hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2009

qp

Anonym skriver:

Det var da bare synd. Det er jo ikke mit problem at I ikke synes det, men alle andre der kender mig.   Mange tror også jeg er meeeget ældre end jeg er, fordi jeg åbenbart ER moden.  
Han ville ikke være sammen med en umoden pige :O  så godt kender jeg ham i hvert fald !!!!!!!!  

WOOOW !!!  Der klarede jeg at trække vejret dybt og tænke om igen   Men det var da lige på stregen.

Hm. ..  sådan som jeg har skrevet nogensteder her, så virker jeg måske umoden. Men, det er jo ikke hvad man skriver som siger om man er umoden eller ikke, det er hvordan man er som person. Og det er du jo ikke en idé om hvordan jeg er

Sødeste dig, MAN er IKKE moden i din alder, det er man bare IKKE!!! Og SLET IKKE moden nok til, at skulle afgøre om man skal have et forhold til en mand på 32!!! Og det er ikke KUN dig - det er os alle sammen, jeg var ikke moden i den alder heller. Jeg synes sgu det er synd, at du ikke har nogle voksne der kan tage sig af dig, for det er mig tydeligt, at du søger voksenkontakt - dog blot de forkerte steder..
En normal mand på 32 ville aldrig indlede et forhold til en så ung pige som dig, sorry men det er fakta! Jeg er sgu bekymret for dig og synes ærlig talt du bør komme langt væk fra den fyr du er sammen med og fokusere på DIG SELV istedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Anonym trådstarter

qp skriver:

Sødeste dig, MAN er IKKE moden i din alder, det er man bare IKKE!!! Og SLET IKKE moden nok til, at skulle afgøre om man skal have et forhold til en mand på 32!!! Og det er ikke KUN dig - det er os alle sammen, jeg var ikke moden i den alder heller. Jeg synes sgu det er synd, at du ikke har nogle voksne der kan tage sig af dig, for det er mig tydeligt, at du søger voksenkontakt - dog blot de forkerte steder..
En normal mand på 32 ville aldrig indlede et forhold til en så ung pige som dig, sorry men det er fakta! Jeg er sgu bekymret for dig og synes ærlig talt du bør komme langt væk fra den fyr du er sammen med og fokusere på DIG SELV istedet.

Jeg vil ikke gå fra ham. Og jeg søger heller ikke voksenkontakt.  OG du ved jo ikke hvordan mit liv har været, så jeg er jo meget moden af min alder, af den grund.
Kærlighed har INGEN ALDER!    Så faktisk synes jeg ikke du skulle sige det der, fordi du kender mig ikke!  Og ved ikke hvordan jeg er.....  Jeg er målløs nu !!!  
Jeg ville sige så meget, men holder det bare for mig selv, fordi I siger bare det HELT FORKERTE :O

Anmeld

6. september 2009

Mira0911

Jeg synes lige det er i overkanten med alderen... Da jeg var 12 - 13 -14 -15 - 16 år - VAR jeg slet ikke moden...
Mange unge piger i den alder idag - Tror de er ih og åh så modne...

Jeg kender en pige som er 15 - Hun er slet ikke moden på nogen måder - Men det mener hun selv...

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg kan godt forstå at du ikke har lyst til at høre disse ting om den eneste voksne der har været der for dig og kun dig igennem alt det svære som er sket den seneste tid. Den eneste som måske virkelig har haft tid og overskud til at være sammen med dig, lytte til dig og passe på dig.   Og husk at det er dig og kun dig der bestemmer over dit liv!!! Og som du ganske rigtigt siger - vi kender dig ikke. Men ud fra helt objektive og neutrale betragtninger fra en gruppe fremmede så lyder dit parforhold til at være meget meget skævt og direkte ulovligt fra starten - er du fuldstændig uberørt af dette?

Jeg er ked af hvis jeg har såret dig, det er bestemt ikke med vilje, men jeg kan ikke give dig ret i at et forhold som du beskriver du har er OK eller naturligt.

Til gengæld håber jeg alt det bedste for dig og at dit liv flasker sig rigtig godt fremover. Jeg håber du bliver mor når du er moden nok til det og at du ikke skal opleve flere tab i dit liv.

