hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

JustAnotherName

Jeg siger ikke at jeg er moden fordi jeg vil være det. Men jeg er det. Ikke HEEELT moden, men ret meget i hvert fald.  Og jeg ER klar til at blive mor

Du står ikke til at råde eller hjælpe, når du (tror) bedst selv kender svaret på alt. Du lever og træffer beslutninger som hører en voksen til.
Måske  ER du moden, men du  ER alligevel kun 15 (knap 16) år - modenhed eller ej! ......Ergo - DU ER IKKE VOKSEN!

Ofte er det en u-moden fejl at TRO at man er moden !!!

Jeg har selv været yngre og troet, at jeg vidste en helt masse.
Men så blev jeg ældre og erfarede, at alder altså HAR noget at sige.

Det er ikke altid nok at have en ide om hvordan tingene er, og TRO at man ved hvordan det ene er og det andet føles.
Nogle gange skal man stå i situationen eller mærke det på egen krop, før man VIRKELIG VED hvad tingene vil sige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Anonym trådstarter

Når nogen andre har problemer, betyder det ikke at JEG skal få de samme problemer!  Og jeg har slet overhovedet ikke overbevist mig selv om at jeg er moden. Det er bare I som ikke får det ind i grøden. I kan ikke bestemme over mig heller :O  Jeg blev sq deprimeret av det her.   Hvis jeg skulle gå fra ham, fordi I siger det. Så havde jeg ikke villet være på denne planeten her mere
Han er godt nok meget ældre end mig. Men kærligheden...??  kender I til den?  Måske? Det er jo den der tæller.
Der er ikke bare ham jeg snakker med om alt.  Han har nogle problemer, men det ved jeg alt om.   Han står næsten i samme situation som mig

Det er slet ikke negativt ment, men det virker som om danskere tager alt så alvorligt, eller ja...  De skal rode sammen alt, og gøre andre kede af det o.s.v.
Tak for det
Og hvis det skulle være I tror det at jeg vil være sammen med ham fordi han er så lækker. Så  passer det ikke. Det er personligheden
Jeg orker bare ikke mere af det her   Den her dag/aften har bare kørt mig i bund.   Hettar málið er platt, eg fái fnatt, lalaa   De giver måske en mening i den sang alligevel !!!  Men ja....  Hvis I kan klare at behandle et menneske rigtigt, så skal man fanden me ikke true med noget :O  Jeg hader trusler. 
Hvis det er det i prøver nu, med at få mig til at tænke alt muligt dårligt om ham o.s.v.  for at jeg går fra ham. Så går det bare den gale vej hos jer.
Det er bare ikke mit problem at I ikke kan tænke tanken om at jeg har en kæreste i den alder.  Der får I jeres egen medicin tilbage igen   Mit liv, min krop = MIT og jeg bestemer over det.!!!!!!

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Du står ikke til at råde eller hjælpe, når du (tror) bedst selv kender svaret på alt. Du lever og træffer beslutninger som en voksen.
Og  måske ER du moden, men du ER alligevel kun (knap) 16 år .....modenhed eller ej! ......Ergo - DU ER IKKE VOKSEN!

Øøh, det var ikke det jeg ville ha hjælp til, at få alle jeres meninger om vores forhold :O  Det var ang. min bror!!!!
Så selvfølgelig driver I mig til vanvid    Jeg ved jeg ikke er voksen, men er voksen i det....  forstår du hvad det betyder???  Der mener jeg ikke at jeg tror jeg er voksen :O

Anmeld

7. september 2009

qp

Tja... og omvendt, hvordan ville vi andre selv reagere i den alder hvis vi fik, at vide vi ikke var voksne? - Vi ville slet ikke lytte!! Det gør man ikke i den alder, alt handler om en selv og ens egne urationelle ønsker og sådan er det bare.
Til Anonym - jeg tror jeg kan tale for de fleste af os og sige, at vi egentlig alle sammen ønsker dig det bedste selv om du måtte opfatte det modsat.
Jeg håber ihvertfald du kommer godt igennem livet.

Kh herfra.... / qp

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Du står ikke til at råde eller hjælpe, når du (tror) bedst selv kender svaret på alt. Du lever og træffer beslutninger som hører en voksen til.
Måske  ER du moden, men du  ER alligevel kun 15 (knap 16) år - modenhed eller ej! ......Ergo - DU ER IKKE VOKSEN!

