Når nogen andre har problemer, betyder det ikke at JEG skal få de samme problemer! Og jeg har slet overhovedet ikke overbevist mig selv om at jeg er moden. Det er bare I som ikke får det ind i grøden. I kan ikke bestemme over mig heller :O Jeg blev sq deprimeret av det her.

Hvis jeg skulle gå fra ham, fordi I siger det. Så havde jeg ikke villet være på denne planeten her mere

Han er godt nok meget ældre end mig. Men kærligheden...?? kender I til den? Måske? Det er jo den der tæller.
Der er ikke bare ham jeg snakker med om alt. Han har nogle problemer, men det ved jeg alt om.

Han står næsten i samme situation som mig

Det er slet ikke negativt ment, men det virker som om danskere tager alt så alvorligt, eller ja... De skal rode sammen alt, og gøre andre kede af det o.s.v.

Tak for det

Og hvis det skulle være I tror det at jeg vil være sammen med ham fordi han er så lækker. Så passer det ikke. Det er personligheden
Jeg orker bare ikke mere af det her

Den her dag/aften har bare kørt mig i bund.

Hettar málið er platt, eg fái fnatt, lalaa

De giver måske en mening i den sang alligevel !!! Men ja.... Hvis I kan klare at behandle et menneske rigtigt, så skal man fanden me ikke true med noget :O Jeg hader trusler.
Hvis det er det i prøver nu, med at få mig til at tænke alt muligt dårligt om ham o.s.v. for at jeg går fra ham. Så går det bare den gale vej hos jer.
Det er bare ikke mit problem at I ikke kan tænke tanken om at jeg har en kæreste i den alder. Der får I jeres egen medicin tilbage igen

Mit liv, min krop = MIT og jeg bestemer over det.!!!!!!