Godnat og tak for i aften.
Rosa

Anmeld

6. september 2009

qp

Jeg vil ikke gå fra ham. Og jeg søger heller ikke voksenkontakt.  OG du ved jo ikke hvordan mit liv har været, så jeg er jo meget moden af min alder, af den grund.
Kærlighed har INGEN ALDER!    Så faktisk synes jeg ikke du skulle sige det der, fordi du kender mig ikke!  Og ved ikke hvordan jeg er.....  Jeg er målløs nu !!!  
Jeg ville sige så meget, men holder det bare for mig selv, fordi I siger bare det HELT FORKERTE :O

Vær glad for jeg ikke kender dig!! Hvis jeg gjorde det ville jeg starte med, at give dig en kæmpe kram hvorefter jeg ville sørge for, at du kom hen til en krisepsykolog og derefter på kostskole. Dernæst ville jeg sørge for, at den 32 årige holdt sig laaaangt væk fra dig !!!  

Anmeld

6. september 2009

FrkT

Jeg er helt enig i at kærlighed ingen alder har, MEN det gælder altså KUN, når begge er voksne og modne mennesker, og det er man bare ikke i din alder, uanset hvor meget du forsøger at overbevise os om det (og også dig selv, for jo mere du siger det, jo mere lyder det til at det er dig selv du prøver at overbevise).
Så jeg ville nok sige at du skulle vente mindst 5 år endnu, og elsker I stadig hinanden, og har du også fået bearbejdet din barndom og det du har været igennem, så kan I igen begynde at overveje babysituationen. Men før I gør det, så synes jeg absolut du skulle gøre op med dig selv om du virkelig ønsker at være sammen med en, som er et helt andet sted i sit liv end dig. Og jeg tror også der er en dårlig grund til at en på hans alder er sammen med dig, når du ikke er ældre. Måske har han selv nogle problemer, som du ikke kender til, måske skjuler han noget for dig.

Anmeld

6. september 2009

Mumto3

tja, da jeg læste dit indlæg kom jeg til at tænke på min svigerfar og hans familie.

Hans mor var 16 og hans far var 32 da hun blev gravid første gang. De fik 4 børn ialt, med 10 års mellemrum (hun var 16,26,36 og 46 år da hun fik de fire børn).

Det har ikke været let for nogle af dem! Hverken for parret eller for de 4 børn. M

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

Dutte84 skriver:

Jeg kender en som har PCO - Hun har ikke haft nogen problemer med at blive gravid... Hun venter tvillingere nu.. Og har en datter i forvejen. Hun er midt i 20'erne... SÅ det  er vidst meget forskelligt fra person til person...

Øøh, der sker ikke hos alle...  men det KAN :O   Man ved det aldrig.

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

qp skriver:

Vær glad for jeg ikke kender dig!! Hvis jeg gjorde det ville jeg starte med, at give dig en kæmpe kram hvorefter jeg ville sørge for, at du kom hen til en krisepsykolog og derefter på kostskole. Dernæst ville jeg sørge for, at den 32 årige holdt sig laaaangt væk fra dig !!!  

nåååh ja?  Så det tror du???   Du havde fanden me ikke fået mig til det. Og så skulle du bare vide du havde ødelagt mit liv.... 

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg kan godt forstå at du ikke har lyst til at høre disse ting om den eneste voksne der har været der for dig og kun dig igennem alt det svære som er sket den seneste tid. Den eneste som måske virkelig har haft tid og overskud til at være sammen med dig, lytte til dig og passe på dig.   Og husk at det er dig og kun dig der bestemmer over dit liv!!! Og som du ganske rigtigt siger - vi kender dig ikke. Men ud fra helt objektive og neutrale betragtninger fra en gruppe fremmede så lyder dit parforhold til at være meget meget skævt og direkte ulovligt fra starten - er du fuldstændig uberørt af dette?

Jeg er ked af hvis jeg har såret dig, det er bestemt ikke med vilje, men jeg kan ikke give dig ret i at et forhold som du beskriver du har er OK eller naturligt.

Til gengæld håber jeg alt det bedste for dig og at dit liv flasker sig rigtig godt fremover. Jeg håber du bliver mor når du er moden nok til det og at du ikke skal opleve flere tab i dit liv.

Godnat og tak for i aften.
Rosa

Jeg siger ikke at jeg er moden fordi jeg vil være det. Men jeg er det. Ikke HEEELT moden, men ret meget i hvert fald.  Og jeg ER klar til at blive mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.