12 årig... christ altså, når man er 11 så køber man en dukke!

Du har tydeligvis brug for noget hjælp til at bearbejde alle de oplevelser du har haft, det her "projekt" er det mest usunde du kan byde dig selv, og er netop blevet et projekt på grund af dine oplevelser - At du ikke kan/vil se det, gør mig virkelig ondt, men det er et helt forkert udgangspunkt i forhold til at starte en familie.

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

LauraLW skriver:

Åh guder!

Ja det ville hun helt sikkert skrive...

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Anonym skriver:

jaja, undskyld   Jeg har bare brug for at snakke om min far også.  Men nu har jeg tænkt mere, og lægger baby på hylden et stykke tid   Jeg er også glad for at høre jeres meninger   Jeg er heller ikke så moden som jeg har skrevet   Men jeg er jo lidt
Og det med at få baby som plaster på såret, det vil jeg ikke Det ville jeg ikke gøre imod et barn!  I har virkelig fået andre tanker ind i hovedet på mig, og det er jeg også glad for
Baby'tanken' ligger på hylden nu   Og jeg håber ikke at den dag jeg skal være mor, at det her begynder igen. Håber bare I vil tage det lidt bedre.
Håber vi kan blive "gode venner" igen? 
Jeg har ikke noget imod jer og jeres meninger  
Jeg er glad i jer også  
Og jeg undskylder så meget min opførsel, er næsten chokeret over mig selv.!!!

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jo, det har jeg nok brug for   Jeg udtrykker mig på en meget dum måde, det ved jeg godt
Jeg ville jo også bare have svar på én ting.  Og nu er jeg bare blevet ked af det, og alt   Og er godt klar over hvis I også er meget trætte af mig eller noget.

Hvis du virkelig ER så moden som du hævder ville du vide at vi ikke siger de her ting for at være onde mod dig men for dit ufødte barns skyld! Alle herinde skriver for at sikre sig at ikke ENDNU et uskyldigt barn skal fødes af en traumatiseret  umoden teenager som savner kærlighed, men at den teenager venter til hun er voksen, uddannet og har samlet NUANCERET livserfaring som ikke handler om at passe sin døende far.

Måske skulle du også prøve en smag af kærestesorg og ikke mindst uddannelse samt at have været ude på arbejdsmarkedet så samfundet ikke skal betale for at du kan få en unge som 16årig? Måske skulle du prøve at LEVE nogle år (flere end 2) ude i den virkelige verden før du kan sige du er moden? Der er en grund til at folk først er myndige som 18årige - at de først kan få et kørekort da - fordi de først da begynder at være udviklede nok rent biologisk i hjernen til at kunne tage modne og rationelle beslutninger... Hvis du ikke engang er gammel nok til at køre bil - tror du så ikke du skulle vente med en baby????

Og SÅ mange andre ting....

Men jeg så lige på indlægget ovenover at du åbenbart er kommet en smule til fornuft? Det er det første rigtigt modne jeg har læst i din debat Og selvføkgelig kan vi "være venner"

Held og lykke fremover
Rosa - over and out

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Åh guder!

- Havde egentlig sagt til mig selv at jeg ikke ville kommentere denne debat, men 1 ting vil jeg dog skrive: Ano, som ikke er så ano mere, du skriver at du ville være mor allerede som 11-12 årig... christ altså, når man er 11 så køber man en dukke!

Du har tydeligvis brug for noget hjælp til at bearbejde alle de oplevelser du har haft, det her "projekt" er det mest usunde du kan byde dig selv, og er netop blevet et projekt på grund af dine oplevelser - At du ikke kan/vil se det, gør mig virkelig ondt, men det er et helt forkert udgangspunkt i forhold til at starte en familie.

Det her har ikke været underholdning for mig på nogen som helst måde
Og jeg ville ikke have barn da, da villejeg være 16 år og mor. Men nu vil jeg vente

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Bare lige en ting til det der med at have børn. Det har jeg ville haft før jeg mødte min kæreste   Unormalt er det måske, men har ønsket mig et barn mere og mere siden jeg var ca. 11 - 12 år   Såå de tanker kom ikke pga. ham

Hvordan skal dette så tolkes?

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

LauraLW skriver:

Hvordan skal dette så tolkes?

Det ved jeg ikke hvordan jeg skal forklare det   Men jeg har altid ville havt børn.

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Det her har ikke været underholdning for mig på nogen som helst måde
Og jeg ville ikke have barn da, da villejeg være 16 år og mor. Men nu vil jeg vente

Men det er underholdning for nogen mennesker herinde...

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Men det er underholdning for nogen mennesker herinde...

Ja, det er det måske. Men det har det i hvert fald ikke været for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.