Ofte er det en u-moden fejl at TRO at man er moden !!!

Jeg har selv været yngre og troet, at jeg vidste en helt masse.
Men så blev jeg ældre og erfarede, at alder altså HAR noget at sige.

Det er ikke altid nok at have en ide om hvordan tingene er, og TRO at man ved hvordan det ene er og det andet føles.
Nogle gange skal man stå i situationen eller mærke det på egen krop, før man VIRKELIG VED hvad tingene vil sige!

Og, jeg TROR IKKE jeg er moden.  Men jeg VED det :O  Og er selv enig i det at jeg ikke er helt moden, men det er meget.....  Det hører jeg også fra andre :O

Anmeld

7. september 2009

JustAnotherName

Sødeste ven - der er jo ingen der forsøger at få dig til noget!!

Men du skriver et indlæg til debat......og dette er så folks respons.
Vi andre har jo VORES hverdag med VORES problemer.
Du har dit liv og dine bekymringer.
Så tag ikke tingene så hårdt, som at alle er imod dig og vil have dig til at handle anderledes end DU SELV ønsker.

Men du spørger og fortæller. Og så kommer der altså respons og reaktioner på det - om du så kan lide hvad folk siger/synes eller ej.

Og faktisk tror jeg rigtigt mange har svaret dig i en god hensigt ,og med bekymring for DIG og DIT bedste!

Anmeld

7. september 2009

JustAnotherName

Tja... og omvendt, hvordan ville vi andre selv reagere i den alder hvis vi fik, at vide vi ikke var voksne? - Vi ville slet ikke lytte!! Det gør man ikke i den alder, alt handler om en selv og ens egne urationelle ønsker og sådan er det bare.
Til Anonym - jeg tror jeg kan tale for de fleste af os og sige, at vi egentlig alle sammen ønsker dig det bedste selv om du måtte opfatte det modsat.
Jeg håber ihvertfald du kommer godt igennem livet.

Kh herfra.... / qp

Du er FULDSTÆNDIGT ret ......jeg tror egentlig også jeg taler til døve ører.

Og jeg var jo selv lige sådan da jeg var 15-16 år ............... Bortset fra at mine kærester var på samme alder som jeg selv, og jeg SLET IKKE havde tanker om at skulle have børn, endnu, dengang 

Anmeld

7. september 2009

qp

JustAnotherName skriver:

Bortset fra at mine kærester var på samme alder som jeg selv, og jeg SLET IKKE havde tanker om at skulle have børn, endnu, dengang 

Det er jo fordi i har haft et ligeværdigt forhold til hinanden - men hvis du havde en kæreste på 32 ville forholdet være uligeværdigt og du ville nok dermed også tænke over ting du egentlig slet ikke burde...

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Sødeste ven - der er jo ingen der forsøger at få dig til noget!!

Men du skriver et indlæg til debat......og dette er så folks respons.
Vi andre har jo VORES hverdag med VORES problemer.
Du har dit liv og dine bekymringer.
Så tag ikke tingene så hårdt, som at alle er imod dig og vil have dig til at handle anderledes end DU SELV ønsker.

Men du spørger og fortæller. Og så kommer der altså respons og reaktioner på det - om du så kan lide hvad folk siger/synes eller ej.

Og faktisk tror jeg rigtigt mange har svaret dig i en god hensigt ,og med bekymring for DIG og DIT bedste!

Alle har deres problemer, hverdag o.s.v.   that's life
Er mega rodet idag Så derfor skriver jeg først et og et andet  

Men jeg tror denne debat skal bare stoppes her   Jeg har jo forstået jer, men har været mega træls   Sorry !!

God nat & sov godt <3

Anmeld

7. september 2009

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Du er FULDSTÆNDIGT ret ......jeg tror egentlig også jeg taler til døve ører.

Og jeg var jo selv lige sådan da jeg var 15-16 år ............... Bortset fra at mine kærester var på samme alder som jeg selv, og jeg SLET IKKE havde tanker om at skulle have børn, endnu, dengang 

Bare lige en ting til det der med at have børn. Det har jeg ville haft før jeg mødte min kæreste   Unormalt er det måske, men har ønsket mig et barn mere og mere siden jeg var ca. 11 - 12 år   Såå de tanker kom ikke pga. ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.